.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه درجه استادی به جوانترین هنرمند مازندرانی

سید مرتضی جعفری هنرمند 26 ساله ی مازندرانی توانست درجه استادی خود را در رشته خوشنویسی ( خط نستعلیق ) از انجمن خوشنویسان ایران دریافت نماید .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، علیرضا پاک بین مسئول واحد هنرهای تجسمی این مرکز گفت : سید مرتضی جعفری ، هنرمند جوان ساروی و فعال در واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران ، که در سن 13 سالگی موفق به دریافت درجه ممتاز خوشنویسی شود ، با کسب درجه استادی در سن 26 سالگی ، عنوان جوانترین استاد خوشنویسی استان مازندران را از آن خود کرد .

شایان ذکر است ، جدیدترین اثر سید مرتضی جعفری کتابت پیام حضرت امام خمینی (ره)  به هنرمندان کشور بود که خرداد ماه سال جاری در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در حوزه هنری استان مازندران تولید و رونمایی شد .

پانزده نمایش نامه از هنرمندان استان  مازندران در جشنواره « از ایده تا بداهه »

پانزده نمایش از هنرمندان تئاتر استان مازندران به دبیرخانه جشنواره تخصصی بازیگری « از ایده تا بداهه » معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، مهدی معصومی گرجی سرپرست معاونت فرهنگی و هنری این مرکز گفت : پانزده نمایش از هنرمندان تئاتر استان مازندران به دبیرخانه پنجمین جشنواره تخصصی بازیگری « از ایده تا بداهه » که به همت حوزه هنری گیلان برگزار می شود ، معرفی شدند.

معصومی در ادامه خاطرنشان کرد ، پنجمین جشنواره تخصصی بازیگری از « ایده تا بداهه » در دو بخش تجربه های جوان و فعالین تئاتر ، با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان ، 24 لغایت 27 شهریور ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود .

برگزاری دومین نشست هنرمندان رشته نقاشی حوزه هنری مازندران

دومین نشست هنرمندان تجسمی در رشته نقاشی با حضور عموم علاقمندان و هنرمندان این رشته ، در سالن سینما کوچک حوزه هنری مازندران برگزار می شود .  

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، علیرضا پاک بین مسئول واحد هنرهای تجسمی این مرکز گفت : دومین نشست هنرمندان تجسمی در رشته نقاشی با هدف آشنایی با آثار هنرمندان این رشته و ارتقاء سطح دانش بصری فعالان این عرصه و ایجاد فضای تعامل در بین هنرمندان متعهد و خلاق ، با حضور عموم علاقمندان ،  دوشنبه 23 تیرماه ، ساعت 10 صبح در محل سینما کوچک حوزه هنری مازندران برگزار می شود .

پاک بین در ادامه گفت : در این نشست ضمن نمایش  آثار میثم رایکا از نقاشان جوان استان ، جلسه پرسش و پاسخی نیز با حضور این هنرمند برگزار خواهد شد .

وی در ادامه گفت : پخش فیلم « سی نمایشگاه در یک نمایش » ، شامل مجموعه آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه های مربوط به هنرمندان ، طی سال 85 در گالری های تهران ، نیز به نمایش گذاشته خواهد شد .

شایان ذکر است علاقمندان جهت حضور در این نشست می توانند در تاریخ مذکور به آدرس : ساری ، میدان امام ، بلوار دانشگاه مراجعه فرمایند ./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی اصیل 21 تير 1393
تبریک به این همشهری عزیز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.