.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام جزئیات مشمولان جدید سبدغذایی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش مشمولان سبد امنیت غذایی از ۷.۵ به ۱۰ میلیون نفر خبر داد و گفت: روند شناسایی گروه‌های جدید مشمول دریافت بسته‌های امنیت غذایی طی دو ماه آینده کامل خواهد شد.

 شمال نویز: علی ربیعی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح توزیع بسته‌های امنیت غذایی برای نیازمندان مبتلا به سوء تغذیه و فقر خوراکی به ایسنا گفت : در حال شناسایی گروه‌های در معرض فقر غذایی هستیم.
 
وی افزود: طی یک تا دو ماه آینده جمع‌آوری اطلاعات و روند شناسایی مشمولان جدید کامل خواهد شد. بانک‌های اطلاعاتی در کشور کامل نیستند و تلاش کردیم تا در این مدت به بانک‌های اطلاعاتی مربوط انسجام دهیم.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از این گفته بود: سیاست دولت در توزیع سبد کالا به‌ صورت عمومی با سیاستی که در طرح حمایت غذایی دنبال می‌کند، متفاوت است و هدف اصلی دولت از توزیع بسته امنیت غذایی، مبارزه با فقر و توجه به موضوع سلامت افراد مطابق با بند ۶ سیاست‌های سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است. تعداد دفعات اجرای طرح حمایت غذایی متناسب با تعداد خانوارهای آسیب پذیری که شناسایی شوند، مشخص خواهد شد اما طبق پیش بینی‌ها حداقل چهار بار در سال این طرح به اجرا درخواهد آمد.
 
توزیع بسته‌های حمایت غذایی به طور رسمی از اوایل تیرماه آغاز شد و در این مرحله قرار بود بیش از هفت میلیون نفر در قالب دو میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار بسته امنیت غذایی دریافت کنند. بر این اساس کارت اعتباری در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا بتوانند به فروشگاه‌ها مراجعه و مواد غذایی ضروری خود را خریداری کنند. این مبلغ از ۳۰ هزار تومان برای یک نفر آغاز و تا سقف ۱۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 شهريور 1393
شناسائس سوء تغذیه چگونه است؟شایدثبت نام افراد
آقا !من سوح تحذیه دارم بی من نمیدی؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.