.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاتم بخشی یک شرکت لبنی به مسافرین نوروزی؛
توزیع بستنی رایگان با تاریخ مخدوش در مازندران !
عوامل اجرایی این کار هدف از انجام این طرح را تبلیغ برای این بستنی دانستند ولی توضیح ندادند که چرا هنگام تحویل بستنی جلد آن را در آورده و تنها بستنی داخل آن را به مراجعه کنندگان واگذار می کردند و از گرفتن تصویر از کامیون های حمل بستنی ممانعت کردند.

شمال نیوز : در حالیکه مسئله بهداشت و سلامت یکی از مهمترین خواسته های مردم در هر جامعه ای می باشد ، در در روز طبیعت که اغلب مردم با خانواده هایشان برای گذراندن آخرین روز سال 1391 وقت خود را در پارکها ، جنگلها و... برای شادی کردن و تفریح سپری می کنند، متاسفانه در شلوغ ترین نقطه شهرستان رامسر (پارک توسکا سرا) کامیون های متعدد بستی از شرکت دومینو اقدام به پخش بستی با مخدوش بودن تاریخ های تولید و مصرف به صورت رایگان در بین مردم کردند.

عوامل اجرایی این کار هدف از انجام این طرح را تبلیغ برای این بستنی دانستند ولی توضیح ندادند که چرا هنگام تحویل بستنی جلد آن را در آورده و تنها بستنی داخل آن را به مراجعه کنندگان واگذار می کردند و از گرفتن تصویر از کامیون های حمل بستنی ممانعت کردند.

این حاتم بخشی که از صبح تا پاسی از شب در حالی ادامه داشت که هیچ نظارتی بر آن انجام نشد.صحت این گفتار را می توان از تماس نگارنده این یاداشت با مسئولین ارشد شهرستان ،خصوصا رییس اداره بهداشت دانست که از اجرای این عمل بی اظهار بی اطلاعی کرده و بعد از شنیدن خبر ،به ناگاه از اعزام همکاران نظارتی خود برای پیگیری موضوع خبر داد.

حال جای طرح این سوال است که شرکت مزبور با اخذ مجوز از چه مرجعی اقدام به پخش این بستنی کرده است و سوال دیگر اینکه اگر خدای ناکرده مشکلی در این بستنی ها وجود داشته باشد و با اینکه در هر کامیون حدود 20 هزار بستنی موجود بوده با سلامتی چه قشر بزرگی بازی شده است.

خوشبختانه در پایان تنظیم این گزارش رییس اداره بهداشت رامسر با خبرنگار شمال نیوز در رامسر  تماس گرفت واز توقیف کامیون های مذکور خبر داد و گفت این بستنی ها از شهرستان قائمشهر تا رامسر توزیع شده است.

نمونه هایی از بستنی مذکور نزد نگارنده موجود است.

عکس     عکس
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی کاظمی 13 فروردين 1391
مسئولین علوم پزشکی دارن با این کارهاشون با سلامتی مردم بازی می کنن.خدا به داد مردم برسه والله
قریشی 13 فروردين 1391
باسلام ؛ پریروز دوخانم وآقا دورمیدا خزر ساری نیز بالباس فرم ایستاده وبه عرضه همین بستنی پرداخته بودند.
علی 14 فروردين 1391
مدتیه یک نوع کلاهبرداری جدید باب شده با عنوان خاش وگیران که از هر نفر مبلغ 2هزارتومان میگیرند این یکیش تو منطقه چابکسره که متأسفانه خیلی استقبال شده؛لطفأ اطلاع رسانی کنید
نا شناس 14 فروردين 1391
با سلام و تبریک عید

صدور سند شادباش به مناسبت حلول سال نو توسط ثبت اسناد و املاک شهرستان بافق
تصویر ان را در وبلاگ 168 ساری مشاهده نمایید

فرح آبادی 14 فروردين 1391
بخاطر عدم نظارت وبرخورد قاطع میباشد
نا شناس 14 فروردين 1391
اين بستني رو هم ساري جلوي فروشگاه بزرگ قبل از چهارراه بيست متري دوم دو نفر با لباس فرم مي فروختند و جلد انرا مي گرفتند .
نا شناس 14 فروردين 1391
من خودم سه روز پیش این بستنی رو خوردم و الان هم سالم هستم .... به جای این پلیس بازی ها برین مشکلات مردم رو حل کنید
نا شناس 14 فروردين 1391
اگر این خبر صحت داشته باشد وای بر ما و و وای بر مردمان سرزمین داراب و داریوش و کوروش که مرد م سرزمین شان را از دروغ و فریب و ناراستی به اهورا سپردند !!
نا شناس 14 فروردين 1391
.... در ایام عید جلوی نمک ابرود و فروشگاه های ایران کتان و لایکو شهر کلاراباد پخش رایگان داشته روز 13 فروردین از 9 به بعد در جاده کلاردشت پخش داشته و جاده مرزن اباد

ارسال نظر :
پاسخ به :
با تشکر از شما دوست عزيز ، نظرات شما در اولين فرصت پس از بازبيني مدير سايت تاييد خواهد شد و در اين صفحه قرار ميگيرد .





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.459 seconds.