.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی در یادواره شهدای رودسر ؛
باید مثل شهدا ولایت‌مدار باشیم/ اقتدار کشور مرهون ایثار شهدا است
شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح بر اینکه باید مثل شهدا ولایت‌مدار باشیم، گفت: امروز هر چه داریم از شهداست .

شمال نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح بر اینکه باید مثل شهدا ولایت‌مدار باشیم، گفت: امروز هر چه داریم از شهداست.

محسن رضایی بعد از ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای رودسر با احترام به مقام شامخ شهدا،‌اظهار کرد: با از خودگذشتگی‌ و ایثار شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، امروز با عزت و افتخار در دنیا سربلند هستیم.

وی با تأکید بر تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر توسط اقشار مختلف مردم و به ویژه مسئولان، افزود: اقتدار وعزت کشور مرهون فداکاری و ایثار شهدا است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح بر اینکه باید مثل شهدا ولایت‌مدار باشیم، گفت: امروز هر چه داریم از شهداست.

رضایی تصریح کرد: من به عنوان یکی از یاران شهدا از شما تشکر می کنم که یاد شهدا را با برگزاری این مراسمات زنده نگه می‌دارید و ما آنقدر بدهکار شهدا هستیم که هرچقدر زمان بگذاریم باز نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم.

وی اظهار کرد: از مهمترین کارهای شهدا این بود که ما را از یک خفت بزرگ نجات دادند و امام با تکیه بر جوانان یک حرف جدی و خطرناک را برای دنیا مطرح کرد که معلوم بود برای امام پیامدهایی را در پی دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام راحل فرموده بودند دین و مردم هردو باید وارد سیاست شوند و این یک جمله بیشتر نیست ولی تمام دنیا را تکان داد.

انقلاب اسلامی کاخ بزرگ دموکراسی غربی را متزلزل کرد

رضایی با بیان اینکه اروپایی‌ها جنگیده بودند که دین را از سیاست جدا کنند و حالا کسی آمده بود و می‌خواست دین را کنار سیاست قرار دهد، تصریح کرد: خطرش این بود که یک کاخ بزرگ دموکراسی غربی متزلزل می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: انقلابیون جوانان با سن پایین بودند و همین‌ها بلند شدند و اطلاعات گیلان و مازندران و گلستان را یکی کردیم و همین جوانان با سن پایین وارد جنگل‌ها شده و نیروهایی که از کردستان آمده بودند را دستگیر می‌کردند و شاید بیش از 70 نفر را همین جوانان زیر 22 سال دستگیر کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: کیسینجر را قهرمان آمریکا می‌دانند چون چین را به آمریکا وصل کرده بود، چند روز پیش شنیدم که گفته جریان اکراین و داعش را ول کنید و مراقب ایران باشید چون اگر از ایران غافل شوید یک امپراطوری تشکیل می‌دهد وقتی یک چنین فردی همچین صحبتی می کند نشانگر این است که تا چه حد بغض و نفرت نسبت به ایران وجود دارد.

غرب به امپراطوری ایران اذعان دارد

رضایی افزود: آنها می گویند ایران به عنوان ساخت تمدن می‌خواهد امپراطوری درست کند و کشور های اطراف را تحت سلطه خود درآورد.

وی با بیان اینکه ما با افتخار می‌گوییم که به دنبال تمدن هستیم، تصریح کرد: مگر شما از تمدن گذشته ایران کم استفاده کرده اید؟ مگر مدیون ابن سینا و خواجه نصیر و ابوریحان نیستید؟ این تمدن هروقت ورود کرده به دنیا خدمت کرده و ترس آنها از این است و می‌گویند ما باید مثل آنها شویم اما ما می‌خواهیم خودمان باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد:غربی‌ها 35 سال بدترین فشارها را از لحاظ اقتصادی علمی و فرهنگی به ما آوردند چون نمی خواستند علم و اقتصاد ما شکل بگیرد چون آنها از این مسئله نگران هستند اما ما نمی‌گوییم که ضعف مدیریتی و ناکارآمدی و مقصر نیست .

شهدا پرچمداران تحولات بزرگ بودند

رضایی با بیان اینکه، شما یک حرف مهمی زدید و یک تحول بزرگی را شروع کردید و بدانید این آغاز تحولات بزرگ در دنیاست ، گفت: بدانید زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و شهدای ما پرچمداران تحول بزرگ هستند و حرف اصلی این تحول این است که مردم و دین باید در کنارهم باشند .

وی افزود: زمانی در اروپا دین را حاکم کردند و دین نفس مردم را بند آورده بود و چند قرن بعد هم مردم را جلوی دین قرار دادند که به آن سکولاریسم می‌گویند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در ایران هم سکولار بود و هم استبداد دولت هم وابسته کرده بودند و استقلال نبود امام آزادی و استقلال را آورد و چیز دیگری به نام جمهوری اسلامی را آورد یعنی مردم در کنار دین قرار دادند.

رضایی با بیان اینکه نخستین بار که به خانه خدا می‌رفتم خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و خواستم که یک توصیه به من بفرمایند، اظهار کرد: ایشان فرمودند قرآن را تامل کن و در راه قسمتی از سوره توبه را مرور کردم که بسیار مرا آرام کرد.

داعش زیر سایه آمریکا رشد کرد

وی با اشاره به فعالیت‌های داعش، گفت: منافقان کسانی هستند که در جنگ با سوریه متولد شدند یعنی داعش و زیرسایه آمریکا رشد کردند و راه افتادند به عراق که قسمت‌هایی از آنجا را تسخیر کردند و حالا می‌گویند ما می خواهیم تروریست ها را نابود کنیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه معلوم است این کارها توطئه است، افزود: ما باید پای این انقلاب و ارزش های انقلاب و شهدا بایستیم و این مسیر ساده به دست نیامده اگرچه سخت است ولی باید از آن حفاظت کنیم چون خیلی از مسیر را طی کرده ایم.

رضایی با بیان اینکه اینها فکر می کنند ما خسته می شویم و کم می‌آوریم، تصریح کرد:دوستان ما که کشور را اداره می‌کنند باید بدانند که انتظار ملت ایران زیاد است و نباید آنقدر بیکاری زیاد باشد و وظیفه مسئولان زیاد است.

وی تأکید کرد: به لطف خدا این پرچم که در دست ماست را به دست امام زمان خواهیم سپرد و خوشبختانه بعد از حضرت رحلت امام, رهبر عزیزمان محکم در این میدان ایستاده اند و امانتی را که امام به دستشان داده به خوبی حفظ‌ کرده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی دنیا می گوید ایران امپراطوری تشکیل می دهد چرا ما خود را باور نکنیم و از ظرفیت ها استفاده نکنیم، چرا این همه جوان و وقت استفاده نمی شود و انشا الله خدا و امام و شهدا کمک کنند تا بتوانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانیم./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 شهريور 1393
رحمت خدا بر همه مبارزین حقیقی مکتب آل الله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.12 seconds.