.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون وزیر ورزش:
مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران معرفی شد+تصاویر
شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز با حضور امیررضا خادم، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش معرفی شد.

شمال نیوز: آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان مازندران با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، مسئولان استانی، مدیران کل، جامعه ورزش و خبرنگاران ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش با بیان اینکه مازندران هر سال رشد معنی داری داشته گفت: استان مازندران بعنوان ستون اصلی ورزش کشور همیشه مطرح بوده و امروز هم می تواند بعنوان الگوی کشور مطرح باشد.
امیررضا خادم با مثبت ارزیابی کردم عملکرد سعادتمند افزود: هر تغییری همواره باید با رشد همراه باشد وگرنه دلیلی بر تغییر نیست.
وی اظهار داشت: شاخصه ی اول فعالیت های حسین زادگان، گسیل و ایجاد فضا و انگیزه برای بخش خصوصی برای ورود به ورزش است.

ورزش ما فقط در حد تیم های لیگ برتری و ورزش حرفه ای نیست
خادم تصریح کرد: انتظار می رود بخش خصوصی با آماده سازی زیرساخت های بهتر و ارامش بهتر کار بهتری ارائه دهند.
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش اذعان داشت: شاخصه ی موفقیت هر استانی الزاما وجود تیم فوتبال در لیگ برتر نیست.
وی ادامه داد: انتظار ما از مدیر ارشد ورزش استان، تکریم و ترغیب و ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاری است.
خادم افزود: مدیر باید فارغ از هرگونه حرف و حدیث هایی که در سال های اخیر شاهد توسعه تصاعدی آن بودیم، باید با تکریم بخش خصوصی نسبت به جذب سرمایه گذار در این بخش کمک کند.
وی با بیان اینکه جوانان در اداره کل ورزش نباید مغفول بماند، ابراز داشت: عدم حمایت از جوانان، سمن ها و تشکل های مردمی مواردی است که اداره کل باید بطور جدی به آن اهتمام ورزد.
معاون وزیر ورزش و جوانان توجه به ورزش بانوان را مهمی تلقی کرد و گفت: نیمی از افتخارآفرینی های کشور در میادین ورزش های بین المللی به بانوان تعلق دارد.

خوشحالم که در مراسم تودیع ام، قهرمانان المپیک حضور دارند
مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم گفت: خوشحالم که در مراسم تودیع ام، قهرمانان المپیک حضور دارند.
احمد سعادتمند افزود: خانواده ورزش مازندران از المپیک 1956 ملبورن با طلای امامعلی حبیبی تا المپیک 2012 با مدال طلای بهداد سلیمی دین خود را ادا کرده و سربلند است.
وی خاطرنشان کرد: اگر مازندران رتبه دوم ورزش کشور را کسب کرد، باید با کمک و همدلی با آقای حسین زادگان این رتبه ترقی پیدا کند.

انتصابم دوماه طول کشید

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این مراسم اظهار داشت: به امورات ورزش مازندران واقفم و آسیب‌های اجتماعی را می‌دانم.

حبیب الله حسین زادگان با بیان اینکه انتصابم دوماه طول کشید، گفت: بدلیل حساسیت بالا در دستگاه ورزش، تمامی ابعاد این انتصاب درنظر گرفته شده است.
وی ضمن بیان اینکه مازندران هیچوقت خالی از قهرمانی نبوده، افزود: تغییر خدمتگزاران نباید باعث ایجاد خلائی در ورزش استان شود.

در این مراسم با قدردانی از خدمات احمد سعادتمند در طول دوران مدیریت 1.5 سال در دستگاه ورزش جوانان، حبیب حسین زادگان به سمت مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.

حبيب حسين زادگان از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی بوده است.

وی اصالـتآ ساروي عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ریاست حراست استانداری مازندران و ریاست هیئت تینس مازندران بخشی از سوابق اجرایی و ورزشی مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران است.





















ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کانون پیشکسوتان جودو قائم شهر 4 شهريور 1393
یادگار دفاع مقدس ، جانباز سرافراز حاج حبیب حسین زادگان - انتصاب جنابعالی را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران که نشان از لیاقت و شایستگی شماست تبریک گفته و امیدواریم در دوره مسئولیت جنابعالی توجه ویژه و شایسته ای به ورزش جودو صورت گیرد و جودوی شهرستان قائم شهر به عنوان قطب جودوی ایران و مازندران با نگاه ویژه همراه باشد . « کانون پیشکسوتان جودو - شهرستان قائم شهر »
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 شهريور 1393
آرزوی تمام شهروندان نکایی 37000 رای اینه یک روز در سایت شمال نیوز ببینیم فرماندار نکا و بخشداران ( به عبارتی سفیران نماینده) عوض بشن.
مصطفی اسماعیل زاده خادم مردم شهرستان سیمرغ 4 شهريور 1393
ذالک فضل الله یوتیه من یشاء جناب آقای /حبیب الله حسین زادگان /مدیر کل محترم ورزش جوانان استان مازندران انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مدیر کل ورزش جوانان مازندران که ناشی از تدبیر و تلاش و مجاهدت دائمی و جدیت همیشگی شماست ، صمیمانه تبریک عرض می نماید. امید است در سایه سار امن الهی با مدیریت و پشتکار جدی و همت مضاعف درعرصه ی ورزش و خدمت به ورزش دوستان و ورزش پروران بیش از پیش موید و منصور باشید. وامیدواریم که با درایت وتدبیر خود ورزش شهرستان سیمرغ را در یابید لطف الهی بکند کار خویش مژده ی رحمت برساند سروش ارادتمندتان اسماعیل زاده خادم مردم شهرستان سیمرغ
نا شناس 4 شهريور 1393
بنده خدا اذری ریس اداره ورزش بابلسر رنگ و روش پریده!! به هر حال این صندلی اره داداش به کسی وفا نکرده
خانواده شهید احمدی آزاد 4 شهريور 1393
باسلام انتصاب رزمنده شجاع دوران دفاع مقدس جناب آقای حبیب حسین زادگان را به ایشان و مردم با صفای ساری تبریک عرض می نمائیم
جویباری 4 شهريور 1393
درود بر حاج حبیب حسین زادگان و آرزوی توفیق روزافزون
ابوالقاسم عزیزی 4 شهريور 1393
ضمن عرض سلام محضرعزیزان!بدینوسیله بدواعرض خسته نباشیددارم
حضورجناب سعادتمندوهمچنین تبریک ویژه دارم محضربرادربزرگواروارزشی جنابآقاحبیب حسین زادگان عزیز!خواستم عرض کنم این جابجائی هابمنزله انکارتوانمندی شخص نمیباشد!رسم است بعدازانتخابات وجابجائی درسطح عالی کشورمتعاقبش خودبخوددرسطوح پائین دست این تغییرات انجام میگیرد! که این امرمرتبط به جناب روحانی ویارئوسای جمهورقبل وبعدی هم نخواهدبود! این بدعتیاست که بمذاق برخی ناخوشایندوبرخی نیزازاین امرکامشان شیرین
خواهدشد!نکته ایکه دراین میان نبایدفراموش بشوداون روحیه وحدت وهمدلی ست که بایدهمگان آنراسرلوحه کارمان قراردهیم!!!تادیروزتشخیص براین بودکه
این مجموعه تحت ریاستآقای سعادتمنداداره گردد!واینک نیزمسئولین امرباین
نتیجه رسیدنکه ادامه امرخطیرخدمت به جامعه ورزشی که عموماپرورش روح و
جسم جمعیت غالب جوان که ازسرمایه های غیرقابل انکارمیباشندبرعهده جنا
ب آقای حسین زادگان گذاشته شود!چیزمهمی صورت نگرفت که عده ای بخان
آنراوسیله والت دست خویش قرارداده وهرروزباطرح موضوعی اذهان رامشوش
نموده که این بهانه تراشیهاموجب کندی رونداجرای امورات اداره مذکورگردد!!!
همه چیزسرجاشه فقط یک بزرگواریکه خداوندتوفیقی رونصیبش کرده بودتادراین
کسوت دینش رابه مملکتش ادا کند!واینک نیزاین مهم برعهده دیگربزرگواری محول گردید!!!بیان همه این مطالب فقط به فقط باین دلیل میباشد!که ازاین ببعدهمه باهم بیش ازپیش باهمتی صدچندان دست بدست هم داده تا مازندران رابه جایگاه رفیعش که همانافتح همه سنگرهای ورزشی وکسب
تمامی افتخاراتیکه لیاقتش راداشته میباشد!!!اگربخایم دقت کنیم بنظرمیرسد
دراین رسالت عظیم که برعهده مجموعه ادارات ورزشی وراسش اداره کل نهاده
شده درگذشته قدری شاهدکم لطفیهائی بوده ایم که باتوجه به توانمندیهئیکه
درجناب حسین زادگان مشهودمیباشدوهمت همه دوستان مرتفع خواهدشد!انشالله
بازنشسته تربیت بدنی 4 شهريور 1393
خدمت مدیرکل جدید باید عارض شوم ضمن تبریک به شما که زیاد هم از شما شناخت ندارم بنظر بنده که 30 سال در تربیت بدنی بودم بهترین دوای درد ورزش یک خانه تکانی اساسی در ساختار اصلی و بدنه اداری در استان ، بعضی شهرستانها و چندین هیات می باشد کسانی که چندین سال است در یک سمت هستند اگر جابجا شوند ورزش روح تازه ای دمیده می شود. مخصوصا در مسائل مالی و اداری
مهدی 5 شهريور 1393
با سلام.چش آقای دامادی روشن که اقلا تونست یک مدیر ساروی بیاره-امیدوارم آقای حسین زادگان بتونه از کارکنان با لیاقت استفاده بکنه و اسیر سیاسی بازی نشه تا بتونه ورزش مازندران را ارتقا بده. با آرزوی موفقیت.
دوستدار عمو حبيب 5 شهريور 1393
باسلام.انتخاب شايسته جناب آقاي حسين زادگان عزيز رو به هم استاني ها و ساروي هاي عزيزتبريك عرض ميگم.... پرچم بچه هاي قلب مازندران بالا...بيب هورا بيب هورا
یه فرشته 5 شهريور 1393
من نفهمیدم چرا تو اون شرایط که همه صورتشون عادیه محمد دامادی اینقدر عرق می کنه .
فنی کارها بگن . تو ترکه مگه
یه فرشته 5 شهريور 1393
این همه جوان تحصیل کرده و بیکار تو این شهر و استان هست رفتن یه ادمی که 8 سال پیش بازنشته شده اوردند کردند مدیر کل
گیریم موهاشو رنگ کرده افکارش رو می خواد چی کار کنه
نا شناس 5 شهريور 1393
چرا اينقدر شلوغش كردند؟ چه كساني هم هستند كه اصلا ربطي به قضيه ندارند. واااااااااي اين پست چه كارها كه نمي كنه.
عباد 5 شهريور 1393
حاج حبیب بازنشسته بود دوباره جوان شده ماشاالله قدرت پیری نداره؟؟؟ نمیدانم چرا باید مدیران پیر و از کار و توان افتاده در مسند مسئولیتها باشند!!!
خانواده شهيد سيد عابدين حسيني كولائي 5 شهريور 1393
سلام
انتخاب اصله و شايسته برادر جانباز و بسيجي حا حبيب حسين زادگان را به مردم شريف و شهيد پرور استان مازندران (ساري ) تبريك عرض مي نمائيم.
بهمن صفری 5 شهريور 1393
جناب آقای حاج حبیب حسین زادگان با سلام و آرزوی بهروزی و عرض تبریک این انتصاب بحق را به حضرتعالی و جامعه ورزش مازندران تبریک می گویم .
مرتضي پورحسن 5 شهريور 1393
جناب اقاي حاج حبيب حسين زادگان .انتصاب بجا وشايسته حضرتعالي موجب شادي گرديد .ارزوي توفيق روزافزون براي شما وبرادر بزرگوارتان حاج مجيد عزيز را از درگاه خداوند منان خواستارم .
نا شناس 5 شهريور 1393
جناب آقای حسین زادگان صمیمانه تبریک عرض می نمایم . می دانید که مازندران قطب ورزش کشور و جهان هست و سهم بسزایی در کسب مدالهای قهرمانی دارد اما از حداقل بودجه و امکانات کشوری برخوردار می باشد حتی یک تیم فوتبال لیگ برتری ندارد ؟! راه سختی در پیش است امیدوارم موفق باشید . جعفر قربان پور قهرمان شنای کشور ، مربی و داور فدراسیونهای شنا و کاراته و دبیر سابق هیاتهای شنا و دوچرخه سواری و عضو هیات رئیسه کاراته استان مازندران
ناشناس 5 شهريور 1393
خدا کنه تغییرات مدریتی به همه ادارات سرایت کنه
نا شناس 5 شهريور 1393
برادر بزرگوار جناب آقای حاج حبیب حسین زادگان
انتصاب شایسته و بحق جنابعالی را به سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تبریک عرض مینمایم.ارادتمند:مجتبی کاکویی_سرپرست هیئت ووشو شهرستان قائم شهر
احمدی 5 شهريور 1393
با سلام یابلی که نیست مشکلی نیست
شیرگاهی ریکا 5 شهريور 1393
باسلام وعرض تبریکوارادت . امیدوارم شاهد تغییرات اساسی ورشد روز افزون جوانان و ورزشکاران مازندران باشیم. استدعا دارم وزنه برداری قائم شهر بیشتر مورد توجه قرار بگیره . پیروز باشی
محمد93 5 شهريور 1393
حاج حبیب خیلی مخلصیم تبریک فقط به فکر جوانهای استان باش
فرمانده 5 شهريور 1393
مدیرکل جدید به نماینده مجلس قائمشهرکه قبلا مدیرکل ورزش مازندران بوده تعهدداده که (م.ی)مسئول روابط عمومی قبلی که بدلیل ......... ازطرف سعادتمندعزل شده بودرایابه پست معاونت یارییس اداره ورزش یکی ازشهرستانهایابه پست قبلیش برگردونه وتعهددیگرش عزل (ف.ق)رییس اداره ورزش قائم شهرهست که محکم درمقابل خواسته های بیجای باندآقای نماینده که قبلامدیرکل ورزش بوده ایستاده.اووف وتف به روی اون بی وجدانهایی که دراستانداری هستند وتن به چنین تمایلات ........ این نماینده میدهندکه جنس انتصابات درحوزه انتخابیه ما رسیده به جایی که...............میشه فرماندارسوادکوه شمالی وحسینزادگان بازنشسته میشه مدیرکل و...دیگه ازفرماندارسوادکوه و...گذشتم.الهم عجل لولیک الفرج...
روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان مازندران 5 شهريور 1393
انتصاب شایسته حضرتعالی را که نشانگر سوابق و نجارب ارزنده تان در امور ورزش و جوانان بوده صمیمانه تبریک عرض نموده ، توفیق روز افزونتان را توام با بهروزی در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمتگزاری دولت تدبیر وامید به ورزشکاران و جوانان غیور و ولایتمدار مازندران از خداوند متعال خواستاریم .
نا شناس 4 شهريور 1393
نماینده محترم میشه بگین چرا این قدر از عزل و نصب های بی مورد خوشحال میشی؟من بگم ؟اره ؟از الان باید به فکر ایجاد زمینه برای موندنی شدن باشی یادت رفته که به مردم باید خدمت کنی تا بمونی
شکیبافر 4 شهريور 1393
با سلام
تبریک به همه شهروندان استان مازندران.شکیبافر
بهزاد محمودی 4 شهريور 1393
ضمن عرض تبریک به حاج حبیب حسین زادگان ارزوی موفقیت وتعالی ورزش را ارزومندم
یک شهروند 5 شهريور 1393
تبریک به آقای حسین زادگان
میخوایم ورزش استانو متحول کنی با آوردن اسپانسر
شهرهی ساری و قائم شهر چندین ساله که میخوان فوتبالشون لیگ برتری بشه
امیر حسین 5 شهريور 1393
تبریک میگم به حاج حبیب امیدوارم روز به روز ورزش استان پیشرفت بیش تری کسب کنه.عرض کنم خدمت دوستانی که ندونسته حرف میزنن،حاح حبیب به خاطره داشتن مدارج بالا و پر نشدن 30 سال خدمتشون هنوز باز نشسته نشدن و یه چند صباحی بخاطر جانباز بودنشون مرخصی گرفتند.لطفا زود قضاوت نکنین و عرصه رو برای بهبود وضعیت ورزش فراهم کنین نه برای حاشیه سازی
سلمانی 5 شهريور 1393
درود
بر مدیر کل ورزش استان جناب حاج حبیب حسین زادگان جامعه ورزش به این انتخاب میبالد درود بر استاندار محترم
کاملی 5 شهريور 1393
آقای حسین زادگان دوست داریم انشاالله موفق باشید.
نا شناس 5 شهريور 1393
چه ربطي به استاندار داره مگه ايشون انتخابش كرد
جمال 6 شهريور 1393
آفرین حسین زادگان
سلام 6 شهريور 1393
نکنه رد پای نماینده قایم شهر هست حسین زادگان هم بخواهد مث اداره کل فنی وحرفه ای قایم شهری بازار راه بندازه بیچاره دامادی 2ماه پیش با قدرت از سعادتمند دفاع کرد کی می خواد یاد بگیره کی وکجا حرف بزنه؟
هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران 6 شهريور 1393
انتصاب شایسته حضرتعالی را که نشانگر سوابق و نجارب ارزنده تان در امور ورزش و جوانان بوده صمیمانه تبریک عرض نموده ، توفیق روز افزونتان را توام با بهروزی در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمتگزاری دولت تدبیر وامید به ورزشکاران و جوانان غیور و ولایتمدار مازندران از خداوند متعال خواستاریم .
محمدرضا-شهرام چوپاني 6 شهريور 1393
جناب اقاي حاج حبيب حسين زادگان .انتصاب بجا وشايسته حضرتعالي موجب شادي گرديد .
ارزوي توفيق روزافزون براي شما وبرادر بزرگوارتان حاج مجيد عزيز
را از درگاه خداوند منان خواستارم .
مهدي سليمي فرد 6 شهريور 1393
آقاي حسين زادگان تبريك دعاي خير همراهتون
محمدرضا 8 شهريور 1393
لعنت بر باند بازی آقای حسین زادگان از ورزش چی میفهمه
سيد ابوالقاسم ميرشفيعي 8 شهريور 1393
سلام عليكم در نشست صميمي كه با اين عزيز بزرگوار داشتيم به اين نتيجه رسيده كه قبل از اينكه انتصاب ايشان را تبريك بگويم به ديدگاه ايشان صميمانه تبريك عرض نمايم چرا كه دغدغه فكري ايشان بيشتر جوانان عزيز اين اب و خاك مي باشد اميدارم در سايه سار حضرت ولي عصر عج ا... همواره موفق و مويد باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.