.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشارکت 43 مأمور درسرشماری کشاورزی ساری

فرماندار ساری گفت: 43 مأمور آمارگیر در سطح شهرستان ساری در امر سرشماری کشاورزی مشارکت دارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی بیان داشت: با آغاز سرشماری از پنجم مهرماه امسال، ماموران آمارگیر در سطح روستاها در حال جمع‌آوری آمار کشاورزی هستند.

وی با اشاره به اهمیت سرشماری کشاورزی، ارائه اطلاعات دقیق ازسوی بهره‌برداران کشاورزی و دامپروری، شرکت‌های رسمی و عمومی دارای فعالیت کشاورزی را خواستار شد و افزود: سرشماری عمومی کشاورزی، داده‌های آماری استاندارد برای تبادل اطلاعات با سازمان‌های آماری بین‌المللی را فراهم می‌سازد. اطلاعات جمع‌آوری شده در قالب گزارشات آماری در اختیار برنامه‌ریزان، مدیران جامعه پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان ساری با اعلام اینکه 43 مامور آمارگیر در سطح شهرستان در حال جمع‌آوری اطلاعات هستند، خاطرنشان کرد: تا کنون نزدیک به چهار درصد از اطلاعات جمع‌آوری شده است.

وی همکاری و همیاری تمام روستاییان و کشاورزان با ماموران سرشماری را خواستار شد و گفت: دهیاران در روستا با همراهی ماموران سرشماری، گام موثری در این امر مهم داشته و در امنیت ماموران و همچنین ارائه اطلاعات دقیق توسط کشاورزان تاثیرگذارند. هر مامور آمارگیر، سرشماری از سه تا 9 روستا را براساس جمعیت و مساحت بر عهده دارد.

فرماندار و رئیس ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: تا کنون هیچ مشکلی در این زمینه اعلام نشده و سرشماری به روال عادی در حال انجام است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.