.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تور رسانه ای افتتاح پروژه های سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد

 شمال نیوز: در دومین روز هفته دولت ، تور رسانه ای بازدید و افتتاح پروژه های سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در غالب گروه های چهارنفره در سطح استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ در این بازدید یکروزه، خبرنگار شمال نیوز نیز در گروه بازدید از مرغداری گوشتی اسماعیل رضازاده در روستای ارزفون ساری و همچنین باغات شرکت کشت و صنعت پرا حضور داشت.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ساری در بازدید از پروژه مرغداری گوشتی روستای ارزفون شهرستان ساری ،میزان سرمایه گذاری این پروژه را 8 هزار و700میلیون ریال دانست و اظهار داشت: در این پروژه 550 میلیون ریال توسط سرمایه گذار و 320 میلیون ریال نیز توسط صندوق توسعه بخش کشاورزی سرمایه گذاری شده است .  
 
وی ادامه داد: این مرغداری ظرفیت تولید 150 تن مرغ را در سال دارد.
 
قاسم نژاد اظهار داشت: 340 واحد مرغداری گوشتی و مادر در سطح ساری فعال است .

رییس جهاد کشاورزی شهرستان ساری در این بازدید بیان کرد: با ارائه تسهیلات بانکی در این بخش، بیش از 30 درصد افزایش عملکرد در واحدهای مرغداری سنتی ایجاد شد.

رنج ما ماست و گنج مال دلال هاست

مدیر و سرمایه گذار مرغداری گوشتی در روستای ارزفون ساری با بیان اینکه این پروژه در مدت شش ماه به بهره برداری رسید اظهار داشت: 870 میلیون تومان در این پروژه سرمایه گذاری شده است.

اسماعیل رضازاده نداشتن سرمایه در گردش را عمده ترین مشکل تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود: رنج ما ماست و گنج مال دلال هاست.

وی با بیان اینکه وظیفه خود را در تولید انجام میدهیم اما نتیجه کار در اختیار ما نیست، اذعان داشت: متاسفانه برخی ادارات و اتحادیه های ذیربط به وظایف شان به خوبی عمل نمی کنند لذا منجر به نوسانات قیمت شده و در نهایت تولیدکنندگان متضرر هستند.

این تولیدکننده در پایان یادآور شد: اگر در این خصوص چاره اندیشی نشود این صنعت هم مانند صنایع دیگر از بین می رود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.