.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در واکنش به حاشیه سازی های گسترده در فضای مجازی ؛
لاله اسکندری: عده‌ای نمی خواهند در ایران آرامش باشد/ بخش اعظم شایعات فضای مجازی برای ایجاد نگرانی است
شمال نیوز: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: واکنش مسئولان به ماجرای اسیدپاشی در اصفهان باید خیلی محکم باشد. هم عزیزانی که این اتفاق برایشان افتاده باید تحت حمایت ویژه دولت قرار بگیرند و هم طراحان شایعات مربوط به این اتفاق که مانند سم در حال تسری به جامعه است باید تاوان سنگینی بدهند.

به گزارش شمال نیوز، « لاله اسکندری » درباره اسید پاشی‌ های اخیر گفت: این رویداد یک فاجعه است و تلخی آن جایی است که می‌بینیم سازماندهی شده است و عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی و جنگ روانی در کشور هستند.خبرگزاری فارس: لاله اسکندری:عده‌ای نمی خواهند در ایران آرامش باشد/بخش اعظم شایعات فضای مجازی برای ایجاد نگرانی است

وی ادامه داد: در حال حاضر هر روز در سایت‌های مختلف و شبکه‌های مجازی و تلفن همراه پیام‌هایی درباره اسید پاشی رد و بدل می‌شود که بخش اعظم آن فقط ایجاد نگرانی در کشور است و به نظرم مسئولان باید به این ماجرا واکنش بیشتری نشان بدهند.

اسکندری اظهار داشت: چیزی که به نظر من فضای بدی در کشور ایجاد کرده ، این است که یکسری از اراذل و اوباش یک ناامنی در کشور به وجود آوردند و حالا این عده را تحت عناوین مختلف امر به معروف و نهی از منکر و غیره معرفی می‌کنند و به دنبال این هستند که بهانه به دست دیگران بدهند.

وی افزود: واکنش مسئولان به این ماجرا باید خیلی محکم باشد. اول اینکه باید عزیزانی که این اتفاق برایشان افتاده تحت حمایت ویژه دولت قرار بگیرند و دوم اینکه شایعات مربوط به این اتفاقات مانند سم در حال تسری به جامعه است که باید طراحان آن تاوان سنگینی بدهند. اینکه آن افراد اسیدپاش دستگیر بشوند و در ملاء عام مجازات شوند، کافی نیست و دولت و مدیران باید طراحان اصلی این ماجرا را بیابند تا امنیت مانند همیشه در کشور ما برقرار بماند.

اسکندری گفت: اینکه عنوان می شود این ماجرا به به دست ناهیان از منکر اتفاق افتاده ، آن هم در شهر مذهبی غیر قابل باور است ، این روزها هم که مدام پیامک‌هایی حاوی مطالب هشدارآمیز رد و بدل می‌شود که منجر به ایجاد نگرانی می‌شود و به نظرم یک عده دوست دارند ایران در آرامش نباشد ، امیدوارم طراحان اصلی این رویداد تلخ هرچه سریع‌تر کشف شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گل اقا 3 آبان 1393
این وحشیگری کار هر کی هست باید قصاص شود چشم در برابر چشم قانون خدا اینو میگه
نا شناس 5 آبان 1393
اگه روی خودت یا خانوادت می ریختند بازم همین نظر وداشتی؟
حسین جان 5 آبان 1393
بایداین شخص روهرچه سریعتر قصاص ،ودررسانه ها اعلام کنندتادرس عبرتی برای دیگران بشه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.