.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری اعلام کرد
شناسایی110واحدخبازی متخلف درساری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور 110 واحد خبازی متخلف به اتهام کم‌فروشی در ساری و میاندرود شناسایی شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: در راستای تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر واحدهای خبازی و آردفروشی‌های شهرستان ساری و میاندرود، در 6 ماه نخست سال جاری از تعداد 355 واحد بازرسی شد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 110 واحد متخلف شناخته و با تشکیل پرونده جمعا به ارزش 255 میلیون ریال برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

هادی‌نژاد تصریح کرد: تیم‌های ویژه بازرسی از واحدهای خبازی در ساعات اولیه صبح و همچنین در عصرها از این واحدها بازدید کرده و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند.

وی بیشترین تخلف نانوایان را کم‌فروشی برشمرد و افزود: با کم‌فروشی‌های فاحش برخورد قاطع می‌شود و همچنین واحدهای خبازی حق افزایش خودسرانه قیمت نان را ندارند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 مهر 1393
خوش به شورای آرد و نان - صنعت معدو وتجارت پس کی سالم کارمی کنی .
کیان 10 مهر 1393
مجتمع نان اوا روبروی بیمارستان بوعلی ساری رو هم بررسی کنید افتضاحه چانه بجای 450 گرم میشه 300 گرم نانش 250 گرم هم به زور میشه اطلاع دادیم ولی همونطور هست که هست!!!!
نا شناس 11 مهر 1393
واقعا راست می گن نون رو اگر بکشی 260 گرم هم نیست بهانشون هم قیمت نونه
لباسهای کثیف و مکان کثیف تر نانوایی و سوسک و مگس و ... همه در مرکز استان دیده میشن که کنار اداره کل صنعت و معدن هست وای به حال شهرهای دیگه دین و ایمون از بین رفته
ویل الللمطففین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.249 seconds.