.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مالکیت باشگاه نساجی مازندران بار دیگر به پرهام رسید
فرماندار قائمشهر گفت: مهدی پرهام دوباره مالک باشگاه نساجی مازندران شد.

به گزارش، مهدی محمدی صبح امروز در نشست خبری با محوریت موضوع واگذاری مالکیت باشگاه نساجی مازندران بیان داشت: طی جلساتی متعدد با حضور استاندار و نمایندگان مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی  تصمیم بر آن شد بار دیگر مالکیت باشگاه نساجی به پرهام واگذار شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد سرمایه‌گذار درخواست‌های خود را به‌صورت مکتوب در بحث زمین برای احداث مجموعه و کمپینگ ورزشی کامل، همراه مجتمع اقامتی ارائه دهد، افزود: همچنین وی باید ظرف یک هفته طرح‌ها و برنامه‌های خود را به‌صورت مکتوب در مورد زمین و اعطای تسهیلات به استانداری اعلام کند تا در نزدیک‌ترین زمان اقدامات لازم انجام شود.

رئیس شورای ورزش قائمشهر با اشاره به تاکید استاندار به پرهام برای به‌کارگیری تمامی توان خود برای باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: باشگاه نساجی قدیمی‌ترین باشگاه استان مازندران محسوب می‌شود و باید به لیگ برتر راه یابد.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر اینکه  باشگاه نساجی مازندران نباید همانند گذشته نیمه‌کاره رها شود، افزود: باشگاه‌های متعددی در سطح شهرستان فعالیت دارند اما باشگاه نساجی با توجه به قدمت و هواداران بی‌شمار این باشگاه در اولویت توجه مسئولان قرار دارد.

محمدی در رابطه با مطالبات گذشته باشگاه نساجی افزود: بنا بر تصمیمات انجام شده باید با ورود هیئت فوتبال مشکلات موجود برطرف، هزینه‌ها و مطالبات به‌صورت کارشناسی و تخصصی با حضور مدیرکل بررسی و حل و فصل شود.

نماینده عالی دولت در قائمشهر با توجه به دغدغه مسئولان استانی  و شهرستانی برای پویایی باشگاه نساجی مازندران تاکید کرد: باشگاه باید نسبت به گذشته با عزم جدی‌تری فعالیت خود را پی‌ریزی کند تا خواسته هواداران در رابطه با صعود باشگاه نساجی مازندران به لیگ برتر شکل گیرد./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1393
درطول بعد ازانقلاب قائمشهر با محمدی دارای یه فرماندار دلسوز مردم وفعال شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.