.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس جمهور:حال عمومی رهبر انقلاب بسیار خوب است

 شمال نیوز:  رییس جمهوری قرار بود صبح امروز از مشهد مقدس به کشور قزاقستان سفر کند اما به دلیل جراحی رهبر معظم انقلاب و اطلاع از روند سلامتی ایشان، به تهران بازگشت.

ساعتي پس از عمل جراحي حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران در بيمارستان محل بستري رهبر انقلاب حاضر شد و از ايشان عيادت کرد.

حجت الاسلام روحاني در اين ديدار، بهبودي و سلامتي کامل رهبر انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد.
رئيس جمهور پس از ديدار در مصاحبه اي، با اظهار خرسندي از وضعيت عمومي رهبر انقلاب و انجام دقيق و مطلوب عمل جراحي و مراقبتهاي پزشکي پس از عمل تأکيد کرد: همه مردم بايد براي سلامتي، طول عمر و افزايش توفيقات ايشان در خدمت به ملت ايران و جهان اسلام دعا کنند.
آقاي روحاني حال عمومي رهبر معظم انقلاب را بسيار خوب و همراه با شادابي و نشاط توصيف کرد و گفت: عوارض پس از عمل کاملاً طبيعي است و تيم پزشکي مجرّب، اين عمل جراحي را به بهترين و دقيق ترين وجه انجام دادند و در خصوص مراقبتهاي پس از عمل نيز بايد با همين دقت کار را دنبال کنند.
رئيس جمهور دعاي ملت ايران براي رهبر انقلاب را دعايي دائمي و مستمر خواند و اظهار داشت: حال عمومي رهبر انقلاب بسيار خوب است، بنابراين مردم اصلاً نبايد نگران باشند و در کنار دعا براي سلامتي ايشان، همه بايد شکرگزار وجود ذي جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند.
وي به سفر خارجي از قبل برنامه ريزي شده خود در عصر امروز نيز اشاره کرد و گفت: تمايل داشتم که در تهران بمانم اما خود رهبر معظم انقلاب فرمودند که اين سفر طبق برنامه انجام شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.