.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار ؛
ایران را به "خمینی"و"خامنه ای" کبیر می شناسند نه محمود کبیر!
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، پریروز نام کوروش را از اعتبار کاذب نظام شاهنشاهی انداخته و دیروز و امروز و فردا دنیا ایران و انقلاب اسلامی ایران را بنام نامی امام راحل می شناسد و در کنار ایشان هم نام درخشان رهبری عزیزمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیةالله خامنه ای زمزمه زبانهای جهانیان است.
ایران را به "خمینی"و"خامنه ای" کبیر می شناسند نه محمود کبیر!

در یکی از اعجاب انگیزترین اظهار نظرها، اخیراً با اظهار نظر عجیب و غریب دوست عزیزم سردار سعادتی مواجه شدم که در نهایت حیرت از قول ایشان در رسانه ها نقل شده "که اگر تا دیروز جهان، ایران را به کوروش کبیر می شناخت، امروز دنیا، ایران را به محمود کبیر می شناسد!"

این اظهارات مرا یاد افراطی گری های نه چندان دور خانمی می اندازد که می خواست با اظهارات تندمزاجانه اش به اشتهار و یا اعتبار غیر متداول برسد تا جائیکه با کتاب "معجزه هزاره سوم" احتمالاً غافلانه تلاش کرد، اما نتوانست از درخشندگی نام و عنوان امام راحل که تا پیش از این به عنوان "معجزه قرن" شناخته می شد، بکاهد و امام راحل را خواسته یا ناخواسته به حاشیه ببرد، ولی در عوض با کاهش نفوذ و موقعیت همسر گرامی اش در کابینه به انحای مختلف از غالب آن تعاریف ابراز پشیمانی شد!

و یا در مورد دیگری بیاد آقائی افتادم که حالا از صاحب منصبان است، که متعجبانه گفت، "اگر خدا می خواست پس از پیامبر خاتم(ص) پیامبری بفرستد، حتماً فلانی گزینه او بود" و این در شرایطی است که پس از پیامبر گرامی اسلام، 14 معصوم(ع) و دهها تالی تلو معصوم(ع) و صدها صحابه و تابعین و هزاران شخصیت و علمای بزرگ از جمله امام راحل و رهبر معظم و علمای شهید و فقید در افق تاریخ ما متشعشع اند و در همین زمان هم امام عصر(عج) حیّ و حاضرند و معلوم نبود که این اکتشافات خاص از کجا نشأت می گرفت؟!

و اما حالا می بینیم سردار سعادتی که همین چند سال قبل در کسوت فرماندهی سپاه، نام خود را از بهرام به مهدی مبدل کرده بود تا از نامی ایرانی به نامی اسلامی تغییر وضعیت دهد و آن را طی نامه ای به همه اعلام هم کرده بود، ناگهان تصمیم می گیرد تا برای دومین بار در کسوت استانداری و در جلسه ای رسمی، ایران اسلامی را که به تعبیر رهبر معظم انقلاب در دنیا مشتهر به انقلاب اسلامی و نام نامی رهبر اسلامی یعنی امام خمینی کبیر است، به کوروش یعنی شاهی ایرانی نسبت داده و بعد در انتقالی آسان این اشتهار را به مقامی دیگر هبه کند و در توجیه آن در جلسات غیررسمی بگوید که منظورم حذف موقعیت امام نبود و بلکه تاکید بر اُفت کوروش بود!

البته فعلاً و در این مجال نمی خواهم تقدیر مدیران از مافوق ها را نهی و یا نقد کنم، اما تاکیدم این است که چرا متملقانه از عناوین تبلیغ شده تاریخی برای بزرگان دینی ما سرقت می شود و بخودشان زحمت خلاقیت و تولید نام و عنوان جدید را نداده و اینگونه خاطر دلسوزان نظام و عاشقان امام و پیروان ولایت را می آزارند!؟

اما برای حقیر که سابقه سالها دوستی و رفاقت با ایشان داشته و بسیار هم با ایشان و اخلاق حسنه ایشان مانوس بوده ام، اینگونه نگاهها، ارزیابی ها و اظهارنظرها از جانب کسی که وامدار خون شهدا و مدالدار از امام راحل و خاک خورده میادین رزم بوده، پذیرفتنی جلوه نکرده و در مصاف استدلالی ام معتقدم که این چرخش ها فاقد توجیه و منطق اند و امیدوارم که خود ایشان با احترام به کسوت پاسداری و اعتقاد و ارادتی که به امام راحل داشته و دارند، به اصلاح چنین اظهاراتی مبادرت ورزند و بیش از این دل خانواده معظم شهدا را نیازارند و به سمتی نروند که روزی نامه بنویسند که نام من از اول ایرانی و بهرام بوده است!

چرا که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، پریروز نام کوروش را از اعتبار کاذب نظام شهنشهی انداخته و دیروز و امروز و فردا دنیا، ایران و انقلاب اسلامی ایران را بنام نامی امام راحل می شناسد و در کنار ایشان هم نام درخشان رهبری عزیزمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیةالله خامنه ای زمزمه زبانهای جهانیان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مرداد 1390
این سخنان از سردار بعید بود! پیشنهاد مکنم ایشان سریعآ از ملت شریف ایران و خانواده های شهدا عذر خواهی کند.
hi 8 مرداد 1390
آقاي رنجبر شما كي هستيد به خدا نفهميديم ؟
در همه زمينه ها صاحب نظر هستيد ؟
ورزش، سياست ، حوزه ؛ دانشگاه ، دين؛ جوانان ، ورزش .......

آقاي شمال نيوز شما اگر كارشناس نداريد ما كلي جوان مستعد و كارشناس ميشناسيم ! لطفا كافيه .......... ! لطفا ....
نا شناس 8 مرداد 1390
سردار عزیز تو هم .... آقای رنجبر از اینکه همیشه مدافع نظام و اسلام هستید از شما متشکرم و آرزوی سلامتی را برای شما آرزومند م
نا شناس 8 مرداد 1390
شب يا روز ....زرشك ببينيداين پست چه كارها كه نميكند،ايشان اين صحبت را در معارفه خودشان گفته بود.ياد قسمت پاياني سريال مختار افتادم ....
onsor 8 مرداد 1390
az nazar shoma efrati ha hame chiz baid ast
alaki paie shahidaro vasat nakeshid
نا شناس 8 مرداد 1390
هيجان زده شده ...
وفا 8 مرداد 1390
چرا این ادم استانداره یک استان شده؟!افکار این اقا مایه شرمندگی همه ی ایرانیان است.
ذاکری 8 مرداد 1390
از دیاربـابــل بـزرگ مگر سردار سعادتی بد حرفی زده ؟ اصلا هیچگونه توهین به امام راحل و شهدا نفرمودند . بنده هم با نظر این سردار جبهه ها کاملا موافقم و بر این عقیده هستم که بسیاری از مردمان جهان ایران را با نام کوروش کبیر میشناسند . کوروش کبیر و امثال آنها باعث افتخار هر ایرانی است . شخصیت و جایگاه خمینی بت شکن و شهدای عزیز و رهبری معظم جای خود دارد و شخصیت بزرگان تاریخ معاصر ما جایی . بنده با شناختی که از شخص سردار بـزرگ جبهه ها دارم باید این نکته را بگویم که ایشان از ولایی ترین استانداران نظام هستند
نا شناس 8 مرداد 1390
چراحق نميديد؟جهان امروزايران رابه چندين اسم ميشناسد از كوروش گرفته تا محمود اين به معني ناديده گرفتن ديگران است؟
ایزدی 8 مرداد 1390
سردار سلام ایران را به اسلام و غیرت و شجاعت به فرماندهی رهبرو سرداران شهید چون دکتر چمران می شناسند چون چمران مدرک دکترا را داخل پوتین کرده و بالش سرش سنک و کلوخ بود.
نا شناس 8 مرداد 1390
((اللهم احفظ سیدنا وقائدنا ومولانا الامام خامنه ای)) ن-فلاح کتی لته
? 8 مرداد 1390
اصلا هم بعید نبود چون شما سردار را کامل نمی شناسید !!!!!!!!!!!!!!!!!
الله اعلم
نا شناس 8 مرداد 1390
به نگارنه عزیز در انتهای فرمایشاتتان از زمزمه و درخشش نامهای رهبران ایران گفتید که بسیار پسندیده و قابل قبول است . ولیکن این... , به هر کسیکه بهشون نان داد میگن بابا .. ...
حامد 8 مرداد 1390
مازندرانی ها همیشه جوگیر میشن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.