.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح گالری جواهرات علی دایی و همسرش+ تصاویر
گالری نور که با توجه به محصولات و خدماتش به نظر می رسد با سرمایه ای عظیم تاسیس شده است، احتمالا اولین تجربه تجاری علی دایی خارج از دنیای ورزش است.

به گزارش صبحانه، علی دایی که پس از برکناری از سرمربیگری پرسپولیس، بیشتر فرصت کرده تا به امور تجاری خود بپردازد، هفته پیش فروشگاه ورزشی جدیدش را در نیاوران و با حضور پر تعداد ورزشکاران و هنرمندان افتتاح کرد.

دایی روز گذشته نیز در یکی از مناطق شمالی تهران، گالری جواهرآلات را با نام " گالری نور" افتتاح کرد و رسما وارد دنیای جواهرات و تجارت سنگ های قیمتی شد. طراحی این گالری بر عهده مونا فرخ آذری همسر علی دایی بوده است.

بر خلاف مراسم هفته گذشته افتتاحیه فروشگاه ورزشی دایی، به نظر می رسد مهمانان زیادی به مراسم افتتاحیه " نور " دعوت نشده بودند.

گالری نور که با توجه به محصولات و خدماتش به نظر می رسد با سرمایه ای عظیم تاسیس شده است، احتمالا اولین تجربه تجاری علی دایی خارج از دنیای ورزش است.















ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یاور 3 آبان 1393
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجابست...بابا اقای گل جهان تو دیگه چرا
کریم 4 آبان 1393
والله نه به اون هوار کشیدن علی دائی موقع گل زدن تیمش که جلوی دوربین فریاد " یا زهرا " سر میده به به این اوضاع و احوال و حجاب و ...!! کاش فوتبالیست های ما یه خورده از بعضی بازیکنان بین المللی یاد می گرفتن ، رسیدگی به ایتام ، مستمندان ،.....
نا شناس 4 آبان 1393
خدایا به حق حسین ع عاقبت همه مارو ختم بخیر کن. آمین!
حسین-ساری 4 آبان 1393
علی دایی کیه مگه این همه گوندش کردید دیدید با پول بیت المال چکار داره میکنه، حق بدبخت بیچاره رو آقایون دادن به آقا که خودشه به رخ دیگران بکشه . تو این جهان هیچی پایدار نمی مونه به قول سعدی آنچه را نپاید دلبستگی را نشاید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.