.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه ؛
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران درگذشت
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران روز سه شنبه در جریان برگزاری ششمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در تهران، دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

شمال نیوز: عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و نماینده اتاق اصناف استان خراسان رضوی روز سه شنبه در جریان برگزاری ششمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در تهران، دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، جعفر معماریان طهرانی متولد سال 1328 از مشهد و یکی از نامزدهای انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ایران بود که امروز پس از ارایه برنامه هایش برای اصناف کشور دچار ایست قلبی شد.

معماریان طهرانی یکی از خادمان امام رضا(ع) و از پیرغلامان خاندان عصمت و طهارت بود که همواره در مراسم های مذهبی و دینی حضور فعالی داشت و جزو معتمدان صنوف استان خراسان رضوی به شمار می رفت.

وی علاوه بر آنکه رئیس اتاق اصناف مشهد بود، ریاست اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو مشهد را نیز در کارنامه داشت.

مدیریت سایت شمال نیوز و هیأت رئیسه اتاق اصناف مازندران، درگذشت این خادم امام رضا(ع) که متخلق به اخلاق نیکو و حسن برخورد بود را به خانواده ایشان صمیمانه تسلیت عرض می نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.