.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جایزه10هزار دلاری برای مجسمه ساز مازنی

سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی "پدیده" به کار خود پایان داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی با حضور سی و دو هنرمند داخلی و خارجی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
 سمپوزوم بین المللی مجسمه‌سازی پدیده از 24 مرداد ماه با حضور 32 شرکت کننده از ایران و کشورهای چین، کره، آرژانتین، آلمان و صربستان آغاز به کار کرده بود که یکشنبه شب و پس از بیست روز برگزاری به کار خود پایان داد.
سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی معاصر پدیده به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با این هنر، ایجاد نگاهی نو به مقوله هنرهای تجسمی و خلق فضاهای معاصر و پویای شهری، در شهر رویایی پدیده برگزار شد. این سمپوزیوم که با ابتکار بخش خصوصی و بدون استفاده از سرمایه گذاری بخش دولتی شکل گرفته، تلاش داشت تا ضمن کمک به توسعه و ارتقای هنرهای تجسمی، پرورش ایده‌های خلاق و ارتباط نزدیک بین مراکز اقتصادی و هنرمندان به تقویت آثار فضاهای شهری، توسعه گردشگری منطقه و تلطیف ساختارها و سازه‌های معماری یاری رساند.
در این جشنواره شرکت‌کنندگان به مدت بیست روز با هم به رقابت پرداختند که رضا بسطامی  هنرمند مازندرانی با اثر "چمدان" عنوان دوم را  به دست آوردو جایزه 10 هزار دلاری را از ان خود کرد.
بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور
با پایان یافتن بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور در اردبیل برترینهای این جشنواره معرفی شدند.
در این جشنواره و پس از ۳ روز رقابت هنرمندان جوان کشور برترین ها و برگزیدگان رشته های مختلف بر اساس آراء هیئت داوران به شرح ذیل معرفی شدند.این رویداد با درخشش هنرمندان مازندرانی همراه بود.
هادی کاظمی رتبه های دوم رشته کاریکاتور را به خود اختصاص داد.رتبه‌ دوم سیاه مشق  نیزبه سید علیرضا مطلبی رسید.در رشته طراحی آنالی طاهریان، رتبه‌ اول را از آن خود کرد.
بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی اردبیل از ۱۷ تا ۲۰ شهریور ماه ۹۳ در اردبیل برگزار شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.346 seconds.