.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جسد جوان غرق شده در نوشهر پس از 5روز پیدا شد

 شمال نیوز: رییس هیات نجات غریق غرب مازندران از پیدا شدن جسد یک جوان غرق شده در دریای خزر در محدوده ساحلی نوشهر پس از پنج روز خبرداد.

ˈ حجت الله کیمیایی راد ˈ روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این جوان 18 ساله اوایل هفته پیش در خارج از طرح های سالمسازی دریا واقع در منطقه ˈ دهنو ˈ وارد دریا شده بود که به علت آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد.

وی افزود : با تلاش های شبانه روزی ناجیان غریق و امداد و نجات ، جسد این جوان حوالی ساعت 5 و 30 دقیقه عصر دیروز در محدوده ساحلی ˈسی سنگان ˈ نوشهر پیدا شد.

او ادامه داد : از ابتدای فصل شنا تاکنون دستکم شش نفر در محدوده ساحلی دریای خزر در غرب مازندران غرق شدند و 60 تن دیگر نیز با حضور بموقع ناجیان غریق از غرق شدگی و مرگ حتمی نجات یافته اند.

آمارهای موجود نشان می دهد که به علت افزایش تعداد ناجیان غریق در طرح های سالمسازی دریا و مناطق ممنوعه شنا ، شمار غرق شدگان در دریای خزر در محدوده آب های ساحلی غرب مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 88 درصد کاهش یافته است.

طرح های سالمسازی دریا در استان مازندران از هفدهم خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه می یابد.

هم اکنون در محدوده ساحلی 140 کیلومتری غرب مازندران دست کم 310 ناجی غریق فعالیت دارند که از این تعداد 180 نفر در نقاط کور و شنا ممنوع مستقر هستند.

15 طرح از مجموع 80 طرح سالمسازی دریا مازندران مربوط به غرب این استان است.

محدوده ساحلی مازندران حدود 340 کیلومتر طول دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 تير 1393
140به 340، حدود 41 درصد طول ساحل در غرب استان قرار دارد ولي 19% از طرح هاي سالمسازي در اين ناحيه فعال هستند و اين درحالي است كه تراكم مسافر و استفاده كنندگان از دريا در غرب استان خيلي بيشتر از نواحي ديگر است.
اين هم يكي ديگر از تبعيض‌ها عليه غرب مظلوم!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.888 seconds.