.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طلاق بیشتر خانواده‌های مازندرانی را تهدید می‌کند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه ‌خانواده‌ها‌ به دلیل ‌تهاجم‌ فرهنگی و وجود شبکه‌های ماهواره‌ای در خطر هستند، گفت: ‌ طلاق بیشتر خانواده‌های مازندرانی را تهدید می‌کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مریم جمشیدی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی برگزاری همایش زنده پوشش اسلامی ایرانی در این شهرستان با بیان اینکه آمل از ظرفیت‌های بالایی در بخش امور فرهنگی برخوردار است، بیان داشت: در این بخش مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی با وجود این ظرفیت‌ها باید به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوعی بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها باید به صورت مداوم در این شهرستان صورت گیرد، اظهار داشت: در این عرصه همه دستگاه‌های اجرایی باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

جمشیدی با اعلام اینکه کارها خود تاوان‌های فرهنگی دارد، اذعان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی به دلیل مشکلات مالی و دست‌وپاگیری آن حیف است به هدر برود.

این مسئول با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی بیان داشت: در ابتدا باید این برنامه‌ها در تالارها و سالن‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شده و سپس به داخل دستگاه‌های اداری کشانده شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های فرهنگی و همایش زنده پوشش اسلامی ایرانی در بهترین مکان‌ها و تالارها به اجرا درآید، بیان داشت: این نمایش‌ها نباید در یک شهر و برای یک‌بار بسنده شود و نحوه کار باید به گونه‌ای باشد تا مورد توجه مردم واقع شود.

جمشیدی با اشاره به اجرای جشنواره زوج‌های خوشبخت در این استان به منظور تقویت تحکیم خانواده بیان داشت و گفت: این جشنواره با توجه به بار مالی کم هم‌اکنون در بسیاری از شهرهای مازندران در حال برگزاری است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تاکید براینکه این جشنواره همچنان باید در دیگر شهرستان‌های استان ادامه یابد، ابراز داشت: امروزه خانواده‌های ما به دلیل هجوم تهاجم‌ فرهنگی و وجود شبکه‌های ماهواره‌ای در خطر هستند و طلاق بیشتر خانواده‌های مازندرانی را تهدید می‌کند.

وی با اعلام اینکه با اجرای این برنامه‌ها می‌توان جلوی این آسیب‌های اجتماعی را گرفت، اذعان داشت: شهرستان آمل با توجه به وجه فرهنگی آن باید جشنواره زوج‌های خوشبخت طی دو هفته یک بار برگزار شود.

جمشیدی یکی از مشکلات عدیده مردم این استان را چاقی مطرح کرد و گفت: در مازندران بیش از 44 درصد از بیماری قلبی و عروقی به دلیل چاقی است که باید در این امر به طور جدی پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم خوردن و آشامیدن را جزء تفریح روزانه در زندگی می‌دانند که مسئولان اجرایی باید با برگزاری برنامه‌های تفریحی و شاد مردم را از کنار تفریح‌های کاذب دور کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.