.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پخش مستند خبری گلستان، سرمایه گذار ترک را به استان آورد

واحد مرکز اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکزاستان و روابط عمومی استانداری پای سرمایه گذار ترکی را به گلستان باز کردند .

 به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ پس از پخش مستند کوتاه خبری از شبکه جهانی جام جم از یک واحد فرآوری و بسته بندی پای مرغ که با همکاری این اداره کل و صداو سیمای مرکز استان تهیه شده بود، "اوهان" ترک که مالک کارخانه هایی در هشت کشور دنیا است وارد استان گلستان شد تا با این واحد فرآوری همکاری کند.

"اوهان" سرمایه گذار ترک روز گذشته دردیدار با دکتر صادقلو استاندار گلستان با اعلام آمادگی خود به منظور خریداری ماده مورد نیاز خود از گلستان، خواستار انحصار این محصول گلستان برای کارخانه خود شد.

استاندارد سازی کشتارگاهها، عدم خروج پای مرغ از استان به هر نحو با همکاری دامپزشکی استان و پلیس از دیگر موارد درخواستی این سرمایه گذار بود.

استاندار گلستان نیز در این دیدار از تعامل و همکاری با این سرمایه گذار استقبال کرد و گفت: حضور شما گامی مؤثر برای توسعه استان خواهد بود.

حسن صادقلو با اشاره به ایجاد خط ریلی ایران – ترکمنستان و قزاقستان و همچنین راه اندازی بندر خواجه نفس در آینده ای نزدیک خاطرنشان کرد: راه اندازی این کوریدور ریلی و دریایی می تواند در سهولت انجام صادرات به چین و کشورهای حاشیه دریای خزر تأثیرگذار باشد.

وی با اعلام آمادگی استان برای هرگونه همکاری اعلام کرد: استانداری گلستان نیز با استفاده از امکانات در اختیار موانع و مشکلات پیش روی شما را برطرف خواهد کرد.

این سرمایه گذار، پای مرغ فرآوری شده در گلستان را خریداری و به کشور چین صادر می کند که در آنجا نیز پس از پخت و افزودن سس های مخصوص برای مصرف خانواده ها وارد بازار می شود.

پای مرغ یک فرآورده ی خاص و مغذی برای کشورهای آسیای شرقی است و از آنجایی که پای مرغ گلستان به لحاظ کیفیت بسیار عالی است این سرمایه گذار تمایل دارد که فقط از این استان خریداری نماید.

ژلاتین موجود در پای مرغ حاوی کلسیم، فسفر و پروتئین فراوانی است که چربی ندارد و در غضروف سازی و استحکام استخوانها بسیار مفید و مؤثر است.

همچنین سود حاصل از صادرات هر تن پای مرغ سه هزار دلار می باشد که حدود چهار و نیم برابر سود حاصل از صادرات یک تن نفت که معادل ۶۶۰ دلاراست ؛ به عبارت دیگر هرجفت پای مرغ معادل یک بشکه نفت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.985 seconds.