.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست ملی پوشان والیبال از مسئولان

والیبالیست ها از مسئولان خواسته اند تا در بازی های آسیایی خانواده های آنها هم حضور داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ از دهم فروردین ماه آماده سازی برای لیگ جهانی، دو ماه مسابقات لیگ جهانی، اردوی تدارکاتی امریکا، یک ماه مسابقات قهرمانی جهان و سپس بازی های آسیایی اینچه ئون.
 
این یعنی والیبالیست های ایران بیش از شش ماه در خدمت تیم ملی بوده اند، بدون اینکه در کنار خانواده بوده باشند. آن هم بازیکنانی که اکثرشان متاهل اند و نیمی از متاهل ها هم پدر. تازه اگر اعضای کادرفنی هم به فهرست ملی پوشان اضافه شوند، دو سوم تیم ملی را متاهلین تشکیل می دهند.
 
سایت فدراسیون والیبال با این توضیح نوشته است:بعضی از آنها بیش از دو ماه است که خانواده شان را ندیده اند. چه برسد به تعهدات همسر بودن، پدر بودن، فرزند بودن و ...
 
والیبال. اردو. تمرین. مسابقه. و دیگر هیچ!
 
ملی پوشان به دنبال راه چاره برای برطرف کردن این خلأ عاطفی - روحی، پس از همفکری و مشورت، سرانجام به واسطه کاپیتان سعید معروف یک ماموریت ویژه را به امیر خوش خبر؛ سرپرست تیم ملی محوّل کردند.
 
آنها درخواست دارند. درخواست شان این است که؛ مسئولین تدبیر کنند  تا خانواده اعضای تیم ملی به اینچه ئون بیایند. به قول مهدی مهدوی؛ "لااقل ببینیمشون!"
 
سرپرست تیم ملی ماموریت یافته تا خواسته ملی پوشان را با مسئولین در میان بگذارد و به انجام برساند. خوش خبر در همین رابطه گفت: اگر مسئولین بخواهند، می توانند خانواده تیم ملی را در قالب یک تور به کره ببرند تا بچه ها از دیدن خانواده شان روحیه بگیرند. دوری از خانواده بازیکنان را کلافه کرده و در بازده کارشان در تیم ملی هم تاثیر منفی می گذارد.
 
سرپرست تیم ملی با اشاره به پرتعداد بودن مسابقات والیبال در جهان افزود: شرایط والیبال با رشته های دیگر متفاوت است. هیچ رشته ای مثل والیبال اینقدر مسابقه جهانی ندارد. یکی که تمام می شود، یکی دیگر شروع می شود. تیم ها دائم در مسابقه اند. تیم هایی هم که مدعی اند، باید مدام تمرین کنند. این است که بازیکنان شان نمی توانند در کنار خانواده شان باشند. به همین دلیل می بینیم بازیکنان تیم های دیگر در مسابقاتی که طولانی است، خانواده شان در کنارشان است. بازیکنان ما هم دائم در اردو هستند و حالا دیگر در مسابقات هم که حضور دارند، فقط برای دو - سه بازی مقدماتی و حذف شدن نیست. تیم ما مرحله به مرحله در مسابقات جهانی جلو می رود و همین باعث می شود، مدت زمان دوری بازیکنان از خانواده شان زیاد باشد.  
 
خوش خبر خاطر نشان کرد: وقتی از تیم ملی نتیجه می خواهیم فقط نباید درخواست خودمان را شرط بدانیم. بلکه باید به درخواست ملی پوشان هم توجه کنیم. این بازیکنان ماه ها در خدمت تیم ملی بوده اند و حالا دیگر از دوری خانواده شان به ستوه آمده اند. برای همین به من ماموریت داده اند که درخواست شان را پیگیری کنم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.094 seconds.