.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست شهرداری نور معارفه شد

با پذیرش استعفای شهردار نور، شورای اسلامی این شهر مجید موسوی را به‌ عنوان سرپرست شهرداری این شهر معارفه کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس رئیس شورای اسلامی شهر نور  در آیین معارفه سرپرست شهرداری این شهر ضمن تقدیر از خدمات شهردار قبلی اظهار داشت: شهردار با توجه به پایان خدمت سی‌ساله با طرح شرایط جسمی و بیماری قلبی در نامه‌ای تصمیم خود مبنی بر اتمام خدمت و کناره‌گیری از سمت خود را به شورا اعلام کرد و به همین دلیل رسما از ادامه خدمت استعفا کرد.

صابر سجادی تصریح کرد: پس از وصول استعفای شهردار، شورا تشکیل جلسه داد و به شور و مشورت نشست و با توجه به شرایط جسمی و عدم ادامه امکان خدمت با استعفای شهردار موافقت کرد.

وی عنوان داشت: براساس قانون باید برای اداره امور شهرداری تا معرفی شهردار جدید، سرپرست معرفی شود که اعضای شورا با نظر موافق مجید موسوی از کارکنان واحد فنی را تا معرفی شهردار به‌عنوان سرپرست معرفی و مسئولیت به وی سپرده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر نور از رؤسای دوایر و واحدهای شهرداری و دیگر همکاران خواست تا با همان احساس وظیفه و مسئولیت و تکلیف، همان‌گونه که از شهردار اجرای دستور می‌کردند، با سرپرست شهرداری همکاری و اطاعت لازم را داشته باشند تا امورات شهرداری با توفیقات بیشتر به پیش برود و هیچ‌گاه خلاء احساس نشود.

سجادی افزود: برای ادامه روند کار تا معرفی شهردار و در مدت سرپرستی برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد و پیگیری لازم برای رسیدن به مقصود هم انجام می‌گیرد تا خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان داشته باشیم.

این مسئول به همکاران شهرداری توصیه کرد: از عیب‌جویی و غیبت درباره  افرادی که تاکنون خدمت کردند و افرادی که از این پس خدمت می‌کنند پرهیز کنند و اصل را بر اعتماد، صحت و سلامت بگذارند و وحدت خود را حفظ کنند تا منافع و مصالح سازمانی و شخصی همکاران که با هم عجین شده لطمه و صدمه نخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر نور به موضوع ورود شهرداری به پارک جنگلی هم اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث ورود به پارک جنگلی در مرحله اول به خواسته به حق شهروندان توجه شده و در ادامه هم در تلاش هستیم با جذب سرمایه‌گذار در مدیریت و خدمات‌رسانی به شهروندان و مراجعان توفیقات بیشتری حاصل شود.

وی افزود: پس از ابلاغ طرح جامع شهر نور از سوی استانداری به دنبال تهیه طرح تفضیلی هستیم که برای اینکار هم مشاور گرفته شد و پیگیر اجرای کار هستیم.

سجادی اضافه کرد: پروژه ساحلی شهر نور که  در دوران مدیریت قبلی شورا و شهرداری اجرایی شد را قصد داریم با اصلاحات و تغییراتی با داشته‎ها خود به مقصد برسانیم و البته در پی جذب سرمایه‌گذار هستیم که در صورت اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران عملیات اجرایی ادامه پروژه به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نور با تقدیر مجدد از خدمات 14 ماهه مرتضی مومنی شهردار سابق نور ابراز داشت: در این مدت کوتاه دوره چهارم شورا و شهردار توانستیم هزینه‌های عمرانی را نسبت به هزینه‌های جاری افزایش دهیم و در خدمات عمومی نیز افزایش چشمگیر داشته باشیم.

عضو دیگر شورای شهر نور نیز در این جلسه اظهار داشت: ما باید بهترین‌ها را برای شهر و شهروندان خود بخواهیم و آنچه در توان داریم برای آبادانی شهر و رفاه شهروندان تلاش کنیم.

مهدی نیک‌نژاد تصریح کرد: مردم عملکرد مسئولان را رصد می‌کنند و تاریخ هم آنها را ثبت و درج می‌کند و آیندگان آن را می‌خوانند و قضاوت خواهند کرد، پس باید مراقب عملکرد خود باشیم و رضای خدا را در نظر بگیریم.

وی انتظارات و توقعات مردم را زیاد و البته به حق دانست و افزود: در چهارچوب قانون و با سعه صدر و وحدت و همدلی تلاش کنیم تا در عمل به خواسته‌های مردم توفیقات بیشتر حاصل و به مقصود و هدف برنامه‌های پیش‌بینی شده برسیم.

یکی دیگر از اعضای شورا نیز داشتن شهر پویا را از انتظارات شورا و شهروندان عنوان کرد و ابراز داشت: تغییرات و پیشرفت لازمه کار است و ما انتظار داریم با همکاری و همدلی شاهد تغییرات جدی در شهر باشیم.

رسول شیخی افزود: توقع شهروندان از شورا و شهرداری به جا است زیرا در کنار وجود مشکلات اقتصادی، عوارضات را پرداخت می‌کنند و در قبال آن انتظار خدمت دارند.

سرپرست شهرداری نور پس از معارفه  خود گفت: مطمئنا افراد توانمند‌تر در شهرداری حضور داشتند و دارند که من وظیفه داشتم از آنها رخصت بگیرم، لیکن با امتناع برخی از افراد، این وظیفه سنگین به‌عهده من گذاشته شد.

مجید موسوی افزود: انتظار دارم اولا شورا در این مدت پشتیبانی خود را داشته باشد و ثانیا همکاران هم همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند تا مدیریت شهری و شهرداری روال عادی خود را تا معرفی شهردار جدید طی کند.
- /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.