.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادارات اوقاف برتر مازندران در سه ماهه اول سال معرفی شد

مسئول بازرسی اوقاف مازندران از معرفی ادارات برتر اوقاف مازندران در سه ماهه اول سال خبرداد.

          
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران غریب رضا وحیدی امروز در گفتگو با از اعلم ادارات اوقاف برتر در سه ماهه اول سال جاری خبرداد.
 
 
وی افزود: بازرسی این اداره کل در برنامه ای منظم از فرایند اجرای برنامه های ابلاغی اداره کل و ادارات تابعه بصورت فصلی بازرسی می نماید.
 
وی افزود:بازرسان این اداره کل که متشکل از اداره کل اوقاف و ادارات تابعه می باشند در هر دوره به بازرسی از حوزه های مختلف بهره وری اقتصادی ،مدیریت منابع توسعه،فرهنگی و اجتماعی،حقوقی و اوقافی،روابط عمومی ،حراست،مالی غیر عمومی،تحقیق،فناوری اداره کل و ادارات تابعه بطور دقیق و مجزا و شناسه به شناسه برنامه های ابلغی از سوی سازمان و اداره کل به ادارات می پردازند
 
غریب رضا وحیدی اظهار کرد در بازرسی سه ماهه اول سال جاری ستاد اداره کل با بیشترین امتیاز و ادارات اوقاق شهرستانهای: بابل- آمل- ساری- قائمشهر- بهشهر رتبه اول را کسب نمودند.
 
مسئول بازرسی اداره کل اوقاف مازندران افزود: ادارات اوقاف :محمود آباد- لاریجان- نوشهر- تنکابن- نکا و نور رتبه دوم و ادارات اوقاف رامسر- بلده- بابلسر- عباس آباد- بندپی- سوادکوه و میاندرود رتبه سوم را کسب کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در هر دوره از بازرسی چک لیست های مخصوص برنامه توسط بازرسان تکمیل و طی صورتجلسه ای به شهرستانها ارسال خواهد شد و بطور مستمر برای تقویت نقاط قوت و رفع نواقص برنامه ها پیگیری مستمر صورت می پذیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.388 seconds.