.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اقدامی حیرت انگیز و هوشمندانه
سارقان 400 میلیون تومانی بانک ملی نکا دستگیر شدند
فرماندار نکا گفت: مجریان دادگستری در اقدامی حیرت انگیز توانستند سارقان 400 میلیون تومانی بانک ملی مرکزی شهرستان نکا را دستگیر کنند و این امر نشان دهنده ایجاد امنیتی بالقوه در سطح جامعه است...
سارقان 400 میلیون تومانی بانک ملی نکا دستگیر شدند

فرماندار نکا گفت: مجریان دادگستری در اقدامی حیرت انگیز توانستند سارقان 400 میلیون تومانی بانک ملی مرکزی شهرستان نکا را دستگیر کنند و این امر نشان دهنده ایجاد امنیتی بالقوه در سطح جامعه است.

به گزارش شمال نیوز، رحیم قاسمی طوسی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان نکا با اشاره به دستگیری سارقان بانک ملی نکا اظهار داشت: اجرای قانون وعمل به آن در زندگی هیچگاه مانع موفقیت نخواهد شد بلکه قانون گریزی و قانون هراسی، آسیب های زیانباری را برای متخلفین قانون  بر جای می گذارد.

نماینده عالی دولت، قضات را زحمتکشان مظلوم جامعه قلمداد کرد و متذکر شد: جهت افزایش امنیت در سطح شهرستان و نظارت بیشتر دستگاه قضا در بین مردم باید ابزار و امکانات این قشر وسیع تر در اختیارشان قرار گیرد.

فتح الله جعفری دادستان سابق نکا حمایت قوه قضاییه را زمینه قوت، دلگرمی و انگیزه به قضات و سایر کارکنان دستگاه قضا دانست و اظهار کرد: همانطور که مسئولیت دادستانی عکس العمل های سنگین اجتماعی را به همراه خواهد داشت حمایت های همه جانبه قوه قضاییه می تواند انگیزه و سرعت عمل نیروهای قضایی را دوچندان نماید.

جعفری با اشاره به آزادی زندانیان شهرستان نکا تصریح کرد: خوشبختانه با مشارکت مردم ، همکاری مسئولین و دستگاه قضا 100 نفر از زندانیان شهرستان نکا آزاد شدند.

حجت الاسلام علی اکبر ذوالفقاری  دادستان جدید نکا نیز در ادامه با اشاره به رشد 27 درصدی پروندهای شهرستان نکا افزود: از سال 90 تاکنون، وارد ه پروندهای دادگستری شهرستان نکا 27 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در سال 89 دو هزار و 75 پرونده اجرای احکام در سطح شهرستان نکا موجود بود که توانستیم در طی این چند سال به یکهزار و500 پرونده کاهش دهیم .

دادستان شهرستان نکا با بیان کل پرونده های ثبت شده در داسرا و دادگستری شهرستان تصریح کرد: در سال 90 ده هزار و 36 پرونده به دادسرای شهرستان نکا ورود ،  ده هزار و 389 پرونده مختومه و با 353 پرونده مثبت مواجه شد همچنین در سال 91 یازده هزار و880 فقره پرونده ورود ، یازده هزار و 965 پرونده مختومه شد و در سال 92 سیزده هزار و 752 فقره پرونده ورود و سیزده هزار و 574 پرونده مختومه و با منفی یکصد و 88 روبرو شد.

ذوالفقاری ادامه داد: در شش ماهه نخست سال 93 شش هزار و841 پرونده به دادسرای شهرستان نکا ورود و تعداد هفت هزار و شش پرونده مختومه و در انتها با 165 پرونده مثبت روبرو شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 مهر 1393
به بانك هاي ساري هم يكسري بزنيد......
نا شناس 10 مهر 1393
تجارت كه وضع اش خرابه. يكي از رئيس شعبه ها خوب بخور بخور مي كنه.
نا شناس 10 مهر 1393
به بانك هاي ملي ساري هم گوش چشمي بي اندازيد. چيزهاي زيادي گيرتون مياد.
نا شناس 10 مهر 1393
همه بانك ها وضع اشون خراببببببببببببببببببببببببببببببببب
شهروند 10 مهر 1393
آقای فرماندار دستگیری توسط برادران جان برکف اداره آگاهی شهرستان نکا انجام شد . خسته نباشین برادران آگاهی خدا قوت
Baltazar 10 مهر 1393
اقدامی حیرت انگیز ؟؟؟!
ا
سیدمحمد 11 مهر 1393
اقای خاوری کجاست که به راحتی اب خوردن اختلاس کرد اگه اونو گرفتن حیرت انگیزه
محمد 11 مهر 1393
دستون درد نكنه لطفا معرفى كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.555 seconds.