.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده سازمان اکو: توسعه گردشگری سلامت در کشورهای اکو ضعیف است

 شمال نیوز: نماینده سازمان اکو با تاکید بر تقویت زیرساخت های حوزه سلامت در کشورهای حوزه اکو، گفت: توسعه گردشگری سلامت در کشورهای اکو ضعیف است.

گری هائری در گفت و گو با تسنیم، اظهار کرد: برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در شهر زیبای رامسر افتخار بزرگی برای مردم استان سبز مازندران است.

وی افزود: هنگامی که 43 سال پیش در سال 1971 کنوانسیون تالاب رامسر توسط سازمان های بین المللی در این شهر زیبا تشکیل شده بنده مطمئن هستم که شهر رامسر با پذیرایی این همایش نقش بیشتری در توسعه انسانی ایفا خواهد کرد.

هائری با اشاره به اینکه سازمان اکو به عنوان یک مکانیسم بین الدولی در تلاش است تا به تمامی اهداف توسعه پایدار میان کشورهای عضو دست یابد، تصریح کرد: اکو تنها مکانی است که از طریق آن کشورهای عضو می توانند بر جوامع خود تکیه کنند.

نماینده سازمان اکو با بیان اینکه توسعه گردشگری سلامت به عنوان بخش تخصصی حوزه توریسم با جدیت در سازمان اکو دنبال می شود، گفت: ایده برگزاری کنفرانس سلامت در 24 امین شورای برنامه ریزی منطقه ای مطرح شد.

وی با اعلام اینکه این همایش و نمایشگاه بدنبال بررسی جنبه های صنعت گردشگری سلامت است، افزود: ترتیب دادن بازدیدها از اماکن و مراکز گردشگری و بیمارستان ها یک ضرورت و نیاز برای شناخت ابعاد پیچیده این صنعت است.

هائری تاکید کرد: بدون همکاری بخش دولتی و خصوصی اهداف گردشگری سلامت محقق نمی شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.