.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی ایستگاه برق در تنکابن

 شمال نیوز: ایستگاه کمپکت 20 /63 کیلوولت برق تنکابن به بهره‌برداری رسید.

قائم‌مقام مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در حاشیه برگزاری مراسم بهره برداری از این ایستگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ساری، با بیان اینکه ایستگاه 20/63 کیلوولت در روستای میرشمس‌الدین از توابع بخش مرکزی تنکابن در دومین روز ازهفته دولت به بهره‌برداری رسید، گفت:در هفته دولت در گلستان 9 طرح با ‌ 400 میلیارد ریال هزینه و در مازندران نیز 13 طرح با 600 میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادی افزود: در میان تمام طرح‌های اجرایی،ایجاد یک نیروگاه کوچک تولید برق توسط بخش خصوصی که وارد مدار شده و کمک زیادی به برق منطقه‌ای در تامین نیاز به نیرو می‌کند از طرح های اجرایی ویژه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: از مجموع طرح های هفته دولت 5 طرح متعلق به غرب استان استکه با اعتبار 150 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

قائم‌مقام مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: یکی از طرح‌های مهم ما در غرب مازندران طرح ایستگاه کمپکت 20/63 کیلوولت تنکابن است که با هزینه 17 میلیارد ریال در مدت کمتر از دو ماه به بهره‌برداری رسیده است.

مرادی افزود: این طرح قابلیت توسعه را نیز دارد که با راه‌اندازی این ایستگاه بار مورد نیاز نیروی منطقه تامین می‌شود و در بارگذاری ایستگاه‌های مجاور تعدیل ایجاد می‌کند و در کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع و نیز جبران ضعف ولتاژ و بهبود آن به مشترکین منطقه کمک می‌کند و همچنین در افزایش و حفظ پایداری شبکه و تامین برق مستمر و مطمئن منطقه بسیار موثر است.


این مسئول گفت: یک طرح دیگر در شهر شیرود در حال ساخت است که دومین طرح بعد از پست دانیال در سلمان‌شهر بوده و 450 میلیارد ریال هزینه شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.059 seconds.