.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی مازندران:
بازار ‌روسیه برای تولیدات مازندران پهن است

رئیس کمیسیون بازرگانی و امور گمرکی اتاق بازرگانی مازندران گفت: بازار روسیه آماده دریافت محصولات مازندران است و باید زمینه صادرات محصولات مازندران به این کشور فراهم شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران،  ابوالفضل مستشرق در نشست فعالان اقتصادی با مسئولان برگزارکننده همایش اقتصاد مقاومتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در استانداری مازندران افزود: برای توسعه مازندران توجه به بخش گردشگری و کشاورزی و نیز صنایع مرتبط با کشاورزی بسیار ضروری است.
وی با اشاره به قابلیت صادرات محصولات مازندران به روسیه گفت: در روسیه بازار برای تولیدات مازندران پهن است که تاکنون از این موضوع بهره مناسبی برده نشده است.
مستشرق بیان داشت: مسئولان روس به شدت به محصولات مازندران نیاز دارند و به‌ویژه در بخش صیفی‌جات و میوه‌جات درخواست بیشتری از این کشورها برای انتقال محصولات مازندران وجود دارد.
وی گفت: برای حضور موفق در بازار روس و سایر کشور نیاز به افزایش کیفتت محصولات و تولیدی استان داریم و در بسته‌بندی مواد نیز نیازمند بازنگری هستیم.
رئیس کمیسیون بازرگانی و امور گمرکی اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به نیاز مبرم روسیه به محصولات لبنی مازندران گفت: صنایع دام و طیور می‌توانند کمک موثر به توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور باشند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.