.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجمع خیرین ایمن اندیش ساری تشکیل شد

 شمال نیوز: رئیس اتاق اصناف مرکز استان گفت: در راستای بهبود و ایمنی و رفاه همشهریان و شهروندان ساروی و به منظور بهره گیری از خرد جمعی جهت تحقق شهر ایمن مجمع خیرین ایمن اندیش در شهر ساری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ عباس رمدانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشکیل مجمع خیرین ایمنی و خدمات آتش نشانی در شهر ساری، اظهار داشت: آموزش مردم و کمک خیرین برای ساخت و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی از مهم ترین ماموریت این مجمع محسوب می شود.

وی، مسئولیت نیروهای آتش‌نشانی را بسیار سنگین و فداکارانه دانست و گفت: هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی در شهر ساری مستقر بوده و یک پایگاه آتش نشانی دیگر در حال بهره برداری است.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با اشاره به سخت و هزینه‌بر بودن ساخت و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی، افزود: قصد داریم با راه اندازی مجمع خیرین ایمنی و خدمات شهری تجهیزات و ایستگاه های آتش نشانی را افزایش دهیم.

رمدانی افزود: با توجه به افزایش جمعیت شهری نیاز مردم به خدمات ایمنی و آتش نشانی بیش از پیش افزایش یافت که باید برای پوشش بهینه تمام سطح شهر امکانات خدمات ایمنی را در شهرساری با کمک خیرین افزایش دهیم./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 شهريور 1393
همت بلند شما را در تحقق مشارکت شهروندان در ایمنی شهر و حمایت از آتش نشانان می ستاییم خدا قوت . آتش نشانم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.