.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه جلسه شورای شهر صورت گرفت؛
رونمایی از لیست بدهکاران به شهرداری ساری
شمال نیوز: بخاطر ضعف عملكرد مديران دولت قبلي و عدم پيگيري جدي شهرداري حدود ۶۹ ميليارد تومان بدهي دستگاه ها و موسسات به شهرداري پرداخت نشده لذا چگونه مي توان انتظارات مردم ساري از دولت تدبير و اميد را برآورده كرد .

شمال نیوز: رییس شورای شهر ساری در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر که بصورت علنی برگزار شد، با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ضمن قدردانی از این آزادگان اظهار داشت: امیدواریم نسل آینده نیز همچنان قدردان ایثارگران و آزادگان میهن اسلامی ایران باشند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران با حضور در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر ساری گفت:با توجه به اینکه حق انشعاب آبفا از سال 86 تاکنون تغییری نکرده ، این هزینه برای شهرهای بزرگ ، 200 هزارتومان و شهرهای کوچک 170 هزارتومان می باشد.
ذاکری افزود: تبصره 3 در سال 77 تصویب شده، هر انشعاب به ازای هرواحد 2میلیون و 800 هزارتومان هزینه برای شرکت آب و فاضلاب دارد که ازین میزان 500 هزارتومان را دولت تقبل می کند.
وی حق انشعاب برای هر واحد را 3 میلیون ريال اعلام کرد و افزود: این مبلغ بر اساس تعداد واحدهای هر ساختمان 1/2 برابر می شود.
مدیرعامل آبفای شهری مازندران با بیان اینکه 90 درصد آب های ساری، زیرزمینی است بیان کرد: اگر از ابتدا از آب سد شهید رجایی برای ساری استفاده می شد الان شهر ساری مشکل کمبود آب نداشت.
وی افزود: شهر ساری 150 لیتر کمبود آب دارد.

وضعیت انشعابات در ساری بسیار نامساعد است

سعید نجاریان وضعیت انشعابات در ساری را بسیار نامساعد اعلام کرد و گفت:  بسیاری از بافت های قدیمی شهر بخصوص در مرکز شهر قریب به 40 سال است که تغییری نکرده است، با قطعی آب مواجه است.

وی با اعتقاد بر اینکه مشکل حفاری های شهرساری حل نشده است گفت: با توجه به مراجعات مکرر مردم بابت قطعی آب شهرساری، بحث حفاری ها باید در اولویت برنامه ها باشد.
رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهرساری تصریح کرد: اصلاح شبکه آبرسانی ساری بار هزینه اضافی را بر دوش مردم خواهد گذاشت که پرداخت آن در این برهه زمانی برای مردم مشکل خواهد بود.

هر معافیتی باید در چهارچوب سیاست های شهری باشد

علی اکبر ذلیکانی
با طرح این سوال که شرکت آب و فاضلاب در بحث تبصره 3، چه میزان هزینه صرف می کند و چه میزان درآمد کسب می کند، گفت: شهردار باید با آبفای شهری یک نشست  برای ارائه معافیت به هر قشر و منطقه ای باید بر اساس چهارچوب سیاست های شهرداری داشته باشد.
وی افزود: : متاسفانه این نشست با آبفای شهری انجام نشده است و این امر باید در راستای سیاست های مدیریت شهری انجام شود.

علیجان شمشیربند نیز با اشاره به  مشكل كمبود آب شرب در ساری اظهار داشتمشكل مردم بايد حل شود و ما موظف هستيم در اين راستا به راهكارهايي فكر كنيم كه به روند حل مشكلات سرعت ببخشد .
وي تصريح كرد : ما در اين جلسات از ماده و تبصره و متراژ و اين طور مسايل حرف ميزنيم كه البته منطقي است ولي مردم كاري به اينها ندارند و ميخواهند مشكل حل شود و ما هم بايد براي حل مشكل چاره انديشي كنيم .
این عضو شورا با اشاره به هزینه های بالای حفاری در ادامه گفت: مشکلات مالی شهرداری و آب و فاضلاب به مردم ربطی ندارد.
شمشيربند از مديران آب و فاضلاب شهري نيز خواست در جهت حل مساله اهتمام و همكاري كنند و با دادن آدرس شورا به مردم خداي نكرده سلب مسئوليت از خود نكنند .

سید محمد جعفری در خصوص اجرای تبصره 3 آب و فاضلاب شهری پیشنهاد داد: جهت رفع این مشکل و کاهش هزینه حفاری یک تیم کارشناسی از شورا و آبفای شهری تشکیل شود.

دستگاه ها توپ را به زمین شهرداری نیاندازند

به گزارش شمال نیوز، شهردار ساری با حضور در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر ساری اظهار داشت: مردم ساری در خصوص کتابچه عوارض مشکلی ندارند.

مهدی عبوری افزود: اخيراً باب شده كه دستگاهها توپ را در زمين شهرداري مي اندازند.

شهردار ساری تصریح کرد: شهرداري بايد سرمايه هاي مردم را حفظ كرده و در جهت منافع آن ها به كار اندازند و نمي تواند از حق شهروندان بگذرد.
وی یادآور شد: شهرداری با قايل شدن ضرائب مختلف براي اشخاص حقيقي و حقوقي در پرداخت عوارض كه داراي حداقل و حداكثر مي باشد امكان كاهش را با توجه به ضرورت ها فراهم كرديم و كافي است در مواردي كه لازم است ضريب حداقلي در نظر گرفته شود اين كار ضمن حل مشكل تامين كننده نظر مديران آبفا نيز خواهد بود.
شهردارساري با تاكيد بر اين كه نبايد يكجانبه قضاوت كرد و بايد مشكلات شهرداري را هم در نظر گرفت تصريح كرد:با پيشنهاد بنده و در نظر گرفتن حداقل ضريب در حفاري اصلاح شبكه مشكل حل مي شود و در كتابچه عوارض هم دخل و تصرفي صورت نگرفته كار قانوني خواهد بود.
عبوری با بیان اینکه قانون ملاک ماست گفت: همانطور که مردم با شهرداری همکاری می کنند، دستگاه ها نیز موظف اند حق و حقوق مردم شهر را پرداخت نمایند، در غیر اینصورت طبق قانون و به نوبت اجرای ثبت می شوند.

مطالبات ۶۹ ميليارد توماني شهرداري از دستگاه ها

سيد محمد آقاميري با اشاره به نزديك شدن هفته دولت اظهار داشت: بخاطر ضعف عملكرد مديران دولت قبلي و عدم پيگيري جدي شهرداري حدود ۶۹ ميليارد تومان بدهي دستگاه ها و موسسات به شهرداري پرداخت نشده لذا چگونه مي توان انتظارات مردم ساري از دولت تدبير و اميد را برآورده كرد .
وي گفت : پاسداشت مردمي كه در پيروزي دولت تدبير و اميد نقش بي بديلي داشته اند حداقل پرداخت بدهي به شهرداري است كه حق اين مردم است .
به گزارش شمال نیوز، این عضو شورا در پایان اسامی دستگاه ها و موسسات بدهكار به شهرداری را در اختیار اصحاب رسانه قرار داد. /250






ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

m 27 مرداد 1393
آقای عبوری شما رو چه به شهردار شدن شما از مدیریت چی میدونی شما هم دقیقا مثل احمدی نژاد فکر میکنی در همه زمینه ها کارشناسی! نه برادر من غرور چیز بدیه دوران شما هم بسر میرسه اینقدر غرور نداشته باش و خودت رو کلانتر شهر ندون و به بزرگترهات بیشتر احترام بزار و حرمت برادران شهیدت رو که افتخار شهرمان هستن نگه دار نزار روحشون از کارهای شما عذاب بکشه اینقدر هم فقط به ظاهر شهر نرس مردم تو این دوره زمانه آگاه هستن ! ضمنا از زحمتهات هم تشکر میکنم یا علی مدد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1393
شما یک مورد از بی احترامی حاج مهدی عبوری را بفرمائید تا همه ما کارمندان شهرداری بدونیم
مرد حسابی تو می فهمی داری چه نسبت ناروا به این عزیز میدی؟
به نظر من باید بری توبه کنی
در آخر اسم علی(ع)رو هم آوردی ولی مرام ایشان را نداشتی
متاسفم که وقتی کم میاری با این لفظ بیان صحبت می کنی فقط تاسف
شما خوب بود یک روزی سه شنبه به شهرداری می آمدی و بعد قضاوت می کردی که او با بزرکترها و مادران و پدران شهرش چطور برخورد می کند
فقط همین را بدان خیلی اشتباه کردی
نا شناس 27 مرداد 1393
لازم نبود از ایشان تشکر کنی با.... هرچه خواستی گفتی
نشته هایت نشان می دهد که کلانتر به ظار شما هستید
فرهنگ این نوشته شما را قبول ندارد
نا شناس 27 مرداد 1393
دوران آقای عبوری چیه که شما معتقد هستید به سر می رسد؟مگر نیروهای اتوبوی آورد او حتی دفتردارانش را هم عوض نکرد حتی راننده ها رو هم عوض نکرد میشه شما بفرمائید چه دورانی است
نا شناس 27 مرداد 1393
تابلوئه عقده داری
محمد 28 مرداد 1393
اقای m27 نه ببخشید اقای E=mc2 یعنی انیشتین ایکاش دو کلمه حرف با حساب و کتاب می زدی و چشماتو باز می کردی و توی این شهر تحول ،پیشرفت ،پویایی و کار و تلاش را می دیدی.مردم به این شهردار افتخار می کنن ولی شماها حسادت .پای شهدا را هم وسط نکش
نا شناس 28 مرداد 1393
برو بابا، زياد داري حرف مي زني. تازه شهر ما شكل شهر شده با وجود آقاي عبوري. نكنه كور چشمي گرفتي؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 مرداد 1393
شهردار ساری پر توان ترین و لایق ترین مدیر هست باید قدر زحماتش را بدانیم
احمد 27 مرداد 1393
حق مردم را گرفتن کجایش غروره حتما ذینفع هستی
هامی 27 مرداد 1393
آقای رمدانی با سلام چند روز بود خبر حمایت معاونت عمرانی از پیمانکاران در ستون گزیده خبره درج شده بود . در اینمورد کامنتی گذاشتم متاسفانه سانسور کردی . مجددا فردای آن روز کامنت جدیدی گذاشتم باز با کمال تعجب دیدم کلا خبر مورد نظر از ستون گزیده ها حذف شد . ی کم انصاف هم چیز خوبیه نکنه شا هم بله . این کاره از سایت شما بعیده .نمیدونم دنبال چی هستید . خبرهای شما به روز نیست . چرا از دستگیری یکی از پرسنل فرمانداری قائم شهر چیزی درح نکردید و چرا های دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
متین 27 مرداد 1393
جناب عبوری عزیز و دوست داشتنی.بنده به شما علاقه ی خاص و ارادت ویژه دارم اما این راه که شما در پیش گرفته اید و هر چند روز در میان دیگران را مقصر در همه ی امور میدانید کار درستی نیست.همین امر موجب شده که هم علاقه و هم ارادتم به شما کاهش یابد.نه تنها من بلکه خیلی از افرادی که می شناسمشان همین نظر را دارند.خداوند شاهد است هیچ حمایتی از کسانیکه از ایشان انتقاد می کنید نمی کنم.به آقای آقامیری هم عرض می کنم شما چهار سال قبل هم عضو شورا بودید,قطعا همشهریان عزیزمان اولا از شما ناراحت خواهند بود که چرا حالا از خواب ناز برخاسته و مختارگونه به میدان آمده اید.جهت اطلاعتان عارضم که مختار از روز اول بیدار بود و قطعا مختار بودن کار هر کس نخواهد بود!!!!!!
m 27 مرداد 1393
اولا مرد حسابی کفتن جمله بدیه من بی احترامی به کسی نمیکنم نظر همه برام محترمه ثانیا یا شما از مدیریت چیزی نمیدونی یا در دستگاههای اداری کار نکردی که درک کنی که من چی گفتم ای کاش بودی و عدم مدیریت ایشون رو میدیدی با دلیل و مدرک ثابت میکنم این جا مجالش نیست ضمنا بی احترامی فقط این نیست که به بزرگترت سلام نکنی منظور بی احترامی به دیگر دستگاههای اداری بود که باید از جمله متوجه میشدی این هم میزارم احتمالا به حساب بی تجربگی شما
behrooz 27 مرداد 1393
اقای m تمام حرفات کاملا غیرقابل قبوله
شما بر چه اساسی این حرفو میزنید برام جای سواله ؟؟؟
اگر اسوالمو جواب بدی ممنون میشم
پاسخ ها به این نظر
m 27 مرداد 1393
آقا یا خانم ناشناس عرض کردم اینجا جاش نیست و من هم حرمت رو باید رعایت کنم هرچی باشه برادر 3 شهیده که همین برامون ارزش داره ولی دلیل نمیشه که ازش انتقاد نشه در کل یک جمله بگم مدیریت احمدی نژادی مارو به ناکجا آباد میکشونه که دیدیم و آقای عبوری دقیقا همین مدیریت رو داره لپ مطلب همینه من نه کارمند شهرداری هستم نه با ایشان مشکل دارم نه چیز دیگه ای فقط چون از نظر کاری به نوعی با شهرداری ارتباط دارم کاملا شناخت دارم از ایشون
سید 27 مرداد 1393
سيد محمد آقاميري گیرم دولت قبل ضعیف .. شما چ گلی بر سر این شهر زدی ؟راستی چقدر برای سال 93 عیدی مصوب کردی برای همکارانت در شوار شهر نفری 14 میلیون؟
نا شناس 27 مرداد 1393
بنده خدا راست گفتند دیگه عبوری کارهای زیر بنایی انجام نمی دهد فقط به ظاهر شهر می رسد کارهایی که به چشم می آید را انجام می دهند رنگ امیزی ،تاپ وسرسره گذاشتن ، آبشاردرست کردن همه اش کارهای تفریحی و هنری سبک .
پاسخ ها به این نظر
یک شهروند 27 مرداد 1393
شما سلام مارو به رئیست برسون و بگو عبوری هرچقدر ضعیف باشه از شهردارای قبلی بهتره وبهتر از ایشون هم فعلا نداریم
شمال نیوز تایید خواهشا
محمد 27 مرداد 1393
این بنده خدا میترسه عبوری برا مجلس بیاد دوستشون رای نیاره عبوری جوان اول شهر ساری خدا قوت موفق و پیروز باشید
پاسخ ها به این نظر
m 27 مرداد 1393
خیلی سطح پایین فکر میکنی رأی کیلو چنده کم میاری این چیزها رو میگی چه ربطی داره من از نحوه مدیریت و سیاست کاری غلط ایشان انتقاد کردم
نا شناس 27 مرداد 1393
من هم با کامنت اول موافقم ضمن اینکه اعتقاد بر این است ساری اندازه ان این نیست که در تفکر اقای عبوری است شهرداری اساسا رسالت والاتری در اداره امور شهر دارد انهم مرکز استان شما ببینید گرگان در دهه اخیر چه کارهایی کرده و از چه محلی اینهمه زیر ساختهای شهر را تغییر داده و اقای عبوری چه کرده فقط ظاهر سازی و رو بنایی دنبال اهداف مجلس و .. است
عزیز 27 مرداد 1393
با عبوری . ساری ، ساری میشود
لطفی نودهی 27 مرداد 1393
کا رکر د شهرداران ساری طی 35 سال درعمران و آبادانی: 1 ، آقای عبوری 70 در صد 2، آقای صادقلو 20 درصد 3، بقیه شهرداران در مجموع 10 درصد
نا شناس 27 مرداد 1393
کا رکر د شهرداران ساری طی 35 سال درعمران و آبادانی:

1 ،آقای عبوری 70 در صد
2، آقای صادقلو 20 درصد
3، بقیه شهرداران در مجموع 10 درصد
یوسف 28 مرداد 1393
لطفا همت نمایید مطالبات راازاین بانکها وادارات دولتی اخذشودزورشمافقط به مردم جنوب شهری میرسدکه ماشین پلیس ساختمان جلوی واحد60متری رابگیره
پاسخ ها به این نظر
amir 28 مرداد 1393
ببخشید چطور حساب کردی 70 درصد؟میشه با ذکر نام پروژه های عمرانی رو بگید؟ که ما هم بدونیم چیکار کرده که شهرداران قبلی انجام ندادن؟میشه لطف بفرمایید که کدوم کار عمرانی رو پایه گذارش اقی شهردار فعلی بوده؟ بابا بس کنین ای بازیهای تبلیغاتی رو، اقای معیل نشسته اونجا کامنت میذاره از طرف اینو اون و یک سیستم کاملا احمدی نژادی رو دارین راه میندازین. تمشکیان محترم لطفا یک مقداری انصاف و مردونگی داشته باشید.
موسوي 28 مرداد 1393
پس بدهي ميلياردي شهرداري به كتابخانه عمومي چي شده آقاي عبوري اون را هم اعلام مي كردي چرا فقط از مطالباتتون مي فرماييد از بدهي هايي كه داريد نمي فرماييد و شهرداري را دچار تزلزل مي كنيد بعد هم مي گذاريد و مي رويد كي بود كي بود من ...
نا شناس 28 مرداد 1393
آقای محترم چطر جرات کردی این همه تهمت و ناروا به یک عزیزی که داره کار می کنه می زنی باید در اون دنیا جواب بدی لیاقت شما ها همان شهرداران قبلی بودند که فقط دنبال منافع خودشان هستند که شما هم یکی از اونها هستیتد کجای کارت لنگه که با پارتی بازی می خواهی حل کنی که آقای عبوری جلو کارت رو گرفته از خدا بترس و سر جایت بشین ادمی هستی بیسواد و از شهر چیزی نمی دونی برو روستا زندگی کن و اموراتت رو بگذر ،، عبوری پرتوان و سالم دوستت داریم
شهروند 28 مرداد 1393
جناب عبوري كار بسيار جالبي بود اما با ثبت نام بهزيستي در ليست بدهكاران جاي تامل دارد .خدمات ارزنده اين نهاد مقدس قابل تقدير است انهم براي معلولين . همه ما به بهزيستي بدهكاريم هم اخلاقا وهم شرعا . چطور ميشود بهزيستي بدهكار شماست . لذا تجديد نظر فرماييد .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1393
بهزیستی در تشکیلاتش باید تابع قانون باشد شما فکر می کنید از عبوری دلسوزترید؟
برید تحقیق کنید و ببینید او با ضعفا چطور برخورد می کند
ناشناس 28 مرداد 1393
اسامی را فاش نکنید از روی قبضهای عوارض و یا فیش آب و برق و و...... مردم جبران کنید خیلی راحته .
ناشناس 28 مرداد 1393
شهردار ساری واقعا پرتوان و خلاق می باشد و بس
نا شناس 28 مرداد 1393
خوب بود آقايان جواب ميدادن اين بدهيها از چه زماني انباشته شد، چرا در دولت قبلي صداتون در نيومد؟ الآن انتظار دارين دولت يك شبه فقط ٦٩ ميليارد تومان به شهرداري ساري كمك كنه؟
چرا بدهي شهرداري با نهادها و پيمانكاران را افشاء نكردين؟
حالا يكسري از مردم از شما تعريف ميكنن ديگه دور نگيرين.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.