.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل تاکید کرد :
سهم‌خواهان مدیریتی فضای مازندران را آلوده نکنند
شمال نیوز: شماهایی که از روی سهم‌خواهی درصدد تضعیف عملکرد مدیران ارشد مازندران هستید پس چرا در دوره‌های گذشته در برابر نابرابری و بی‌عدالتی‌هایی که در حق مازندران روا شد سکوت اختیار کرده و حق مازندران را مطالبه نکردید.

شمال نیوز: امام جمعه بابل، انسجام و وحدت مسئولان و مردم نیاز امروز مازندران است.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان جمهوری اسلامی بیان داشت: بابیان اینکه مازندران نسبت به سایر استان‌ها توسعه چندانی نیافته است، گفت: جای بسی تاسف است، بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مازندران در زمینه برخورداری آب، برق، گاز و جاده‌های مواصلاتی نسبت به سایر استان‌ها همچنان فقیر بوده و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.
وی افزود: شماهایی که از روی سهم‌خواهی درصدد تضعیف عملکرد مدیران ارشد مازندران هستید پس چرا در دوره‌های گذشته در برابر نابرابری و بی‌عدالتی‌هایی که در حق مازندران روا شد سکوت اختیار کرده و حق مازندران را مطالبه نکردید.

روحانی انسجام و وحدت مسئولان و مردم را نیاز امروز مازندران برشمرد خاطرنشان کرد: می‌خواهم از کسانی که از روی سهم‌خواهی درصدد تضعیف عملکرد دولت در مازندران هستند بپرسم، آیا همان‌گونه که نسبت به روی کار آمدن فلان مدیر دغدغه دارید به همان اندازه دغدغه اشتغال جوانان مازندران و رفع مشکلات این استان را دارید.

این مسئول تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مشکلات مردم، عزم و اراده جدی برای حل آن، ایجاد طرح‌های مهم تولیدی و اقتصادی و استفاده از نظرات نخبگان دانشگاهی برای رفع مشکلات از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان برای توسعه مازندران باشد.

وی بابیان اینکه عملکرد دولت در مازندران رضایت‌بخش است، تصریح کرد: سهم‌خواهان مدیریتی فضای مازندران را آلوده نکنند.
امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: امروزه بیکاری مهم‌ترین چالش موجود در مازندران است که باید با ایجاد طرح‌های مهم اقتصادی و تولیدی زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 شهريور 1393
هدف شما از حمایت استاندار سهم خواهیست و لاغیر
نا شناس 9 شهريور 1393
حاج اقا یادش رفته ابوی ایشان چه بلایی سر مدیر ساروی اموزش پرورش اوردند و نگذاشتند یک روز هم کار کند و جمله معروف ابوی یادش رفته که فرمودند مگر بابل قطع الرجال است که یک ساروی در بابل مدیر شود حالا که برعکس شده همه مدیران ساروی کنار گذاشته می شوند حتی در ادارات ساری
نا شناس 9 شهريور 1393
آقای امام جمعه شما چرا در دوره های گذشته اینقدر سنگ اندازی میکردی و نمی گذاشتی مدیران اجرایی خدمت رسانی خود را به مردم بهتر انجام دهند.....چی شده حالاکه داماد جنابعالی شده معاون فرماندار همه باید جمع شوند کار انجام دهند... وهیچکس انتقاد نکند؟؟؟؟
در صورتی که با توجه به مخالفت های شما کارهای عمرانی بسیار بیشتری انجام شد.... دیدی که ...پایدار نبود؟؟؟؟
نا شناس 9 شهريور 1393
حاج اقا سلام
شما خودتان یکی از سهم خواهان بوده اید که سهم خود را از این دولت گرفته اید و داماد خود را معاون فرماندار کرده اید حال چه انتظاری از دیگران و فعالان سیاسی دارید????
بابل ؛ شهر بهارنارنج 9 شهريور 1393
سلام و درود خدا بر حضرت حجت السلام والمسلمین حاجاقا روحانی ، یادگار حضرت آیت الله شیخ هادی روحانی (ره)
خدا پشت و پناهتان باشد انشاالله
امید آن است که بتوانید همانند پدر بزرگوارتان باعث عزت و افتخار استان مازندران باشید .
نا شناس 9 شهريور 1393
احسنت بر حاج اقاي روحاني
بی نام 9 شهريور 1393
اگه مدیریت استان بین بابلیها و شرق استان تقسیم نمی شد باز هم اینطور مودبانه همه را به خشوع دعوت می کردید تا فضا آلوده نشود ؟
جای مردان سیاست بنشانید درخت تافضا تازه شود ...
نا شناس 9 شهريور 1393
اینطور که معلومه شما خیلی راضی هستید حاج آقا من یک سوال دارم بین و بین الله جواب درست بدهید:
آیا حضرتعالی اگر غیر بابلی بودید و این وضع مدیریتی ارشد استان را می دیدید چند جمعه فقط تذکر می دادی؟
نفرمائید حاج آقا من خودم در مخابرات بابل کار می کردم همشهریان شما از ما بعنوان یک بیگانه برخورد می کردند و ما بادید خودمان بفکر خروج از بابل بودیم در بیمارستان که خانمم کار می کرد باز هم وضع به همین صورت بود
بنا بر این من از شما خواهش می کنم با تریبون نماز جمعه شما فرهنگ سازی کنید که این موضوعات نه تنها برای بابل مفید نیست بلکه سمی است برای استان .
در همین چالوس ما شاید عده قابل توجهی بابلی در ادارات هستند و ما اتفافا خوشحال هم هستیم
اینها هم باید دو طرفه باشد
به نظر من اینها را سیاسیون بوجود آوردند ما مردم هیچ مشکلی با هم نداریم همین تذکر شما خودش یک عاملی برای نفاق محسوب می شود
نا شناس 9 شهريور 1393
اتفاقا هفته های پیش بود که یکی از مدیران کل استان به انحای مختلف و فشار های زیاد بر نمایندگان بابل(ناصر و نیاز) و شخص امام جمعه بابل درصدد جابه جایی یکی از مدیران ارزشی بود.
و به لطف خدا نه نمایندگان و نه امام جمعه زیر بار این فشارها نرفتند.
جالب است بدانیم این مدیرکل و در این وضعیت بیکاری یکی از مکارکنان سابق یکی از ادارات را به سمت مشاور اجرایی انتخاب کرده است.
همین مدیرکل با رانت یکی از نمایندگان(ه.ح) و لابیگری در وزارتخانه تهران پست مدیرکلی را گرفته است.
نا شناس 9 شهريور 1393
درود بر امام جمعه محترم بابل
نا شناس 9 شهريور 1393
در کل قبول داری استاندار داره مازندرانو به بابلستان تبدیل میکنه!!
اینکه چرا صدای تمام استان دراومده تا شما معترض بشید یه حرف دیگست
ما با قسمت اولش کار داریم
نا شناس 9 شهريور 1393
پست چشمهاشون رو كور كرده؟ انگار ميز مديريت و پست و مقام ارث باباشونه. آقاي رمداني حذف نكنيد لطفا
حسين ش 9 شهريور 1393
بسياري ازكارشناسان اعتقاددارندسهمخواهي نافذين سياسي واجتماعي بويژه نمايندگان درعزل ونصب مديران هم ثبات راازبين مي بردوهم شايسته سالاري راتحت الشعاع قرارميدهد.چرااينكه بخش بنياني نظارت بردستگاههايعني نمايندگان باسهمخواهي درمعرفي مديران خودرامرهون ميسازدوهمينطوردرمعرفي بستگان ونورچشميهاازناحيه اشخاص مذهبي واجتماعي ازنظارت جدي ومسئولانه مي كاهد.اگرعلماي موئثردرتغييرات وتحولات به مثال حاج حسن روحاني شفاف سخن بگويندومصداقي وخودعامل به دوري ازسهمخواهي رفتارفرمايندوسخت مديران ضعيف رانقدبيگمان كمتركسي جرئت ميكندادعاي مديريت نمايدوباديدن اشخاص من جمله نمايندگان بناحق بركرسي رياست سواربشود!قطعاعلماومتفكرين جامعه تاييدميكنندخطرناكارآمدي مديران براي نظام ازانواع هجوم استكباربيشتراست.چرااينكه ناكارامدي دراداره اموركشوردين ماراازمنظرجهانيان زيرسوئال برده وبهانه دشمتان رامستدلترجلوه ميدهد.تاازسهمخواهي پرهيزنشودحق طلبي وحقگويي پررنگ نميشود!بايدگفت تاازخودنگذري برديگران نتوان گذشت!!!!
یک غیر مازندرانی 9 شهريور 1393
شما مازندرانیها، جمعیتتان حتی از ترکها هم در تهران زده جلو و اکثریت هستید
در هر سازمان و موسسه بروید مازندرانی هست
دولت قبل 8 سال بالکل دست مازندرانیها بود و هر چه همشهری و همدهاتی بود اوردند تهران
بیشترین مشکلات را هم تیر طایفه مازندرانی برای کشور بوجود اوردند
اکثریتتان هم در تهران خیلی مغرور و از خودراضی هستید و به شدت هم زیراب زن
اکثر اطلاعاتیها مازندرانی هستند
معلوم نیست چرا اینقدر می نالید
خوشی زده زیر دلتان
ضربه ای که یک مازندرانی در تهران به من زد و به خاطر قدرت طلبی باعث استعفای اجباری و افسردگی من شد را فراموش نمیکنم کسی که خودم اوردمش تو بخشم مثل مار در استینم پرورید
غیرمازندرانی 9 شهريور 1393
خدا از اون مازندرانی نگذره که من را از کار بیکار کرد تو تهران کسی که خودم وقتی مشکل داشت اوردمش تو بخشم و بردمش بالا و همیشه ازش حمایت کردم، بعد کاری کرد با من که بیکار شدم و داغان
پاسخ ها به این نظر
مازنی 8 شهريور 1393
چرا ناراحت میشین راست میگه من خودم مازندرانیم خیلی مازندرانی هارو دیدم که وقتی میرن تهران انقدر خوبو مظلومن که آدم دلش میسوزه ولی یکم که میگذره کم کم که با حمایت دلسوختگانش به جایی میرسن مغرور و سلطه گر میشن، ولی خود تهرانیها هم کم از سادگی مازندرانیها سواستفاده نکرده و حتی کم کلاهبرداری هم نکردن
یک تهرانی 9 شهريور 1393
سلام -
چرا به یک مازندرانی بد میگی ببین خود چه کردی که بر سرت آوردند اتفاقا منو یک مازندرانی صاحب مال و اداره و مهمتر طرفدار ولایت و اسلام کرد از اون مازندرانی کمال تشکر را دارم-
بنظرم بی انصافیست قضاوت نادرست و ناروا -بایداز همه مردم تشکر کنبیم-
مجتبی 8 شهريور 1393
راه حل ایجاد مشکل بیکاری در مازندران ، اعلام کردن منطقه آزاد مازندران می باشد .
نا شناس 8 شهريور 1393
احتمالا منظورشان آقای رحیم مشائی رامسری و اقوام و دوستان تنکابنی و رامسری شان هستند
ناشناس 9 شهريور 1393
جناب آقای روحانی
جنابعالی که از روی عدالت خواهی درصدد حمایت از عملکرد مدیران ارشد مازندران هستید پس چرا در دوره‌های گذشته در برابر نابرابری و بی‌عدالتی‌هایی که در حق مذیران ارشد استان شد سکوت اختیار کرده و حق آنها را مطالبه نکردید.
نا شناس 9 شهريور 1393
حاجی جون دمت گرم
نا شناس 9 شهريور 1393
شما که خیالتان جمع جمع است
ساری 10 شهريور 1393
26مدیرکل از بابل انتخاب میشوند چرا؟مگرنمیگویید ان اکرمکم عندالله اتقاکم .یعنی در بین بقیه مردم استان مدیر باتقوی نیست ؟ازشما بعیداست که چشم برروی دین وحقیقت ببندید اقای روحانی . .شاید هم چشم بسته سخن میگویید
شروند ساروی 10 شهريور 1393
آقای روحانی فضای تقدس ومعنویت باایجاد تفرقه ناسازگاراست اگراین فرمایشی که شما میگویید درست هم باشد درشآن شما نیست ....مسئله اسرائیل فلسطین نیست .....مسئله ای بین شیعیان مازندران است...ما که توانایی همدلی بین هم استانی را نداریم چگونه می توانیم منادی وحدت درجهان باشیم
محمد 9 شهريور 1393
چرا ، چون به نوک قبای بابلیها بر می خورد . واقعاً تقسیم غنایم است مگه!!!!
نا شناس 9 شهريور 1393
تو اداره مون در بابل یه عزیز ساروی بود که ما بدون اون صبحونه نمیخوردیم. وقتی هم که یه ماه پیش درخواست داد بره ساری همه ناراحت شدیم . ولی اون ظاهرا تو ساری راحت تر به کاراش میرسید. باورکن بابلیا نمیگن اگه یه ساروی و یه اژدها دیدی ، اژدها رو ول کن و ساروی رو بکش ولی دوستان ساروی خیلی راحت حکم به قتل بابلیا میدن. البته همه اینطوری نیستند اونائی که از اکناف میآن بیشتر اینو دامن میزنند.
بهرام 9 شهريور 1393
هیچ وقت نظرات مخالفو نشون نمیدی نوشته قبلی ام رو هم نشون ندادی. این آقای روحانی هیچ وقت دنبال پیشرفت استان نبوده و فقط به دنبال منافع خودش و بابله
ساري بزرگ 10 شهريور 1393
هرچي سهم ديه بئيتيني چي چي بموندسه اندم شمه
نا شناس 10 شهريور 1393
جناب حسن اقای روحانی؛
تقوا تقوا تقوا
از خدا بترسیم
رضایی قایم شهر 10 شهريور 1393
همه دنبال تفرقه هستند چرا شمال نیوز آمار مدیران را ارایه نمیکند تاثابت شود الان هم سهم ساری بالاترین است
برسمنانی 10 شهريور 1393
احسنت به روحانی دلاور
برسمنانی2 10 شهريور 1393
حاج آقا دمت گرم ...با اینکه موافق رییس جمهور نیستس اما دم از وحدت می زنی....تشکر از ولایت مدارری شما

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.537 seconds.