.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی از «رضوانه»دراولین سالگردشهادت باغبانی

در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید هادی باغبانی که در حوزه هنری استان مازندران برگزار شد ، مستند « رضوانه » به نمایش گذاشته شد .

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، ملیحه مقصودی سرپرست روابط عمومی این مرکز گفت : مستند « رضوانه » زندگی شهید هادی باغبانی به کارگردانی علی احمدی زرین کلایی که در  حوزه هنری استان مازندران تولید گردید ،  در مراسم اولین سالگرد  شهادت این هنرمند فقید ، سه شنبه 28 مرداد ماه سال جاری در سالن سینما کوچک حوزه هنری استان مازندران با حضور سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران و همچنین حسین پور مدیریت خدمات سینمایی و جمعی از هنرمندان و کارکنان این مرکز به صورت خصوصی نمایش گذاشته خواهد شد .  

در این مراسم حجه السلام و المسلمین سید ولی هاشمی به ایراد سخن پیرامون شهید هادی باغبانی پرداختند و گفتند : تولید این گونه مستند ها و برنامه ها در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء کمترین کاریست که می توان در مقابل این همه فداکاری و صبر خانواده های معظم این شهیدان داشت .

وی در پایان ضمن اشاره به نامگذاری سالن آمفی تئاتر حوزه هنری استان مازندران که مزین به نام این شهید هنرمند می باشد ، گفت : یاد و نام شهید هادی باغبانی هنرمند مستند ساز و فیلم ساز مازنی تا همیشه در ذهن هنرمندان ما باقیست ./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.688 seconds.