.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
17 ماه گذشت ...
بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مازندران و سکوت مدیران ارشد استان !
پذیرفته شدگان این آزمون با گذشت 17ماه همچنان بلاتکلیفند و با مراجعه به استانداری و دستگاه های ذیربط پاسخ منطقی و مستدل دریافت نمی کنند و اگر تا پایان امسال هم شروع بکارشان قطعی شود به مدت 2 سال بلاتکلیف خواهند بود .

شمال نیوز: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 11 اسفند ماه سال 1391 مازندران ، با گذراندن تمامی مراحل اعم از آزمون کتبی ،مصاحبه علمی و گزینش همچنان در دستگاه های اجرایی مشغول به کار نشدند و بلا تکلیف هستند.

ابن در حالی است که معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران در این رابطه از استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری مازندران تا پایان امسال خبر داد .

حسن خیریانپوردر گفتگو با خبرنگار شمال نیوز درباره تعیین تکلیف نیروهای استخدامی استانداری مازندران با بیان اینکه درحال حاضر پیگیر بکارگیری این افراد می باشیم ، افزود : هم اکنون تعدادی از خانواده های شاهد و ایثارگر بکارگیری شدند و برای بقیه افراد نیز از طریق شورای برنامه‌ریزی در حال تامین اعتبار هستیم .

وی همچنین یادآور شد : همه افراد پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی تا پایان امسال در دستگاههای اجرایی استان مشغول کار می شوند .

ابن در شرایطی است که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 11 اسفند ماه سال 1391 مازندران ، با گذراندن تمامی مراحل اعم از آزمون کتبی ،مصاحبه علمی و گزینش همچنان در دستگاه های اجرایی مشغول به کار نشدند و بلا تکلیف هستند.

گفتنی است : این آزمون از محل مجوز استخدامی شماره " دم4550/110/" تاریخ 21 اسفند سال 1390 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور برگزار شد و قرار بود 644 نفر از شرکت کنندگان پس از گذراندن تمامی مراحل جذب دستگاه های اجرایی مازندران شوند.

پذیرفته شدگان این آزمون با گذشت 17ماه همچنان بلاتکلیفند و با مراجعه به استانداری و دستگاه های ذیربط پاسخ منطقی و مستدل دریافت نمی کنند و اگر تا پایان امسال هم شروع بکارشان قطعی شود به مدت 2 سال بلاتکلیف خواهند بود .

در سال گذشته نیز استانداری مازندران در مراجعه حضوری  پذیرفته شدگان آزمون از جذب آنان در سال 92 خبر داده بودند که متاسفانه این وعده محقق نشد و امیدواریم وعده جدید معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران در سال جاری تحقق یابد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 شهريور 1393
سلام، ممنون از حاج آقا رمدانی به خاطر پیگیریتان، به خدا زندگیمان در حال پاشیدنه،آخه چرا مسئولین جواب درستی به ما نمی دهند؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 شهريور 1393
ینفر بگه جواب این پارتی بازی هایی که صورت گرفته رو کی میده!! روحانی میگه بودجه ندارم جذب بکنم حرفش درسته آقا برگه های مارو نشون بدید ببینم کسی که اسمشو نمیتونه بنویسه چجوری اسمش دراومده
والله تمام حقوق هایی که از پارتی بازی بدست بیارید حرومه
عینا اینو از مرجع تقلیدم سوال کردم
برگه هارو در اوردن توش علامت زدن پشتش مدرک منگنه کردن اون دنیا چجوری میخواید جواب بدید!!!!!!!!!!
رمدانی مرد باش تایید کن
نا شناس 10 شهريور 1393
سلام،من مصاحبه هیئت علمی دعوت شدم،آذر 92،گفتن لغو کرده دولت جدید،تکلیف ما چیه؟
نا شناس 10 شهريور 1393
جناب اقای ناشناس برگه شما در صورت بازدید مجدد بازهم جزو قبولیها نخواهد بود چون سالم ترین ازمون ، ازمون استانداری 11 اسفند بوده. انشاالله در ازمونهای دیگر قبول بشی و مثل ما بلاتکلیف نشی و بتونی براحتی برای اینده و زندگیت برنامه ریزی کنی.
دولت محترم تدبیر وامید با بلاتکلیف نگه داشتن قبول شده ها هم به ادارات و هم به جوونا اسیب میزنه. چون ادارت از سال 88 با کمبود نیرو مواجه هستن و علنا هیچ اقدامی برای جذب جوونایی که عادلانه انتخاب و گزینش شدن و هزینه کردند انجام نمیدهد. و روز به روز شاهد جذب غیر قانونی افراد ناشایست در دستگاه ها هستیم.
رضا 8 شهريور 1393
استان مازندران در انتخابات گذشته بیشترین مشارکت و همینطور بیشترین رای را به آقای روحانی داد. عمده شرکت کنندگان این انتخابات نیز همین جوانهای تحصیلکرده استان مازندران بودند. ولی متاسفانه با گذشت 2 سال از برگزاری آزمون کاملاً قانونی(به گفته مسئولین دولت تدبیر و امید) هیچ مسئول استانی اعم از استاندار و معاونین آنها هیچ جواب درستی به ما نمی دهند. آخه چرا؟؟؟؟؟ مگه ما جوانان این استان و مملکت نیستیم؟
پاسخ ها به این نظر
مصطفی 9 شهريور 1393
دوستان دلیل منفی دادن به مطلب این بنده خدا چی بوده اون وقت؟؟؟؟
جوان تحصیلکرده پشیمان از تحصیل 8 شهريور 1393
با عرض سلام.بنده خودم دو مرتبه به آقای خیریان پور مراجعه کردم که با برخورد بد ایشان مواجه شدم. بنده با مدرک دکترای مدیریت و متاهل از مهر ماه سال گذشته و با کسب رتبه اول در این آزمونی که 29000 نفر شرکت کننده در استان مازندران داشت پذیرفته شدم. از آن زمان تا الان برای معاش زندگیم در آژانس کار میکنم. آیا آقایان مسئول هم اینگونه برای فرزندانشان تصمیم گیری می کنند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 شهريور 1393
آقاي جوان تحصيلكرده پشيمان از تحصيل اين آقايان پست و مقام ارث پدرشونه،‌ دروغ ميگه كجا بكارگيري شده اند. همه اش دروغه. فقط بلدند مردم رو بازي بدهند. ولي چوبش رو مي خورند. خدا جاي حق نشسته
نا شناس 8 شهريور 1393
الان دوساله که به ما قول میدن امسال می رید سرکار ولی هنوز ما بعد از دو سال بلاتکلیفیم. دیگه خسته شدیم از این انتظار
رضاپور 8 شهريور 1393
شمال نیوز ممنون از پیگیریت، به خدا دیگه نا امید شدیم
جویباری 9 شهريور 1393
آقا پس کی به فکر قراردادهای دستگاه های دولتی است... دانشگاه علوم پزشکی مازندران قراردادی هاش چه گناهی گردند که حقوق و مزایاشان با کارمندان رسمی دانشگاه زمین تا اسمان است به طوری که بعضی از کارکنانی که دارای نفوذ و سمت مذیریتی هستند اضافه کارشان از حقوق کارمندان قراردادی بیشتر است ..کدام تدبیر و امید اصلا به فکر قراردادهای نیستند این عدالت نیست اقای دکترروحانی ...ما نه اهل حذب و جناح هستیم فقط ایا حق یک کارمند قراردادی است که اینقدر حقیرش کنید که اکثرا دارای تحصیلات عالیه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستند... نوار مرزی طبق بخشنامه استانداری به کارکنان قراردادی تعلق نمی گیرند در حالی یک کارمند رسمی همین مسیر را هم طی میکند که یک کارمند قرادردادی طی میکند..آیا در سرزمین عدالت علوی جای که با گفتن یاعلی حیدر مدد ورد زبان ماست و در دین و جان ما شیعیان وجود دارد شاهد این همه تفاوت باشیم ... یاعلی جان با چاه در دل می کردی و امرور تنها رسانه است که می تواند حرف ما را بشنود.. انکار نمایندگان و مدیران کل ؟؟؟ بگذریم ... جناب رمدانی مدیر محترم سایت شمال نیوز از شما و همکارانتان به خاظر شفاف سازی بسیار سپاسگزاریم... یاعلی
no name 9 شهريور 1393
با تشکر از مدیر محترم سایت برای درج این خبر،انشاءلله مدیران ارشد استان هم مساعدت لازم را برای رهایی از سرگردانی پذیرفته شدگان این آزمون که گناهی جز قبولی در این آزمون ندارند را مبذول دارند...
ناشناس 8 شهريور 1393
گفته شده 1 بهمن یا 1 اسفند باید برن سر کار اما عملا دیده شده که آخر سال بخاطر نبودن تامین بودجه میره اون ور سال...... پس عملا سر کاریه یا بعبارتی وعده سر خرمنه دلخوش نباشید چون بوجه ندارن ن ن ن ن ن ن ن ن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 شهريور 1393
دوست عزیز بودجه دارن ن ن ن ن ولی چون دولت قبل این آزمون را برگزار کرده این دولت نمی خواهد که انجام دهد. بیچاره ما جوانها
بیکار بیکار بیکار 9 شهريور 1393
مسئله دولت قبل و فعلی نیست مسئله اینکه ما به دولت فعلی رای دادیم تا جلوی اینکار ها رو بگیره چون خیلی ها بدونه ضابطه مناسب در اداره ها حضور داشتن و بعد با سهمیه و اولویت در امتحان شرکت کردند و ...... کار خیلی خوبیه باید جلوی این بی قانونی گرفته بشه .
نا شناس 9 شهريور 1393
احمدی نژاد کجایی که خیلی به فکر جوونها بودی....
جوان دردمند 9 شهريور 1393
... بنده برای پیگری مراجعه کردم که با نهایت صراحت به من اعلام کردند که این آزمون هیچ ربطی به بنده نداره.چون در دولت قبل برگزار شده. آیا واقعًا شعار تدبیر و امید با این رفتار مسئولین استان مازندران همخوانی دارد؟ آقای روحانی رئیس جمهور عزیز لطفاً به رفتار مسئولین استانها بیشتر توجه کنید که مبادا دولت شما را از محبوبیت بیندازند.
نا شناس 9 شهريور 1393
همه چی دست نوبخت معاون رئیس جمهور است. اصلاً استاندار و معاونینش کاره ای نیستند.
محمدی 9 شهريور 1393
شمال نیوز خدا بهت خیر بده که درد دل 2 ساله ما رو بیان کردید.خیلی ازت ممنونیم . گرچه برای مسئولین استان مازندران فرقی ندارد و ما از شما ممنونیم.
رشیدی 9 شهريور 1393
با سلام. شخصاً چندین مرتبه با تمام نمایندگان استان تماس گرفتم و پیامک دادم، اما دریغ از یک مورد پیگری. من نمی دونم ما پس برای چی نماینده انتخاب می کنیم. بابا به داد ما برسید. آخه ما حرفمان را به کی باید بزنیم.به بزرگی خدا خسته شدیم. هرروز یه وعده جدید اما بی عمل.آخه تا کی بی تفاوتی نسبت به مشکلات مردم
بابل کنار 9 شهريور 1393
حدود 170نفر از شرکت کنندگان در آزمون پرستاری خرداد1391دانشگاه علوم پزشکی بابل با قبولی در ازمون ورودی طی همه مراحل گزینش واستخدامی وبا داشتن ابلاغ شروع به خدمت با لطف آقایان ونداشتن پارتی همچنان بلا تکلفند وهیچ مسئول محترمی زحمت پاسخگویی هم به خود نمی دهد
لطفا یک بنده خدای محترمی فکری به حال این افراد هم بکند
دزدی که نکردیم مثلا درس خوندیم خیرسرمون لیسانس گرفتیم و آزمون دولتی قبول شدیم و دیگر هیچ
نا شناس 9 شهريور 1393
خيريانپور با خودش هم قهره تا چه برسه به جواب دادن ارباب رجوع.
نا شناس 9 شهريور 1393
اين آقا فقط حرف مي زنه، البته بعضي وقتها حرفم نميزنه با كله جواب مي ده.
نا شناس 9 شهريور 1393
دستگاه خنك كننده استانداري نزديك به يك ماه است كه خراب شده، هيچ كدام از معاونين و مديران كل اقدامي نكرده اند. انتظار دارند كاركنان بهترين كار رو هم انجام بدهند. در صورتيكه آنها زير باد كولر خود كه هر كدام در اتاق خود به صورت شخصي دارند نشسته اند و دستور مي دهند. از گرما نمي توانيم نفس بكشيم چه برسه به كار. خدا عاقبت ما رو بخير كنه.
نا شناس 9 شهريور 1393
آقاي خيريانپور چرا ................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایدا 9 شهريور 1393
من به نمایندگی از هزارن نفری ککه ماهاست بلاتکلیفند و پیگیری هاشون و دردنامشون در وبلاگ estekhtami.blog.ir وجود داره از تمام خبرنگاران عزیز بخصوص شمال نیوز که بارها پیگیر حق پذیرفته شدگان بوده تشکر میکننم
كاركنان با سابقه بهزيستي مازندران 9 شهريور 1393
استاندار محترم لطفا بداد كاركنان قراردادي بهزيستي مازندران برسيد .اكثرا درشرف بازنشستگي بوده وهنوز تبديل وضعيت نشده اند اين چه بي عدالتي اون هم درحكومت عدل علي (ع)است همكاران قراردادي درسال 91كد دريافت كرده وبا معرفي به سازمان بهزيستي كشور واستانداري مازندران معرفي شده وباعث خشنودي اين قشر زحمتكش وتحصيلكرده گرديد كه متاسفانه بجاي تبديل وضعيت اين عزيزان مسئولين وقت نصبت به جذب حدود135نفر از بستگان واشنايان خود اقدام كرده وحق مسلم كاركنان قراردادي باسابق پايمال گرديد .حاليه با انتخاب مدير لايق اين سازمان جناب اقاي دكتر ارام كه حقاازمديران شايسته سازمان بهزيستي كشور ميباشند انتظار ميرود بااستعانت از خداوند منان ودرايت استاندار محترم نصبت به تبديل وضعيت كاركنان قراردادي بهزيستي مازندران اقدام لازم مبذول فرمايند.دعاي خير كاركنان قراردادي وخانواده ها بدرقه راه شما .
مهدی 9 شهريور 1393
سلام به خوانندگان گرامی
از مسئولین دولت جدید خواهش می کنم دوباره برگه های امتحانی را بررسی کنید تا ببنید چه اتفاقات و پارتی بازی در این قضیه رخ داده است بنده دو ماه مداوم منابع امتحانی را مطالعه کردم بعد می بینم افرادی انتخاب می شن که چپ و راست خودشون بلد نیستن اونم تو دولت به اصطلاح عدالت محور ان شاء الله در دولت تدبیر و امید بازنگری شود
پاسخ ها به این نظر
مهسا 8 شهريور 1393
جناب مهدی اگه شما قبول نشدید از بی کفایتی خودتون بوده صلاحیت و شایستگی پذیرفته شده ها رو زیر سوال نبرید لطفا
این تنها تاکید میکنم تنها آزمون سالمی بود که در سطح استان و حتی کشور برگزار شد که اگه غیر این بود امثال من ( بدون هیچ پارتی) جایی تو پذیرفته شده ها نداشتیم
موفق باشید
پاسخ به مهدی 9 شهريور 1393
دوست عزیزم با عرض معذرت چون شما قبول نشدی باید برگه ها دوباره تصحیح شه؟!!! اینطور که شما میگید نیست، تمام برگه ها توسط سازمان سنجش تصحیح شده و به استانداری اعلام شده. لطفاً اذهان رو متشنج نکنید. ما قبول شده های آزمون به اندازه کافی در این 2 سال آزار دیدیم. شما دیگه لطفاً بیخیال....
مبین 10 شهريور 1393
من یکی از قبول شده ها هستم دوباره هم تصحیح کنن. طلا که پاکه چه منتش به خاکه. من مطمئنم اگه 100 بار دیگه هم تصحیح کنن اسامی قبول شده ها تغییر نمیکنه. چون سالم ترین ازمون واستاندارترین ازمون بوده. همه افرادی هم که قبول شدن جزو نفرات برتر تو دانشگاه ها بودن.

نا شناس 9 شهريور 1393
جالبه آقای استاندار پسر خودشون یعنی مهدی فلاح جلودار رو بخشدار یکی ازشهرهای استان منصوب می کنه ولی کوچکترین قدمی برای جوونهای استان که هیچ پارتی ندارن ، بر نمی داره. این تدبیره؟ حاج آقا رمدانی خواهش می کنم تایید کنید. خواهش می کنم
محمد 8 شهريور 1393
من از طرف همه بچه های قبول شده در آزمون از شما تشکر میکنم شما را به خدا قسم میدهم که بیشتر پیگیری یکنید تا ما از این بلاتکلیفی هر چه زودتر نجات پیدا کنیم خسته شدیم از این همه وعده و وعید
قراردادي هاي بهزيستي 8 شهريور 1393
اقاي رمداني لطفا درد دل مارو به گوش استاندار برسانيد اكثرا با سابقه زياد درحال بازنشسته شدن هستن ولي از تبديل وضعيت با توجه به اينكه مراحلش طي شده بود خبري نشد .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 شهريور 1393
بازنشسته ها را كه دوباره اعاده به خدمت شدند. كجاي كاري؟؟؟؟؟؟؟
گلبرگ 8 شهريور 1393
آقای مهدی شما بهتره به آزمونهای بعدی فکر کنی تا به ویژه گیهای افراد پذیرفته شده آزمون استانداریها
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 شهريور 1393
خیلی ناراحت شدید که داره میگه پارتی نداشتم اسمم درنیومده!!!
جدا بیان واقعیت اینقدر تلخه؟!!!
محمود 10 شهريور 1393
بنده نیز یکی از پذیرفته شدگان استخدامی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران می باشم و از نیروهای قراردادی فنی و حرفه ای هم هستم ولی متاسفانه با اینکه دو بار آزمون تخصصی ما برگزار شد و مرحله تحقیقات محلی هم انجام شده ولی هنوز هیچ اقدامی در مورد قراردادی ها انجام نگرفته است تعداد کل پذیرفته شدگان فنی و حرفه ای 11 نفر می باشد که 5 نفر حق التدریس و 6 نفر قراردادی خود سازمان هستند و حدودا سه هفته پیش مربی های حق التدریس رفتند جلوی مجلس تحصن کردند در جا دستور دادند که نیروهای حق التدریس جذب شوند و تامین اعتبار کردند و حکم استخدامی شان را زدند ولی در مورد ما قرادادیهای هیچ /مثل اینکه ما هم باید بریم جلوی مجلس تحصن بکنیم و تمام دنیا بفهمن که برای گرفتن حق خودمون و انجام قانون توی این مملکت باید تحصن کرد و وووووو البته مدیرکل جدیدمون آقای دکتر گرزین شدیدا پیگیر این موضوع هستند ولی کسی به ایشون هم جواب درست نمیده لطفا یکی به داد ما برسه یکی بیاد از حقوق ما دفاع بکنه آخه ما باید به چه کسی مراجعه بکنیم والله که خسته شدیم از بی قانونی ها هر کی پارتی داره کارش انجام میشه و هر کی پارتی نداره هیچ انگار اصلا وجود نداره ای اون کسی که اینو میخونی و کاری از دستت برمیاد لطفا کاری بکن
شهربانو 10 شهريور 1393
سلام من همسرم دراین امتحانات قبول شده اما 2سال بیکاره بخاطرامروزوفرداهای این مسئولین.بچه هابه همتون میگم این روحانی هممون روسرکارگذاشته چون اصلا دولت قبل روقبول نداره پس برای خودتون یه فکری کنید ماکه دیگه سنمون داره ازسی میگذره بعدبزرگترهامیگند به فکرزیادشدن نسل باشید.ماکه زندگیمون به تارنخی بنده.تواین دنیا کسی به فکر کسی نیست اول باید صبرکنیم جیب بزرگترهاپربشه بعد.درددلم ازاین دولت زیاده.
جهاد 10 شهريور 1393
جناب اقای رمدانی لطفا با بیان صریح خود مدافع حق در حال پایمال شدن ما جوانان بدون پارتی که به انصاف و حق قبول شدیم باشید. خیلی تشکر و قدردانی میکنم از این خبرتان. لطفن باز هم با نوشتن اخبار اینچنین مدافع حق ما باشید.
اباذر 11 شهريور 1393
اقای دکتر روحانی اگر همه کارهای دکتر احمدی نژاد غلط باشد ولی لااقل به فکر کارکنان قراردادی بود که اخری کارش داشت تبدیل وضعیت صورت می گرفت اما با وروذ شما همه چیز برعکس شد ...فقط گفتی خوردند ...بردند... پس تدبیر کجاست ؟ من اهل حذب و جناح نیستم اما حق کارمندان قردادای دارای تحصیلات عالیه دستگاه ها بویژه کارمندان دانشگاه ها که نهاد الگو است این نیست..... که از معیشت روزانه خود لنگ بمانند ....
نا شناس 11 شهريور 1393
من کارمند اداره راه و شهرسازی هستم آقا تمام برگه هارو امور اداری ما تصحیح کرد

سازمان سنجش کجا بود!!!!

جدا باورتون شده بدون پارتی اسمتون دراومده؟!!!!

پارتی داشتی اسمت دراومد دیگه همه رو ...................................
نا شناس 11 شهريور 1393
مازندرانی هستم،ازمازندران فرارکردم،جایی رفتم که آرامش داشته باشم ،بچه هام دیگه حاضر به برگشت نیستند،خوب وبدهمه جا هست خودم تحصیلکرده هستم وهمینطورهمسرم،شرمنده ولی درمازندران جای فرع واصل عوض شده،گوش کسی هم به این حرفاکاری نداره،کلک وحقه بازی فراوان دیدم،یادداستان خیاط کریستین آندرسن می افتم و.........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.