.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسابقات رفاقت مهرهلال احمرگیلان برگزارشد

مسابقات رفاقت مهر استان جمعیت هلال احمر  گیلان با معرفی  32 برگزیده به کار خود پایان داد  .

دکتر علیرضا خصوصی  مدیر عامل هلال احمر از اجرای موفق  بیست و ششمین دوره مسابقات مرحله استانی رفاقت مهر در  دو گروه امدادی و غیرامدادی با حضور  309 نفر از شرکت کنندگان  در سطح کانون های دانشجویی و دانش آموزی، روستایی و شاخه آزاد هلال احمرخبر داد و گفت :   در این دوره از مسابقات در هفت رشته حمل مصدوم، چادرزنی، ، امداد و کمک های اولیه ،  رشته های امدادی و همچنین قرائت، حفظ، و درک مفاهیم قرآن کریم و زبان انگلیسی از رشته های غیر امدادی پس از ارزیابی در کانون شهرستانی، منتخبین در مرحله استانی حضور داشتند به رقابت پرداختند .

محمد علی خیری معاونت جوانان استان  هدف از برگزاری این رقابت ها را آشنایی جوانان و نوجوانان با حوزه های امدادی و بشر دوستانه و ایجاد فضای معنوی و بالا بردن روحیه مشارکت بیان کرد و یادآور شد: مسابقات رفاقت مهر بستری مناسب جهت رشد و ارتقای  اعضای جوان، پرورش روحیه  مشارکت و کار گروهی در میان آن ها، شناسایی  استعداد ارتقاء میزان مسئولیت پذیری آنان است .

خیری در این خصوص گفت  :309  نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان در این مسابقات شرکت کردند که پس از انجام رقابت دوستانه نفر 32 ( 16 نفر خواهر و 16 نفر برادر ) در رتبه های اول به مرحله کشوری مسابقات که در آبان ماه سال جاری برگزار می شود راه یافتند.

گفتنی است در قسمت خواهران به ترتیب (ماسال ، آستارا  در رشته قرائت ، حفظ و مفاهیم قرآن کریم) . ( رشت( کمک های اولیه و حمل تخصصی ) ،  ( سیاهکل در رشته چادر زنی ) و (انزلی در رشته زبان)  موفق به کسب رتبه اول شدند.  همچنین درقسمت برادران (رشت ، املش و فومن در به ترتیب در رشته های حفظ ، مفاهیم و قرائت قرآن کریم ) ، ( انزلی  در رشته زبان ) ، ( رضوانشهر در رشته حمل تخصصی) و(آستانه اشرفیه در رشته چادر زنی ) ، و (رودبار در رشته کمک های اولیه )  نفرات اول شدند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.