.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار هچیرود:
افزایش ویلاسازی سبب بروزسیلاب درمازندران

 شهردار هچیرود با اشاره به اینکه معضل اصلی آبگرفتگی شهر هچیرود تبدیل اراضی زراعی به مسکونی است، گفت: افزایش ویلاسازی سبب بروز سیلاب در غرب مازندران شد.

محمد کیاکجوری در گفت و گو با تسنیم، اظهار کرد: معضل اصلی در آبگرفتگی شهر هچیرود، تبدیل اراضی زراعی به مسکونی و عدم پیش‌بینی نهرهایی به عنوان زهکش است.

وی خاطر نشان کرد: سطح اشغال ویلاهای ساخته شده در منطقه از دیگر عوامل بروز سیل بوده که به دلیل کم شدن جذب آب موجب هدایت آب‌ های سطحی به‌ سمت شهر می‌شود.

کیاکجوری تصریح کرد: وجود چندین هکتار زمین غیر قابل کشت در منطقه بالادست هچیرود و عدم ساماندهی نهرهای آب این اراضی زراعی دلیل دیگری است که موجب می‌شود تا آب‌های سطحی به سمت کوچه‌های شهر روان شوند.

وی با نارضایتی از پاسخگویی برخی از ادارات در مقابل خواسته‌های ضروری، گفت: شهر هچیرود با داشتن 13 منطقه پراکنده تنها 44 نیرو دارد و از مسئولان می‌خواهیم تا در زمینه تامین نیرو و امکانات نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

شهردار هچیرود با اعلام اینکه بالغ بر 100 نفر از مردم شهر هچیرود در این روز دچار آسیب شدند، افزود: بیشترین خسارت وارده در نورسر و محمد حسین آباد هچیرود بوده که باید برای اسکان افراد آسیب دیده تدابیر جدی اندیشید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.977 seconds.