.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی حضور رئیس سابق ‌در مراسم الزامی نیست‌!
مدل جدید تودیع و معارفه در مازندران
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بدون سخنرانی و بدون حضور مسئولان تنها با اهدای حکم ریاست اداره برگزار شده است.

شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی بابل در حالی بدون اطلاع فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس برگزار شد که رئیس سابق بهزیستی به دلیل حضور بر بالین فرزندش در بیمارستان خواستار برگزاری مراسم در زمان دیگری شده است.

به گزارش شمال نیوز: مدیرکل بهزیستی مازندران که از مدت‌ها قبل درصدد برکناری محمد عموزاده رئیس بهزیستی بابل بود با واکنش امام جمعه، فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس موفق به جلب رضایت مسئولان این شهرستان برای تودیع نشد.

سعید آرام که شتاب زیادی برای تودیع رئیس بهزیستی بابل داشت به مخالفت مسئولان بابل بسنده نکرده و با دریافت مجوز از مدیرکل حوزه ریاست بهزیستی کشور اقدام به تودیع عموزاده و معارفه حمید مشتاق به عنوان رئیس جدید بهزیستی بابل کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی بابل که بیشتر به دید و بازدید مدیرکل حراست بهزیستی مازندران از کارکنان اداره بهزیستی بابل شباهت داشت به دلیل برگزاری عجولانه، انتقادات را به همراه داشت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: هیچ یک از نمایندگان و مسئولان شهرستان بابل راضی به تغییر ریاست بهزیستی بابل نبودند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری با اشاره به اینکه این جابه‌جایی بدون اطلاع قبلی نمایندگان و مسئولان شهرستان بابل انجام شده است، افزود: با توجه به گزارش‌های که به دفتر نمایندگان بابل مبنی بر عملکرد مدیران شهرستان درباره رضایت یا عدم رضایت مردم از رئیس اداره‌ای ارسال می‌شود رئیس سابق بهزیستی بابل یکی از روسای ارزشی بوده که متناسب با اهداف عالی نظام برای حفظ و اعتلای انقلاب در رفع مشکلات مردم کوشا بوده است.

ناصری بیان داشت: مسئولانی که تصمیم به تغییر مدیریت در سطح شهرستان‌ها را دارند براساس عرف باید نمایندگان و فرماندار را از این جریان مطلع کرده و حداقل کسب اجازه می‌کردند نه اینکه بدون اطلاع قبلی اقدام به تغییر مدیر کنند.

وی تصریح کرد: هرچند تغییر مدیریتی امری ضروری است اما تغییر مدیر ارزشی جای تامل دارد.

دیگر نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما گفت: اطلاعی از این موضوع نداشته و بدون هماهنگی و موافقت قبلی اقدام به تغییر رئیس بهزیستی کردند که امیدواریم شاهد چنین رفتارهایی در آینده نباشیم.

حسین نیاز آذری افزود: رئیس سابق بهزیستی بابل یکی از نیروهای متدین و انقلابی و در عین حال حامی مردم، کوشا در رفع نیازمندی‌های جامعه هدف بوده که گزارش‌های زیادی درباره عملکرد مثبت وی به دفتر ما ارسال شد.

نیازآذری با ابراز تاسف از تصمیم عجولانه مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار تعامل بیشتر مدیران با نمایندگان مردم مازندران در مجلس شد.

فرماندار بابل نیز گفت: امیدوار بودم با توجه به مخالفت پنج ماهه، مدیرکل بهزیستی مازندران در تصمیم خود تجدید نظر می‌کرد.

رجب ملایی‌رئیسی بیان داشت: اصرار مدیرکل بهزیستی مازندران در مورد تغییر و جابه‌جایی عموزاده رئیس بهزیستی بابل با توجه به اینکه یک نیروی ارزشی و انقلابی بوده برای بنده قابل قبول نبوده و مخالف جدی این جابجایی بودم.

وی افزود: امیدوار بودم مخالفت بنده مانع تغییر مدیر بهزیستی بابل شود که بعد از گذشت پنج ماه محقق نشد.

ملایی بیان داشت: حامی مدیرانی هستیم که خالصانه برای پیشبرد نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند و برای ارتقاء وضعیت شهرستان تلاش می‌کنند.

رئیس سابق بهزیستی بابل نیز به خبرنگار ما گفت: معاون پشتیبانی بهزیستی مازندران در آخرین ساعات اداری روز سه‌شنبه در تماس تلفنی اعلام کرده مراسم تودیع روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

محمد عموزاده افزود: با پذیرش اینکه تودیع و معارفه حق مسلم هر مدیر است از معاون پشتیبانی بهزیستی مازندران درخواست کردم به دلیل اینکه پسرم براثر تصادف در بیمارستان بستری است و من باید کارهای درمانی وی را انجام دهم مراسم تودیع و معارفه را به هفته آینده موکول کنند.

وی بیان داشت: در پاسخ به درخواستم علوی معاون پشتیبانی بهزیستی مازندران اعلام کرد، حضور شما در مراسم تودیع و معارفه الزامی نیست.

عموزاده با ابراز تاسف از اینکه 22 سال سابقه در سازمان بهزیستی را داشته، افزود: انتظار داشتم بعد از 22 سال خدمت صادقانه به جامعه هدف بهزیستی لااقل مدیرکل بهزیستی مراسم آبرومندی برای تودیع و معارفه انجام می‌داد.

رئیس سابق بهزیستی بابل تصریح کرد: مدیرکل بهزیستی مازندران از پنج ماه گذشته پیگیر تغییر بنده بوده است اما به دلیل مخالفت فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس موفق به تغییر بنده نشده است.

وی افزود: با توجه به مخالفت مسئولان بابل، مدیرکل بهزیستی مازندران با دریافت مجوز از مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور اقدام به جابه‌جایی کرده است.

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی بابل بدون سخنرانی و بدون حضور مسئولان تنها با اهدای حکم ریاست اداره بهزیستی بابل به حمید مشتاق برگزار شده است./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 شهريور 1393
نص صریح قانون تفکیک وظایف سه قوا-------قوه مقننه به حدود اختیارات قوه مجریه احترام بگذار
نا شناس 28 شهريور 1393
مدیر اهل تدبیر جناب اقای دکتر ارام----حق شماست مدیران لایق برای امیدبخشی به جامعه انتصاب کنی ----نه سرباز برای نماینده ها
نا شناس 28 شهريور 1393
نباید کار مردم رو زمین بمونه
به نظر من چیز بدی نبوده درسته آب تاب زیاد اینجا داده شده
ولی تغییر در هر جایی هست
گریه نداره
نا شناس 28 شهريور 1393
خود آقای مدیر کل چطوری سر کار آمد.برید بررسی کنید.
ايراني 28 شهريور 1393
شمال نيوز عزيز!
بفرماييد انتخاب رئيس اداره از اختيارات مديركل است يا نمايندگان يا...؟
اگه قرار به راضي شدن آقايان باشد كه هيچگاه حاضر به جابجايي دوستانشان نمي شوند.
من به چشم خويش ديدم كه براي جابجايييك كارشناس ضعيف در يك اداره حضرات نمايندگان مخالفت مي كنند.بيش از يك سال از عمرردولت گذشته است ، با كدام مديران بايد پاسخ انتظارات مردم را داد.
ارزشي و بسيجي و انقلابي را مصادره به مطلوب نكنيد، به گذشته برگرديد ؛ مردم (از همه طيف)مدافع انقلاب و ارزشها بودند نه گروه آقايان مدعي!
نا شناس 28 شهريور 1393
حامی اصلی آرام مدیرکل بهزیستی مازندران یکی از نمایندگان مجلس قائمشهرس ه ح بوده است.
سیدمهدی 27 شهريور 1393
پس کی رئیس بهزیستی بهشهر عوض میشه.انشاالله
اصلاح طلب بیکار 27 شهريور 1393
بهتر بود نمایندگان محترم بجای مصاحبه به مطالعه قوانین و حدود اختیاراتشان بپردازند. وظیفه نماینده مجلس قانون گزاری است نه عزل و نصب مدیران . اگر نماینده می خواهد مدیران ادارات و نهادها را حفظ یا عوض کنند پس مدیر کل دقیقا هیچکاره و حضورش بی فایده است. اقایان نماینده بجای دخالت در امور ریز شهرستانها به مسایل کلان کشوری فکر کنید. در پایان از شجاعت جناب دکتر ارام که یک اصلاح طلب واقعی است تقدیر و تشکر ویژه می نماییم. و من الله توفیق . یا علی
نا شناس 27 شهريور 1393
اقای مدیر سایت برید درباره این اقای رییس بابل که چندی مدیر بود تحقیق کنید بعد خبر بزارید
نا شناس 27 شهريور 1393
احسنت بر دکتر ارام
بسیار کاره درستی کردید
این اقا مدیر بابل شایسته نبود اصلا
همکاران بهزیستی بابل 27 شهريور 1393
ما جعی از همکاران بهزیستی بابل از عنایت ویزه دکتر ارام ممنونیم
اقای عموزاده اصلا رفتار مناسبی نداشتند
مددجو 27 شهريور 1393
اقای عموزاده یادته تودفترت چقدر با من بد برخورد کردی
یادته چقدر منتظر شدم تا بیایی ؟؟؟؟؟

فکر کردی میزبهت وفا میکنه
؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 شهريور 1393
هه
مدیر سایت یه بچه هم میتونه بفهمه این خبر کذبه یعنی هر سه نفر یک جمله رودر خصوسش گفتن
من تا جایی که خبر دارم هم نماینده هم فرماندار تکذیب کردن
نا شناس 27 شهريور 1393
برید از فرزندان شاهد مشغول توبهزیستی بابل بپرسید چه اهانتهایی بهشون نشده
شما که مدافع وپر چمدار حقیقت بودید چرا؟؟؟؟؟
معلول جسمی حرکتی بابل 27 شهريور 1393
جناب دکتر آرام مدیرکل ارزشی و با کفایت
با تشکر از انتصاب آقای حمید مشتاقی.حداقل جامعه هدف بهزیستی با رفتن آقای عمو زاده نفس راحتی می کشد.
نا شناس 27 شهريور 1393
تشکر و تقدیر از آقای دکتر آرام
حداقل ما معلولین از این به بعد میتوانیم وارد اتاق رئیس جدید بشویم و مطالبات خود را بگیریم وای به آن روزهایی که آقای عموزاده ما را به اطاق خود راه نمیداد و با بر خورد تند و طلبکارانه با ما صحبت می کرد تشکر تشکر تشکر آرام
رضا 27 شهريور 1393
مثل فرماندار جدید قائم شهر شده ادعا می کنه من اینم و آن در صورتیکه برخلاف ظاهر سپیدش تمام کارهایش و رفتارهایش مثل فرماندار قبلی قائم شهراست.
ای مردم ساده و بی ریا مازندران چقدر دلخوش به رئیس جدید هستیدو چرا این همان است و مثل آن است با ظاهری جدید.
فکر می کنید ادارات رئیس جدید بیاد بهتر است یا می شود
و چقدر ما تو مازندران تودیع و معارفه داریم
نا شناس 27 شهريور 1393
بجای درج این همه دروغ پردازی بهتر بود ابتدا از مدیرکل محترم بهزیستی واقعیت امر راجستجو میکردید کمی از خدا بترسید
نا شناس 27 شهريور 1393
مدیر تدبیر وامید اقتدار اقتدار رییس شهرستان اگر ارزشی بود این همه درسایت همسوی خود دروغ پردازی نمی کرد
نا شناس 27 شهريور 1393
تعویض روئسای شهرستان از وظایف مدیران است عملکرد رئییس
بابل را ازحراست و بازرسی برعملکرد بهزیستی بپرسید
نا شناس 27 شهريور 1393
در مازندران و با حضور استانداری مثل فلاح و معاونین بازنشسته و بی حالش
هیچ چیز بعید نیست
نا شناس 28 شهريور 1393
برادر بسيجي و جانباز هشت سال دفاع مقدس خسته نباشيد افتخار كن كه زير بار حرف زور مديران سازمان نبودي و هميشه از مددجويان بابل به ويژه معلولين مركز نوشيرواني دفاع كردي و نگذاشتي حياط خلوت مديران بهزيستي در اين مركز جاي پيدا كند سلامت باشيد
نا شناس 28 شهريور 1393
آقاي عموزاد ريس محترم سابق بهزيستي بابل بدان كه اين مديران فعلي بهزيستي به خاطر منافع خود به مدير كل قبلي بهزيستي استان آقاي ردائي رحم نكردن وخيلي راحت او را دور زدن كسي كه به آنان پست مديريتي داد و آنان از حسن اعتمادشان استفاده كرد
نا شناس 28 شهريور 1393
آقاي فرماندار شهر بزرگ بابل چطور ميشود به راحتي مديران بهزيستي استان بدن اطلاع مدير شهرستاني شما را عوض ميكنندحرمت شما را هم نگه نداشتن
نا شناس 28 شهريور 1393
مديران فعلي بهزيستي استان آقاي دكتر آرام حرمت حسينيه را متولي آن بايد نگه دارد چطو مديري هستي كه حرمت نيروي درون سازماني به ويژه ريييس بهزيستي يك شهرستان بزرگ مثل بابل را نگه نداشتي مطمئن باش همين كار با تو خواهند كرد
نا شناس 28 شهريور 1393
آقاي دكتر آرام خدايي در تصميمات خودت باش
نا شناس 28 شهريور 1393
پس حياط خلوت مديران بهزيستي استان يعني مركز نوشيرواني بابل آزاد شد
نا شناس 28 شهريور 1393
آقاي معاون پشتيباني بهزيستي استان خودت ميداني كه جايگاهي در درون سازمان نداري و با آمدن در اين پست نارضايتي در سازمان زياد شد چون هيچ وقت خالصانه در خدمت بهزيستي نبودي تصميمات شخصي و غرض ورزي شخص شما سازمان را در مسير چالش برده است

نا شناس 28 شهريور 1393
برادر بزگوار آقاي منفرد آيا از خودت سوال كردي كه چرا در اين دولت آقاي مدير شما را نگه داشت چرا دم از حراست سازمان ميزنيد انشاالله خداوند از سر گناهمان بگذرد اميد وارم كمي واقع بين باش
نا شناس 28 شهريور 1393
البته مديران بعدي شهرستاني منتظر تغعير باشند
متاسفانه 28 شهريور 1393
یکی به من بگه نماینده رو چه به عزل و نصب؟ مگه کار نماینده قانون گذاری نیست چرا تو عزل ونصب ها دخالت می کنند.متاسفم
بابلی 29 شهريور 1393
تغییرات دیگری در سطح ادارات بابل در حال وقوع است..
برابر اطلاع واصله این دفعه نوبت تعویض رئیس اداره صنعت و معدن و بابل هست.
البته نظر اقای نماینده (ناصری) را رئیس صنعت و معدن بدون معطلی میخواد اجرا کنه..
بهمنی جایگزین اصغری میشه....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.