.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس انجمن کانی غیرفلزی مازندران خواستار شد
کمک برای ایجاد شهرک‌های سنگ در مازندران

رئیس انجمن کانی غیرفلزی مازندران خواستار کمک به ایجاد شهرک‌های سنگ برای خروج سنگ‌بری‌ها از محدوده شهرهای استان شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسن رضا دسترنج در نشست معاون استاندار مازندران با اعضای هیئت مدیره و روسای کمیته‌های تخصصی انجمن صنایع کانی غیرفلزی استان گفت:‌ صدور بی‌رویه جوازها و اشباع بازار محصولات صنایع کانی غیرفلزی از مهم‌ترین مشکلات ما است.

وی ادامه داد: رقابت ناسالم واحدهای تولیدی سازمان عمران و سازمان همیاری شهرداری‌ها با سایر واحدهای تولیدی از دیگر مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان صنایع کانی غیرفلزی استان است.

دسترنج خواستار کمک به ایجاد شهرک‌های سنگ برای خروج سنگ‌بری‌ها از محدوده شهرهای استان شد.

وی یادآور شد: مهم‌ترین معضلات و چالش‌های گروه تولیدی زیرمجموعه این انجمن موانع تردد تراک میکسرهای بتن آماده و کامیون‌های آسفالت، بی‌ثباتی قیمت‌های مواد اولیه و مصالح سنگی، اعمال سلیقه‌ای قانون مشاغل سخت، زیان‌آور و بازنشستگی پیش از موعد است که مسئولان باید بیشتر به آن توجه داشته باشند.

دسترنج با اعلام فقدان به کارگیری توان تخصصی و تجربه تصفیه فاضلاب بیولوژیکی استان در این عرصه بیان داشت: عدم استفاده از تولیدات صنعت ساختمان استان در طرح‌ها، رکود ساخت‌وساز، ادامه خدمات شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی بعد از اتمام پروژه‌ها نیز از دیگر مشکلات فعالان در این عرصه است.

وی خواسته‌های خود را حمایت از طرح حمایتی تولید نمایندگان مجلس به ویژه ماده پیشنهادی تشکیل کمیته تبصره سه به ریاست استاندار، انعکاس مشکلات کلان به مقامات عالی‌رتبه، ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی صنعت ساختمان، به‌کارگیری از توان و ظرفیت بالای تولیدی و پیمانکاری استان در پروژه‌ها و برگزاری مناقصه محدود برای آسفالت، نظارت بیشتر کمیته ارزیابی، بازرسی و تشکیل کمیته فنی و بازرگانی برای مناقصه‌ها در اداره کل راه و شهرسازی دانست. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.429 seconds.