.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه دوم شهرداری ساری در کنفرانس نظام اداری الکترونیکی کشور

شهردار ساری از کسب رتبه دوم این شهر در کنفرانس نظام اداری الکترونیکی کشور خبر داد.

مهدی عبوری در گفت و گو با خبرنگار شمال نیور در ساری اظهار داشت: این کنفرانس طی روزهای 21 تا 23 مردادماه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد که طی آن شهرداری ساری در بخش شهرداری الکترونیکی حائز رتبه دوم شده است.

وی بیان افزود: ساری پس از مشهد مقدس که سالهاست در بخش شهرداری الکترونیک حرف های زیادی برای گفتن دارد، رتبه دوم را از آن خود نموده است.

شهردار ساری ادامه داد: در هفتمین جشنواره نظام اداری الکترونیکی که مدیرکل محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت کشور از جمله بازدیدکنندگان آن بود، سازمان آمار و فناوری اطلاعات به نمایندگی از شهرداری مرکز استان شرکت کرده بود و ضمن ارائه دستاوردهای خود در زمینه خدمات الکترونیکی شهروندی توانست به این موفقیت مهم دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: این موفقیت در حالی کسب شد که علاوه بر مشهد مقدس و ساری شهرهای بزرگی چون تهران، شیراز، رشت و چند شهر دیگر نیز دستاوردهای الکترونیکی خود را به جشنواره ارسال کرده بودند.

عبوری از گسترش خدمات الکترونیکی در شهر ساری خبر داد و گفت: از زمان آغاز پروژه ساری کارت تاکنون استقبال خوبی از این طرح توسط شهروندان صورت گرفته که همین امر ما را مصمم ساخته تا خدمات بیش تری را از ساری کارت در اختیار مردم مرکز استان قرار دهیم که در آینده ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

وی در پایان از تلاش های مدیرعامل و پرسنل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری به جهت تلاش های شبانه روزی شان برای کسب این موفقیت تشکر کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.676 seconds.