.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین سوگواره عکس محرم برگزار می شود

به مناسبت بزرگداشت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) ، دومین سوگواره عکس محرم با عنوان « غروب خورشید » برگزار می شود .   

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، مهدی معصومی گرجی سرپرست معاونت فرهنگی و مسئول واحد هنرهای تصویری  این مرکز گفت  : به مناسبت بزرگداشت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) ،  دومین سوگواره عکس محرم با عنوان « غروب خورشید » با همکاری حوزه هنری استان مازندران ، سازمان بسیج هنرمندان شهرستان نکا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا برگزار می شود .  

معصومی در ادامه گفت : این سوگواره و با هدف ثبت جلوه ها و مفاهیم عاشورایی ، نگاه زیباشناسانه به عزاداری ها و آیین های محرم ، ترویج فرهنگ عاشورایی ، ثبت و انتقال فرهنگ عزاداری و هیأت داری  ، شناسایی زیبایی و زوایای پنهان عزاداری محرم ، شناساندن حــــادثه عاشورا از زاویه هـنر ، کشف استـــــعدادهای هــنری  ، تقویت و تبادل تجربه های هنری میان هنرمندان ، نقد و آسيب شناسي مراسم عزاداري  برگزار می نماید .   

معصومی در پایان خاطرنشان کرد ، علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری مازندران به نشانی : www.artmazandaran.ir  مراجعه فرمایند . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.47 seconds.