.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی: روحانی از بورس استفاده نکرده است
رییس مجلس شورای اسلامی به اظهارات علیرضا زاکانی یکی از موافقان استیضاح وزیر علوم پاسخ داد و گفت: رییس جمهوری از بورس تحصیلی استفاده نکرده است.

 شمال نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی به اظهارات علیرضا زاکانی یکی از موافقان استیضاح وزیر علوم پاسخ داد و گفت: رییس جمهوری از بورس تحصیلی استفاده نکرده است.

به گزارش ایرنا، «علی لاریجانی» روز چهارشنبه در ادامه جلسه استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهارداشت: در صحبت های آقای زاکانی عبارتی بود مبنی بر این که بخش زیادی از وزرا، معاونان و رییس جمهوری از این موهبت بورس بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: در این زمینه حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری در نامه ای به بنده بیان کرد که این سخنان خلاف بوده و روحانی از بورس استفاده نکرده است.

وی با بیان این که من گفتم این را تحقیق کردند، یادآور شد: نوشته آقای زاکانی که از روی ورقه می خواندند این بود که بخش زیادی از وزرا و معاونین رییس جمهوری بورس بوده اند اما وقتی من گفتم فیلم را دیدند غیر از این بود و آقای زاکانی گفتند به نظرم بخش زیادی از وزرای محترم و معاونین ایشان و ریاست جمهوری از این موهبت استفاده کردند.

لاریجانی همچنین گفت: ظاهرا سبق لسانی صورت گرفته ، در نوشته چیز دیگری بوده و در بیان اشتباه گفتند.

وی یادآور شد: علی ایحال رییس جمهوری از بورس استفاده نکردند و اگر اشتباهی در بیان بوده تصحیح می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.682 seconds.