.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش زمین هم مشکل نساجی را حل نکرد
تجمع کارگران بازنشسته مقابل استانداری مازندران/ از چاله به چاه افتادیم /بانک ملی به تعهداتش عمل نمی کند!
وی به مراجعه مکرر خود و دیگر کارگران بازنشسته نساجی برای دریافت مطالبات به بانک ملی مازندران اشاره کرد و اظهار داشت : بانک ملی مازندران پاسخگو نیست و ما در کلاف سردرگمی قرار گرفتیم ...

کارگران بازنشسته نساجی مازندران مقابل استانداری مازندران تجمع کردند و اعتراض آرام خود را به گوش مدیران ارشد استان رساندند .

بیش از 150 کارگر بازنشسته نساجی مازندران برای چندمین بار متوالی در سال‌جاری مقابل استانداری مازندران تجمع نمودند.

بازنشستگان نساجی از استاندار مازندران و مسئولان استان خواستار پیگیری برای دریافت مطالبات خوبش از این مجموعه هستند.

بازنشستگان نساجی مازندران که در این تجمع اعتراض آمیز حاضر شدند ، با یادآوری اینکه قرار بود بر اساس تعهد مسئولان استان، بخشی از مطالبات آنها از این کارخانه با فروش سهام نساجی به بانک ملی پرداخت شود، خواستار پیگیری مسئولان استان در این زمینه شدند .

یکی از کارگران بازنشسته به شمال نیوز گفت : دیگر داریم مطمئن می شویم از چاله به چاه افتادیم و با فروش زمین نساجی باز هم مشکلاتمان حل نشد و از طرفی زمین هم از دست رفت !

وی به مراجعه مکرر خود و دیگر کارگران بازنشسته نساجی برای دریافت مطالبات به بانک ملی مازندران اشاره کرد و اظهار داشت : بانک ملی مازندران پاسخگو نیست و ما در کلاف سردرگمی قرار گرفتیم .

یکی دیگر از کارگران بازنشسته هم گه چند فبص پرداخت نشده برق و گاز همراهش بود گفت : اگز قرار بود مطالبات ما پرداخت نشود چه نیازی به فروش زمین کارخانه بود ؟

این کارگر بازنشسته خواستار حل سریع مشکلات و پرداخت مطالبات شد و افزود : استاندارمازندران  و فرماندار قائم شهر تا بحال فقط شعار دادند و حالا ما ماندیم و قبوض پرداخت نشده و فرزندانی که پول پرداخت شهریه دانشگاهشان را هم نداریم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بازنشسته 30 مهر 1393
آقای وزیر شعار کارگران مازندران دریابیگی کجاست ؟ هنوز شعارهایش به مناسبت بزرگداشت بازنشسته ها توی گوشمان هست . شهار شهار شهار . بس کن دریابیگی برای بازنشسته ها چه کردی ؟ چرا باید در سرما در خیابان برای حق و حقوقشان تجمع کنند .
یک فرد مطلع 30 مهر 1393
از دریابیگی و دریابیگی ها انتظار زیادی نداشته باشید . این ها جلوی مردم و خبرنگاران حرف های قشنگ می زنن اما پشت پرده با مدیران ناهار و شام می خورن و بی خیال کارگران و بازنشستگان
سید 30 مهر 1393
سرپرست بانک ملی استان اصلا پاسخگو نیست . بارها مراجه کردیم اما هیچ خبری نشد . آقایان در ساختمان گرم و نرم بانک خودشان نشسته اند و ما بدبخت بیچاره ها که طلبکار هم هستیم باید در سوز سرما بدویم .
یک فرد مطلع تر 30 مهر 1393
حداقل اینکه آقای دریابیگی حرفهاشو میزنه و مسئولین رو از مشکلات کارگران و بازنشستگان مطلع و آگاه میکنه- اگر این هم نباشد که فاتحه این قشر هم خونده است. اینکه نمیتونه بره یقه بالادستی ها و افراد ارشد رو بگیره و پول تهیه کنه و بین کارگران بازنشسته ای که از کارخانه بعنوان سنوات طلبکار می باشند پخش کنه. این کارگران مشکلاتشان در همان بطن کار است نه در تأمین اجتماعی و بخش درمان. ایشون بخاطر همین جلسات و مراسمات و پیگیریهای مشکلات بازنشستگان در بخش درمان و تأمین اجتماعی دو بار زیر عمل جراحی قلب باز رفته و سر آخر کار از جای دیگر میلنگد و سر ایشان خراب میشود. آقا پول شما رو کارخانه و بانک ملی نمیدهند که باید نمایندگان و مسئولین وزارت کشور و وزارت کار حل کنند نه آقای دریابیگی. چقدر آقای دریابیگی گفته که آقایان زمینها که پشوانه کارگران هستند را نفروشید ولی کو حرف شنوا. واقعاً بی انصافی است که چنین تهمتهایی را به ایشون تعمیم بدهیم. آقای دریابیگی آنچه را که به ایشان از سوی مردم واگذار شده را با جان و دل پیگیری و انجام میدهد هرچند اگه به نتیجه نرسه ولی کار خودشو انجام میده. اگه اینقدر هم نباشه مشکلات از این هم فراتر میشه. یک مقدار تأمل و تفکر کنیم می فهمیم که آقای دریابیگی واقعاً فردی خبره این کار بوده و تجربیات فراوان و ارزنده ای در اینکار دارد ولی این دسته از کارها از بی تدبیری و عدم مدیریت درست مراجع بالادستی و مدیران ارشد در سالهای گذشته بوده که به اینجا رسیده است.
ناشناس 30 مهر 1393
برادران بزگوار استاندار را چه به حل مشکل ؟ این اقا به روزمره گیری مشغوله از مدیریت هیچ خبری نیست خواهشا از وی طلب نکنید که اندر خم یک کوچه اید استاندار فقط بده بستون بلده نه تدبیر .
بسيجي 30 مهر 1393
نماينده هاي ما كجان؟؟؟!!!ژنو؟؟؟لهستان يا...
سیدجلیل 30 مهر 1393
باسلام- من هم مثل شما یک کارگرم- بنظر شما چرا هروقت صحبت از مشکلات کاروکارگر و بازنشسته میشود همه افکار بسمت حاج آقا دریابیگی میره- چون واقعاً یه فرد شناخته شده بین مردم و مسئولین است و حرف کارگران و بازنشستگان را برای احقاق حقوقشان بدون ریا و هیچگونه چشم داشتی بیان میکنه- اگر واقعاً دنبال پست و مقام و پول بود هیچوقت روزگارش اینچنین نبود که هنوز هم بعد از چندین سال مثل یک فرد عادی و متوسط زندگی میکنه و دربین مردم است. واقعاً ظلمه که کاری که به ایشان ارتباطی نداره و علیرغم عدم ارتباط پیگیریها و هشدارهای لازم را در زمانهای مختلف داده بود ولی کسی از مسئولین استانی و شهرستانی وقت گوش نکردند و اکنون که متأسفانه دست ما کارگران به جایی نمیرسه مسائل رو به این بنده خدا بچسبانیم و به ایشان تهمت بزنیم. از خدا بترسیم که با این تهمتها و افتراها صرفاً فقط گناه ایشون رو کمتر می کنیم. عوض این حرفها دعاگویش باشیم که مشکلات و دغدغه های مارو داره و برای حل آنها تلاش وارف داره.
نا شناس 30 مهر 1393
البته مشکل ما خیلی ربطی به جناب دریابیگی ندارد البته ایشان در حدتوان خود وتشکیلاتش انچه میتوانسته کمک هم کرده .مشکل اصلی ما برمیگردد به سرگردانی وناتوانی مسئولان در برخورد با بانک ملی وسرمایه گذارمنتخب این بانک.با وجود یک نوافقنامه نسبتا شفاف که به صراحت گفته است اگر کارفرمای جدید بهردلیل نتوامد در مدت دوسال شرکت رابه سوداوری وانجام نعهداش برساندبانک میتواند سرمایه گذار راخلع وشرکت رابرگرداند به بانک .توافقی که بانک زیر باراجرای ان نمیرود
کارگر 30 مهر 1393
ما که به دریابیگی دلخوش نکردیم . از اولین روز شروع مشکلات معلوم بود کاری ازش بر نمیاد . یک آدم غیر بومی که از رشت آمده کجا دلش برای ما میسوزه . اون سرش به کار و کاسبی خودش گرمه . انتظار زیادی نمیشه ازش داشت . بایدرفت سراغ بالاتر ها تا مشکلمان حل شود .
یک فرد مطلع 30 مهر 1393
من از نظرم دفاع نمی کنم . فقط به تعداد مخالفان و موافقان نظرت نگاه کم ای باصطلاح ( یک فرد مطلع تر ) که یا خود دزیابیگی هستی یا از خانه کارگر نظر نشکیلاتی دادی . خجالت هم خوب چیزی است . این که انتخابات شورای شهر قائم شهر نیست که با روش هایی مثل ...............رای بیاید . اینجا فضای خوبی است که افکار عمومی را بسنجید .
حبیب خدا 30 مهر 1393
چرا برخی نمیخوان بفهمند که تاریخ مصرفشان تمام شده - خانه کارگر در مازندران جز برای چند نفر برای بقیه کارگران فایده ای نداشت . گوشمان از شعارها پر شده
رسول 30 مهر 1393
چرا سمت و سوی کامنت ها رفت طرف دریابیگی و خانه کارگر ؟ این بدبخت ها توانشان همینقدر است و کاری از دستشان بر نمی آید . بروید یقه استاندار و فرماندار را بگیرید .
نا شناس 29 مهر 1393
آقا کمال کجایی با این همکه ادعاهای پوچ و توخالی هایی که داشتی ؟ سید هادی کجایی ؟ تماشای والیبال دردی از مردم منطقه دوا نمیکند .
قدر اکبری رو ندانستیم .
پاسخ ها به این نظر
مطلع 29 مهر 1393
اولا کاری با حسنی و اقا کمال ندارم ،گفتید اکبری!!!!! این معوقات و مطالبات عقب مانده این بنده گان خدا زمان اکبری و ادیانی انباشته شده دوما خدا پدر مادر حسینی و آقای علیپور رو بیامرزه که تلاش کردند تا این عزیزان حقوشان را سر وقت بگیرند شمارا خدا نام اکبری و ادیانی را تواین شلوغی نیارید تمام این 30ماه معوقه زمان اکبری اتفاق افتاده اکبری ئ ادیانی به جای پیگیری مطالبات ااین کارگران مظلوم به دنبال اختلافات و درگیری بودند تا آنجا پیش رفتند که در حضور وزیر اقتصاد برای بررسی مشکلات نساجی به سوی هم قندان پرت کردند ووووواز مدیریت محترم سایت تمنا دارم این کانت بنده را نایید بفرمایند با کمال تشکر
یک فرد مطلع تر 29 مهر 1393
من هم برای خودم نام و نشانی دارم ولی آنچه شما فکر کردید نیستم ولی چون شما خودتان را یک فرد باصطلاح مطلع معرفی کردی بنده هم مجبور شدم خودرو را فرد مطلع تر معرفی کنم. متأسفم برای هر کاری دریابیگی یا فلان ایکس رو میکشین وسط و حساس میشین. اینکه داره در حد توانش کار میکنه. حتماً انتظار هم دارید بیاد از جیبش پول دربیاره به بازنشستگان بعنوان سنوات بجای کارخانه یا بنک یا سرمایه گذار بده. خدارو شکر ما به کسی تهمت و افترا نمیزنیم و حق را میگوئیم، مسلم و واضح است که اینگونه مشکلات و راه حل آن دریابیگی و امثال آن نیستند و باید به مسئولین و مدیران بالاتر دسترسی داشت و اینها حرفها و صحبتها و نصیحتهای و معصلات و مشکلات حال را در سالهای قبل بیان و بارها اعلام نمودند.
کارگر 29 مهر 1393
آقای همکار هیچوقت این حرف رو نزنین که یک غیربومی برای مردم دلش نمیسوزه و کار نمیکنه مگه آقای صادقلو شهردار قائم شهر نبود و علیرغم غیربومی بودنش خیلی کارها برای شهرمان انجام داد و همه از او به نیکی یاد میکنن در ضمن ایشان اگه دنبال کاروکاسبی بود هیچوقت وضعش اینقدر ساده و زندگی اش ساده تر نبود. انصاف را مدنظر قرار بدین و تهمت نزنین که جای تأسف خواهد داشت.
پاسخ ها به این نظر
کارگر شهرداری قائم شهر 29 مهر 1393
صادقلو یک استثنا بود و دریابیگی به گرد اون نمی رسه . به بیانیه کاسب کارنه اش که همین دیروز امضا کرد توجه کردی . ما به یک رشتی اعتماد کردیم باید سرمون بیاد .
کارگر شهرداری 30 مهر 1393
اولاً هرکس برای خودش شخصیت و به اندازه خودش توانایی و مدیریت داره و هیچ تهمتی برای هیچ کس روا نیست ما که حداقل ادعای مسلمانی و شیعه علی (ع) رو همیشه به سینه میزنیم. گفتن اینگونه الفاظ نادرست، زشت و ناپسند است. واقعاً تأسف داره همیشه دنبال این هستیم که اون فرد از کجا آمده و این فرد کجایی و به کی اعتماد کردیم. این طرز تفکرات بسته باید کنار گذاشته شود. ما حداقل در شهر خودمان خیلی افراد همشهری خودمان را برای مناصب مختلف روی کار آوردیم و آخرش هیچ و روز به روز بدتر شده اما ایشان عیلرغم اینکه از دیار دیگری است حداقل 40 سال در شهر قائم شهر ساکنه و همه ایشون رو میشناسند و از تشکیلات خانه کارگر و خدمات دهی رایگان این تشکیلات سخن می گویند. آیا واقعاً ما اینها رو مدانیم و این حرفها و تهمتها رو میزنیم. بیانیه ای که صادر شده بنظر بنده درست است چراکه این پنج نفر می گویند اگر فرد قوی تر و شهردار قوی تر از آقای مهندس حسینی دارید مطرح کنید تا همه در مورد ایشون تصمیم گیری کنیم چراکه اگر این شهردار را استیضاح و برکنار کنند چه کسی سکان دار خواهد بود و غوز بالای غوز میشود که البیته تاکنون هیچ فردی را معرفی نشده است.
پاسخ ها به این نظر
شهرداری چی 30 مهر 1393
آنلاین و بروز نیستی آقای باصطلاح کارگر شهرداری !!! آقای دریابیگی و همقطارانش علیرغم امضای بیانیه حسینی رو استیضاح کردند و دقابقی قبل این افتضاح رخ داد . چگونه می شود 5 نفر بیانیه حمایت را بنویسند و امضا کنند ( سایت شهرداری را بخون ) بعد با ده رای شهردار حسینی استیضاح بشه . این هم از عجایب یک رشتی و یک ترک و یک جویباری در قائم شهر
کارگر شهرداری 1 آبان 1393
داداش متن نوشته منو با دقت بخون- گفتم اگر فردی قوی تر و باتجریه تر از شهردار فعلی معرفی بشود قابل پیگیری می باشد که این امر تحقق پیدا کرد و این موضوع یادمان باشه که هر کسی با هر لهجه ای یک ایرانی است و دنباله روی حقوق شهروندی و مسئولیتهای واگذارشده.
ميثم 4 آبان 1393
نماينده ها رفته بودند اينچئون كره ورزشكارها رو تشويق كنن !!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.