.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افت شدید منابع آبی در مازندران

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی(آبفار) مازندران گفت: ضروری است مشترکین، مسافران و گردشگرانی که به مناطق خوش آب و هوای استان مازندران سفر می‌کنند در مصرف آب شرب صرفه جویی کنند.

به گزارش شمال نیوز ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مجید عبدالهی در جلسه فرهنگ سازی در مصرف آب در آمل با اشاره به گرمای فصل تابستان و نیاز آبی بیشتر مشترکین اظهار کرد: مازندران به ظاهر استانی پرآب به نظر می‌رسد اما با توجه به گرمای بی سابقه هوا و خشکسالی‌ها منابع آبی افت شدید آبدهی دارند.

مدیرعامل آبفار مازندران افزود: بیشتر مشکل ما در فصل تابستان بروز می‌کند که اکثر مناطق کوهستانی و جلگه ای استان با ورود خیل عظیم مسافران و مصرف بی رویه آب دچار کمبود و افت فشار آب می‌شوند.

وی، بهره‌مندی همه روستاییان از نعمت آب شرب را از دغدغه‌های مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران بیان کرد و گفت: برای خدمات رسانی بهتر به مشترکین باید در مصرف آب، صرفه جویی و این مهم بین مشترکین فرهنگ سازی شود.

عبدالهی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب افزود: متاسفانه آبفار مازندران در تخصیص اعتبار و مبالغ دریافتی آب بهاء از مشترکین مظلوم واقع شده است ولیکن در مسیری قرار گرفتیم که باید با کم کردن هزینه ها و افزایش درآمد حرکت رو به جلو داشته باشیم.

مدیرعامل آبفار مازندران خاطرنشان کرد: ضروری است با همکاری دهیاران، شوراها و رسانه‌ها، صرفه جویی در مصرف آب میان مردم فرهنگ سازی شود و مشترکین نیز نسبت به پرداخت مبالغ ناچیز آب بهای خود اقدام کنند تا ما بتوانیم خدمات مطلوبتری به آنها ارائه کنیم.

سید اسماعیل صالحی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آمل با اشاره به 195 روستای تحت پوشش با 31 هزار و 370 مشترک در آمل گفت: آب مورد نیاز این روستاها از 42 حلقه چاه و 3 دهنه چشمه تامین می‌شود.

وی افزود: 240 روستا دارای تاسیسات آبرسانی و 70 روستا فاقد این تاسیسات هستند و برای 26 روستا نیز باید تاسیسات جدید تعریف شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.