.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امضای طومار مردم منطقه لایی نکا در محکومیت جنایات اسرائیل+عکس

شمال نیوز: هزاران نفر از مردم نکا در منطقه لایی با امضای طومار رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

در بخشی از این متن آمده است: جهان بار دیگر شاهد نسل‌کشی و وحشی‌گری رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در حمله به غزه و کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان اعم از کودکان و زنان بی‌دفاع می‌باشند.

حامیان و همفکران زبون این رژیم جعلی می‌پندارند با ایجاد حوادث و مشکلات در جهان اسلام اعم از عراق، افغانستان، سوریه و لبنان فرصتی برای حیات بیشتر این رژیم جنایتکار بوجود خواهند آورد در حالی که آنان باید بدانند غزه تنها نیست، کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع آن سرزمین تنها نیستند، فلسطین همواره جزء پیکره جهان اسلام بوده، ‌هست و خواهد بود. وحشی‌گری‌های باورنکردنی و جنایات سبوعانه خوارج داعش و گروهک‌های تکفیری نیز از جمله طراحی‌ها و توطئه‌های شیطانی استکبار و رژیم نامشروع صهیونیستی میباشد و نقض مکرر آتش‌بس، مهر تأییدی بر فجایع غیرانسانی و افشاء مجدد این چهره منفور و غده سرطانی است.

ما شرکت کنندگان در یادواره شهدا لایی و یادمان حضرت آیت الله محمدی لائینی(ره) با تأسی به فرامین رهبر بزرگوار انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا، از مسئولین نظامی در داخل و همه آزادیخواهان در خارج از کشور، خواستار تجهیز و مسلح کردن مردم مظلوم فلسطین خصوصاً کرانه باختری وآماده جهاد همه جانبه جهت ادامه مبارزه با اسرائیل غاصب می‌باشیم و بر ضرورت مقابله جدی و قاطعانه با مزدوران یاد شده و ریشه‌کن ساختن آنان از تمام بلاد اسلامی تأکید می‌نمائیم.

 

/photo/PICT0011.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جوان ایرانی 24 مرداد 1393
منم این اقدامات وحشیانه را محکوم میکنم
امضاء جوان ایرانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.057 seconds.