.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر استاندار مازندران از ائمه جمعه مازندران
همزمان با پنجم مرداد سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اقامه نماز جمعه ، استاندار مازندران با صدور پیامی از ائمه جمعه مازندران به پاس برپایی این فریضه الهی ، عبادی و سیاسی تقدیر کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران در بخشی از پیام ˈ ربیع فلاح ˈ آمده است : یکی از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی اقامه نماز جمعه به عنوان کانون حفظ ارزش های دینی و انقلابی و نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی جهان اسلام است.

استاندار مازندران در این پیام یاد آور شد : نماز جمعه مستحکم ترین سنگر دفاع از اسلام، محل اجماع خوبان، کلاس تربیت و تهذیب ، ذکر و توجّه به خداوند ، پیوند مخلوق با خالق ، عبادت ، تقوا ، ایثار و معنویت است.

وی افزود : تعبیر حضرت امام خمینی(ره)از نماز جمعه به عنوان راس همه امور و مقام معظم رهبری به عنوان خدمت به نمازجمعه خدمت به دین وتقواست، بیانگر جایگاه ارزشمند این کانون عظیم عبادی و سیاسی است.

در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی،فرارسیدن پنجم مرداد، سالروز تأسیس و اقامه اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره) را گرامی داشته از تلاش جهادگونه تان برای برپایی این فریضه الهی در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی و حمایت از دولت تدبیر و امید به تاسی از مقام معظم رهبری گام برمی دارید، تقدیر می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.811 seconds.