.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ روابط عمومي شوراي شهرساري به خبر منتشره درخصوص بيمارستان نيمه شعبان

 شمال نیوز: روابط عمومي شوراي شهر ساري نسبت به اخبار منتشره درخصوص مساله بيمارستان نيمه شعبان در پایگاه های خبری، توضیحاتی ارسال نمودند که در ذیل می آید:


مشكل پيش آمده در يكي از اتاقهاي عمل بيمارستان نيمه شعبان ساري كه منجر به عفوني شدن محل جراحي تعدادي از بيماران چشم گرديد ، انعكاس گسترده اي در شبكه هاي اجتماعي داشته ومعاون درمان دانشگاه علوم پزشكي مازندران نيز آن راتاييد و بر پيگيري آن تا رفع مشكل تاكيد كرد چون حفظ و ارتقاء كيفيت خدمات در مراكز تحت پوشش اين دانشگاه جز وظايف معاونت درمان است .

در همين رابطه مساله ديگري كه پايگاههاي خبري به انعكاس آن پرداختند ، واكنش مهندس مدينه عضو شوراي شهر ساري به اين مشكل بود كه بر اساس مشاهدات و بررسي هاي خود ضمن ابراز تاسف از اين مساله نظرات خود را درخصوص ضرورت رفع چنين كاستي هايي درمراكزدرماني شهر اعلام كرد بالطبع به عنوان نماينده مردم و اكنش بجايي داشته است امانكته قابل تامل اين استكه برخي از سايتها به برگزاري جلسه اضطراري در شوراي شهر در همين رابطه اشاره كرده و اعلام نمودند آقاي مدينه در جلسه شورا اين اظهارات را بيان كرده و يكي از سايتها نيز اظهارات ايشان را به نقل از روابط عمومي شورا درج كرده كه ضمن تكذيب اين موارد تصريح مي شود در شوراي شهر هيچ جلسه اي پيرامون مساله بيمارستان نيمه شعبان برگزار نشده و طبعا روابط عمومي شورا نيز خبري در اين خصوص منتشر نكرده است .

روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1393
شورا وقت اينو نداره كه جلسه اين چنيني بذاره.
نا شناس 31 تير 1393
اون موقع كه مي خواهند راي جمع كنند همه كار مي كنند اما وقتي به عمل مي رسه همه جا مي خورند.
نا شناس 31 تير 1393
آهاي نماينده اي كه دنبال راي مي گشتي الان كجاييييييييييييييييييييييييييي؟؟؟؟
نا شناس 31 تير 1393
مسئولين چه فرقي براشون داره آخه خودشون توي بيمارستان هاي خصوصي آن چناني بستري مي شوند چه خبر از دل مردم دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمان 30 تير 1393
حالا که چی؟ شورای شهر افتخار می کنه که جلسه ای در این خصوص برگزار نکرده؟ ترسیدن مسئولین بیمارستان نیمه شعبان ازشون دلگیر بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.