.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای جوانفکر ، شما که شمایید !!
ابراهیم بوداغی
آقای جوانفکر ، شما که شمایید !!



بسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطاهرین و عجّل فرجهم
قال امیرالمومنین علیه السلام : تکلموا تعرفوا فإن المرء مخبوء تحت لسانه . ( نهج البلاغه حکمت 392 )
سخن بگویید تا شناخته شوید زیرا انسان در زیر زبان خود پنهان است .
این فرمایش حضرت امیرالمومنین علیه السلام امروز در اظهارات برخی از دوستان به اصطلاح اصولگرا در حال تجلی یافتن است البته از نوع به خصوص خودش . محتوای مصاحبه اخیر آقای جوانفکر با ویژه نامه نوروزی یک روزنامه _ همشهری _ مصداق بارز و جدید این مسئله می باشد . افاضات ایشان در خصوص حکم صریح ولی امر مسلمین به رئیس جمهور در خصوص موضوع انتصاب آقای مشایی به عنوان معاون اول ، بسیاری از صاحبنظران را شگفت زده نمود چه اینکه تاکنون از مدعیان جریان اصولگرایی سخنانی اینچنین شنیده نشده بود . به برخی از این افاضات توجه بفرمایید :
" چه کسی آن نامه ارشادی ! رهبری به رئیس جمهور را علنی کرد؟ " ؛ " شما در چرایی اش دخول نکنید. این ها نامه های ارشادی! رهبری به رئیس جمهور هستند. " ؛ " مقام معظم رهبری نظر ارشادی ! داده بودند نه نظر تکلیفی. وقتی نامه علنی شد، برای آقای رئیس جمهور تکلیف شد!!! "
دو نکته اساسی در این افاضات وجود دارد : اول اینکه نامه ولایت امر ، ارشادی است و دوم آنکه اجرای آن برای رئیس جمهور تکلیف نبود اما با علنی شدن آن تکلیف شد . حال به متن نامه ولی امر مسلمین توجه فرمایید :
"بسمه تعالي
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
با سلام و تحيت
انتصاب جناب آقاي اسفنديار رحيم مشايي به معاونت رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالي و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان به شما است.
لازم است انتصاب مزبور ملغي و كان لم يكن اعلام گردد.
سيدعلي خامنه‌اي
27/4/88
دوباره به جمله آخر نامه دقت فرمایید : لازم است انتصاب مزبور ملغي و كان لم يكن اعلام گردد.
اول آنکه :
جناب آقای جوانفکر : کجای این نامه ارشادی است ؟؟ در مرام و ادبیات جنابعالی از چه زمانی " لازم است " را ارشادی می دانند ؟ یعنی اگر در دستورات رئیس جمهور محترم و حتی شما هم به نیروهای تحت مجموعه تان لغت " لازم است " نوشته شود می شود با این عنوان که این دستور ارشادی است از اجرای آن سرباز زد ؟؟؟ نکته دیگر آنکه از چه زمانی ارشادی و تکلیفی بودن ، بستگی به مخفی یا علنی بودن یک دستور دارد ؟؟ در کدام مرام و مکتب ، دستوری که علنی نشده ارشادی است اما همین که همان دستور علنی شده جنبه تکلیفی و مولوی می یابد ؟؟ آقای محترم ، خودتان هم این حرفایتان را قبول دارید ؟؟؟
دوم و مهمتر آنکه :
آقای محترم ، ارشادی یا مولوی بودن اوامر یک " ولی "مربوط به اهمیت قایل شده از سوی " ولی به عنوان صادر کننده " یک امر و دستور منسوب و صادر شده توسط " ولی امر " است و تأثیر آن در میزان و شدت جزا یا عقوبت در صورت اجرا و یا عدم اجرای آن حکم و دستور است به عبارتی مولوی و ارشادی بودن حکم سطح و میزان کلی پاداش و عقاب را بیان می دارد و نه اینکه مأمور در خصوص مولوی مکلف باشد و در خصوص ارشادی مخیر ؛ در صورت عدم انجام مولوی عقوبت شود و در صورت عدم اجرای ارشادی خیر !! این دریافت و معنا از ارشادی و مولوی که شما دارید نعوذ بالله نوعی استخفاف اوامر الهی است و با نص متون دینی ما در تعارض است .
مگر نه اینکه امر الهی به جناب آدم و جناب حوا در عدم نزدیکی به درخت و میوه ممنوعه ارشادی بود ؟؟ مگر نه اینکه در آیات قرآن این عمل ایشان با الفاظ صریح " عصیان " ، " گمراهی " و " توبه کردن " همراه گردیده ؟؟ یک بار دیگر آیات قرآن بویژه آیات 115 تا 123 سوره طه و همچنین 35 تا 38 سوره بقره را بخوانید . اگر تفاسیر شیعی این آیات را خواندید که چه بهتر . آیا ایشان به واسطه عدم اجرای یک امر ارشادی عاصی و گمراه معرفی نشدند ؟؟ آیا توبه نکردند ؟؟ آیا علیرغم توبه ، عقوبت نشده و به زمین هبط نشدند ؟؟
آقای محترم ؛ این داستان امام صادق علیه اسلام را که شنیده اید ؟؟ :
ماءمون رقّى - كه يكى از دوستان امام جعفر صادق عليه السلام است - حكايت نمايد: در منزل آن حضرت بودم ، كه شخصى به نام سهل بن حسن خراسانى وارد شد و سلام كرد و پس از آن كه نشست ، با حالت اعتراض به حضرت اظهار داشت :
يابن رسول اللّه ! شما بيش از حدّ عطوفت و مهربانى داريد، شما اهل بيت امامت و ولايت هستيد، چه چيز مانع شده است كه قيام نمى كنيد و حقّ خود را از غاصبين و ظالمين باز پس نمى گيريد، با اين كه بيش از يك صد هزار شمشير زن آماده جهاد و فداكارى در ركاب شما هستند؟!
امام صادق عليه السلام فرمود: آرام باش ، خدا حقّ تو را نگه دارد و سپس به يكى از پيش خدمتان خود فرمود: تنور را آتش كن . همين كه آتش تنور روشن شد و شعله هاى آتش زبانه كشيد، امام عليه السلام به آن شخص خراسانى خطاب نمود: برخيز و برو داخل تنور آتش ‍ بنشين . سهل خراسانى گفت : اى سرور و مولايم ! مرا در آتش ، عذاب مگردان ، و مرا مورد عفو و بخشش خويش قرار بده ، خداوند شما را مورد رحمت واسعه خويش قرار دهد. در همين لحظات شخص ديگرى به نام هارون مكّى - در حالى كه كفش هاى خود را به دست گرفته بود - وارد شد و سلام كرد.
حضرت امام صادق سلام اللّه عليه ، پس از جواب سلام ، به او فرمود: اى هارون ! كفش هايت را زمين بگذار و حركت كن برو درون تنور آتش و بنشين .
هارون مكّى كفش هاى خود را بر زمين نهاد و بدون چون و چرا و بهانه اى ، داخل تنور رفت و در ميان شعله هاى آتش نشست . آنگاه امام عليه السلام با سهل خراسانى مشغول مذاكره و صحبت شد و پيرامون وضعيّت فرهنگى ، اقتصادى ، اجتماعى و ديگر جوانب شهر و مردم خراسان مطالبى را مطرح نمود مثل آن كه مدّت ها در خراسان بوده و تازه از آن جا آمده است .
پس از گذشت ساعتى ، حضرت فرمود: اى سهل ! بلند شو، برو ببين در تنور چه خبر است .
همين كه سهل كنار تنور آمد، ديد هارون مكّى چهار زانو روى آتش ها نشسته است ، پس از آن امام عليه السلام به هارون اشاره نمود و فرمود: بلند شو بيا؛ و هارون هم از تنور بيرون آمد.
بعد از آن ، حضرت خطاب به سهل خراسانى كرد و اظهار داشت : در خراسان شما چند نفر مخلص مانند اين شخص - هارون كه مطيع ما مى باشد - پيدا مى شود؟
سهل پاسخ داد: هيچ ، نه به خدا سوگند! حتّى يك نفر هم اين چنين وجود ندارد.
امام جعفر صادق عليه السلام فرمود: اى سهل ! ما خود مى دانيم كه در چه زمانى خروج و قيام نمائيم ؛ و آن زمان موقعى خواهد بود، كه حدّاقلّ پنج نفر هم دست ، مطيع و مخلص ما يافت شوند، در ضمن بدان كه ما خود آگاه به تمام آن مسائل بوده و هستيم . (بحارالا نوار: ج 47، ص 123، ح 176، به نقل از مناقب ابن شهرآشوب )
آقای جوانفکر ، این اصحاب ائمه علیهم السلام در طول تاریخ با ارشادی و مولوی کردن فرامینشان ، موجبات عدم امکان قیام ایشان بوده اند !! امام علیه السلام در آن زمان 5 یار مطیع و مخلص که برایش مولوی و ارشادی نگویند نداشت !! امروز هم افاضات شما دقیقا مانند سهل خراسانی است . امثال سهل خراسانی و جوانفکر زیادند ، " ولی امر " یارانی همچون هارون مکی میخواهد که با یک اشاره امام به درون آتش بروند .
اما آقای محترم : اولا که گناه زنان پیامبر ضعف است " یا نِساءَ النَّبِیِّ مَنْ یَأْتِ مِنْكُنَّ بِفاحِشَةٍ مُبَیِّنَةٍ یُضاعَفْ لَهَا الْعَذابُ ضِعْفَیْنِ وَ كانَ ذلِكَ عَلَى اللَّهِ یَسِیراً ؛ اى همسران پیامبر! هر كس از شما كار زشت (و گناهى) آشكار مرتكب شود، عذابش دو چندان خواهد بود و این(كار) براى خدا آسان است." (احزاب 30) . لذا گناه افاضات اینگونه امثال شما که دم از اصولگرایی و ولایت میزنید یقینا مضاعف است . دوما : کاری نکنید تعبیر و تحلیل برخی افراد در مورد اینکه فتنه بعدی از درون اصولگرایان است به حقیقت بپیوندد و شما و امثال شما مصادیق آن باشید . سوما : فرزندان ولایت در برخورد با هر فتنه چه چپ و چه راست ؛ چه سبز و چه رنگهای دیگر ، تاخیر نمیکنند ، ضربت یاران و فرزندان ولایت را در برخورد با فتنه و فتنه گران دیده اید ، امیدوارم به مرز چشیدن آن وارد نشوید .
اما کلام آخر ؛ این فرمایش حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و آله را در خطبه معروف غدیر به یادگار خدمتتان عرض می کنم باشد آویزه گوش مبارک شود : فأن آدم اهبط الی الارض بخیئطه واحده و هو صفوه الله عزوجل و کیف بکم و انتم انتم .
آدم به خاطر یک اشتباه ( نه گناه بلکه اشتباه ) به زمین هبوط کرد حال آنکه برگزیده خدا وند عزوجل بود پس چگونه خواهید بود که شما شمایید .
آقای جوانفکر خیلی ها در انقلاب واژگون شدند ، شما که شمایید !! می فهمید که ؟؟
والسلام علی من اتبع الهدی
ابراهیم بوداغی _ مدرس دانشگاه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آقاشیر 21 فروردين 1390
خطاب به جناب فرمایشات برادر جوانفکر :العاقل بالاشاره و الجاهل ....
بهتر است فرموده امام راحل را آویزه گوش کنیم که فرمودند : مخالفت با ولایت فقیه تکذیب ائمه و اسلام است. والسلام .
نا شناس 21 فروردين 1390
آقای بوداغی ، شما خودت شمایید . ( جوانفکر )
احمدي 21 فروردين 1390
چيه داداش به شما هم پست ندادن دادشما در امد
نا شناس 21 فروردين 1390
با سلام . این یادداشت جناب بوداغی هم مثل یادداشت قبلیشان قلم و بیانی فصیح و بلیغ و کاملا مستدل و تحلیلی و در عین حال قاطع و محکم دارد . امیدوارم باز هم از مطالب ایشان که کاملا ولایی می نویسند استفاده کنیم و همچنان او را بر صراط مستقیم ولایت ببینیم .
نا شناس 21 فروردين 1390
من شخصا تا کنون در خصوص ارشادی و مولوی بودن دستورات و اوامر دینی برداشت دیگری داشتم اما این مطلب زیبای آقای بوداغی پنجره جدیدی برایم باز کرد .اشارات و نکات مورد نظرشان خیلی جالب در کنار هم چیده شده بود و از قرآن و سنت به عنوان دو منبع فقهی شیعه به خوبی و بجا استفاده کردند .
نا شناس 21 فروردين 1390
استاد دمت گرم . عالی بود . تو دیگه کی هستی .
نا شناس 21 فروردين 1390
قبلا یکی به چپ زد حالا یکی به راست . بعدی ره به کجا ؟؟
نا شناس 21 فروردين 1390
با سلام . آقای بوداغی مواظب باش . تو سیاست باید یک طرفو نگهداری تو که اینجوری مینویسی فردا ترورت میکنن ها . دفعه بعد شمال نیوز به جای عکس استاد بوداغی یهو دیدی عکس شهید بوداغی رو زد !!!!!
نا شناس 21 فروردين 1390
ما منتظر سومی هستیم
نا شناس 21 فروردين 1390
استاد ولایت مدار مثل ایشون خیلی کم پیدا میشه من خودم یک ترم شاگردشون بودم الحق و الانصاف نمره اش عالی است . در دفاع از ولایت و ارزشهای انقلاب با هیچ کس رودربایستی نداره و با قاطعیت و شجاعت تمام عمل میکنه .خدا حفظش کنه . از شمال نیوز هم به خاطر شجاعت در ارائه مطالب ایشون تقدیر میکنم .
نا شناس 21 فروردين 1390
آقای بوداغی ، این دولت مدعی هست که مسئولیت ها رو میخواد بده به بچه ولایتی ها ، ( البته شما ولایتی رو همولایتی معنا کن ) حالا هم اگه شما میخواید مسئولیتی به شما بدن ، به جای اینجور ولایتی نوشتن باید از امثال مشایی و بقایی و رحیمی و همین جوانفکر و دوستانشون تو استان تعریف و تحلیل کنی ، از مکتب ایرانی دفاع کنی ، از سریال پایتخت بد بگی نه این که به پر و پای اینا بپیچی ، اینا کار ندارن علیه سران فتنه ای یا نه ، اینا میخوان به اونا گیر ندی که هیچ با اونا باشی . حالا مسئولیت میخوای بسم الله . راستی به قول خودت : 1) سرنوشت محسنی اژه ای و صفارهرندی و متکی و .. رو که دیدی ، اونا اونجوری ضربه فنی شدن شما که شمایید !! 2 ) می فهمی که ؟؟ ( ببینم شمال نیوز جرات داره این نوشته منو بذاره تو نظر خوانندگان .؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 21 فروردين 1390
برادر ، استاد ، آقاجون ، پیشنهاد میشنهادی ، مسئولیتی ، مدیر کلیی ، فرمانداری ، مدیریت عاملی ؛ چیزی نگفتن ؟؟ خبری نشد هنوز ؟؟ تهدید مهدید چی ؟؟
نا شناس 21 فروردين 1390
یک نماینده مجلس در تذکری تند؛ افرادی چون جوانفکر پای از گلیم شان درازتر نکنند.

نماينده اروميه در مجلس گفت: به افرادي همچون جوانفكرها تذكر مي‌دهم كه پايشان را از گليم‌شان درازتر نكنند وگرنه به سرنوشت ليبرال‌ها گرفتار مي‌شوند.

به گزارش جهان ‌، نادر قاضي‌پور نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي صبح امروز (يكشنبه) در تذكري با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۳ آيين‌نامه داخلي مجلس، اظهار داشت: به افرادي همچون جوانفكرها تذكر مي‌دهم كه پايشان را از گليم‌شان درازتر نكنند وگرنه به سرنوشت ليبرال‌ها گرفتار مي‌شوند.

وي افزود: نبايد از حرف حساب نايب رئيس اول مجلس عصباني شد و خوب است به جاي پاسخ‌هاي بيجا به مسائل، تن به مسائلي مانند موضوع بحرين دهند و الا مردم ايران اسلامي در طول تاريخ انقلاب اسلامي ايستادگي كردند و با كسي ملاحظه‌اي نكردند و گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستند.

قاضي‌پور همچنين گفت: مردم اوضاع و شرايط را رصد مي‌كنند و بايد يك روز جوابگوي اين گفتارهايشان باشند.

به گزارش فارس، علي‌اكبر جوانفكر مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) در مصاحبه نوروزي با يكي از نشريات داخلي از حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي به دليل علني كردن نامه مقام معظم رهبري درباره اسفنديار رحيم‌مشايي انتقاد كرده و گفته بود كه ابوترابي‌فرد نبايد نامه مقام معظم رهبري درباره مشايي را رسانه‌اي مي‌كرد.

وی همچنین در این گفت وگو با تقسیم بندی سخنان رهبر انقلاب، گفته بود که رئیس جمهور به دلیل سخنان ارشادی رهبر انقلاب می توانست از اجرای آن سرباز بزند.
نا شناس 21 فروردين 1390
اظهارات نسنجیده آقای جوانفکر که کورکورانه از دولت دفاع می کنه و تقریبا دیگه به این خصلت معروف شده برای من جای تعجب نداره؛ چرا؟
نا شناس 21 فروردين 1390
از یک بچه شمالی این چنین اظهار نظری تعجب می کنم.
نا شناس 23 فروردين 1390
آقای بوداغی آینده داری !! اینو حضوری هم بهت گفتم
حسین جعفری میدانسر 23 فروردين 1390
و بازهم مسائلی که به فرموده رهبری عزیز جزء مسایل فرعی است جای مسائل اصلی کشور را گرفت
جناب بوداغی واکاوی برخی مسائل موجب برخی اختلافات در داخل کشور و تخصیصا در درون جریان اصولگرائی را همراه خواهد داشت سیاست اصلی ما آرامش و امنیت در جامعه است همه ما مفهوم نامه امام عزیزمان را فهمیدیم چه ارشادی چه تکلیفی و اگر چنین نبود خود را با بصیرت دانستن خطاست
حال دامن زندن به چنین مسائلی و یا مصداق گرائی صحیح نمیباشد باید مسائل را تبیین کنیم باید روح بصیرت را در جامعه دمید .
هرچند از شناختی که از شما دارم مطمئناً دغدغه ولایت در شما بوده که چنین قلم زدید اما بهتر آن است ما خود خدایی ناکرده ناخاسته با دامن زدن به برخی مسائل حاشیه ای پیاده نظام دشمن نشویم
التماس دعا
تقوی 23 فروردين 1390
موضوع مهمی بود که واکاوی شد ایکاش این منش وقلم در دستگاه قضائی ومبارزه اقتصادی در استان بکار می رفت ونظرات دلیرانه آقا خوب استفاده می کردیم.
نا شناس 23 فروردين 1390


خدمت محترم جناب آقای جعفری
برادر گرامی ، حقیر یکی از دانشجویان و ارادتمندان استاد خوبم آقای بوداغی هستم . مطلب شما را در ایراد به ایشان خواندم . با توجه به شناختی که دورادور از شما دارم و کارهای شما خصوصا اخیرا ، خیلی تعجب نکردم . با این حال با استاد بوداغی تماس گرفتم و خواستم تا پاسختان را بدهد ، فرمود خودتان با ایشان تماس گرفته بودید و جوابتان را داده است و قصد ندارد وارد مجادله دو طرفه اینچنینی شود و علیرغم اصرار بنده قبول نکرد تا پاسختان را بدهند اما از ایشان اجازه خواستم که من به شما پاسخ بدهم که فرمود لازم نمی بینم اما تصمیم را به خودم واگذار نمودند . حالا مزید اطلاع شما و دیگر خوانندگان عرض میکنم :
آقای جعفری ؛ تمام عزت و شرف و شکوه ما در این حکومت اسلامی اطاعت از ولایت مطلقه امر و ولی فقیه می باشد و هر چه داریم در سایه اطاعت و فصل الخطاب دانستن ولایت است . شما را چه شده که این حرف های سخیف برخی را اگرچه از اردوگاه اصولگرایی برمیخیزد مسایل جزیی میدانید ؟؟ واقعا از منظر شما پایین آوردن فرامین ولی امر تا بدانجا که لزومی به اطاعت و اجرای آن نباشد جزیی است ؟؟ چون از اردوگاه اصولگرایان برخاست نباید دم زد ؟؟ براستی اگر همین حرف از دهان نامبارک سران فتنه و فتنه گران درمی آمد باز هم چنین می گفتید ؟؟ حتما فرامین رهبری در خصوص انتخابات هم در نزد آنان ارشادی بوده است و لزومی به اجرای آن ندیدند ؟؟ براستی شما را چه شده ؟؟ این از پاسخ کلی شما ؛ اما چند مطلب به عملکردهایتان جناب آقای جعفری ، شمایی که به لحاظ محل کار و شغلتان انتظاری بیشتر از این نیست که چنین از همکاران بالاییتان دفاع کنید . بالاخره باید در کارتان پیشرفت کنید و مسئولیت های جدید بگیرید :
استادم را به بی بصیرتی متهم کردید : آقای عزیز بروید یادداشت ایشان را با عنوان " آیا سران فتنه محاربند ؟ " را در همین شمال نیوز بخوانید تا بدانید بی بصیرت کیست ؟؟ تا ببینید در تحلیل مطالب چگونه همپای حضرت آیت الله خاتمی ، جناب دکتر اسماعیلی و روسای کمیسیون های تخصصی مجلس بوده و هست . اگر شما چند وقتی دوردور ایشان را می شناسید حقیر 3 ترم دانشجویشان بودم و از نزدیک روزها و هفته با ایشان . ای کاش تحلیل ایشان درباره اختیارات ولی فقیه و مباحثشان را در خصوص ولایت فقیه در سیره نظری و عملی حضرت امام (ره) می شنیدید .!!!!!
استاد را به عدم درک و تشخیص مسایل فرعی و اصلی و عدم تبعیت از حضرت آقا در این خصوص متهم کردید ؟؟ برادر جدا" همانطور که خودشان هم از قرار معلوم به شما گفتن سریال پایتخت در ایام نوروز از مسایل اصلی بود و این حرف های آقای جوانفکر جزیی ؟؟ بصیرتتان همین قدر است ؟؟ واقعا به شما چه باید گفت ؟؟؟
استاد را به پیاده نظام دشمن متهم کردید ، آقای جعفری عزیز ، سری به مطالب بی بی سی و بالاترین و ... اگر می زدید میدید که به خاطر شلوغ بازیهای شما و برخی دوستانتان سر سریال پایتخت که بحق تشخیصتان در اصلی بودن این مسئله صحیح است و باید به شما دست مریزاد گفت ؛ با صدا و سیما چه تسویه حساب هایی که نکردند !! شما که از پیاده نظام شدن دشمن بری هستید . الحمدلله !!
اما نکته آخر ، شما که فرامین رهبری استناد می فرمایید ( البته با تفسیر کاملا اشتباهتان ) حضرت آقا در خصوص فحاشی و دشمن دادن به دیگران چه فرمودند ؟؟ حالا کمی به عملکردتان در برخی جلسات و جمع های .... و شعارهایتان مخصوصا در راهپیمایی جمعه بعد از 25 بهمن که در بالای جایگاه سر میدادید فکر کنید !!!؟؟؟؟ یادتان آمد ؟؟ حتما میگویید فرمایشات آقا بعد از آنها بود اما آیا قرآن هم از این مسئله نهی نفرموده ؟ آیا فرمایش رهبری معظم قرآنی نبود ؟؟ آقای جعفری ؛ شاید از منظر شما این اوامر الهی در قرآن و همچنین حضرت آقا ارشادی بوده ،، درسته ؟؟ و چون ارشادی است لزومی به اجرا نیست ؟؟!! آخ ببخشید دیگر من شاگرد همان استادم و مثل اینکه من هم مسایل فرعی و اصلی را تشخیص ندادم . ای وای پیاده نظام دشمن هم شدم . چه باید کرد بی بصیرتی ماست دیگر ، شما ببخشید .
آقای جعفری عزت زیاد .
( از مسئولین محترم شمال نیوز استدعا دارد این مطلب را در بخش خوانندگان قرار دهند – ممنون میشوم )
نا شناس 23 فروردين 1390
از شمال نیوز درخواست می کنیم یک مصاحبه و گفتگو با آقای بوداغی ترتیب بدهید .
نا شناس 24 فروردين 1390
آقای جعفری توصیه می کنم مطالعات فقهی و سیاسی خود را بالا ببرید تا دیگر اشخاص را متهم به پیاده نظام دشمن نکنید از شمت بیشتز از این انتظار می رود
يه قائم شهري 28 فروردين 1390
هر چند برخي نظرات به بيانيه شبيه بود تا به نظر اما در دفاع از آقاي جعفري بايد بگويم اين فرد اولين كسي بود كه به عنوان يك جوان ولايي و بصير در اولين تجربه اش ، بعد از 30 سال انقلاب فرياد مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولايت فقيه را از تريبون بزرگ راهپيمايي 22بهمن و راهپيمائي هايي كه عليه فتنه گران برپاشده بود را سردا ضمناً آقاي بوداغي را هم ميشناسم اين دوبزرگوار هر دو باهم رفيق صميمي هستند و نيازي نيست كساني به عنوان شاگرد و ... با سخنان يكي به نعل و يكي به ميخ ميان اين دو عزيز اصولگراي ارزشي را تيره كنند!
اولا معلوم نيست كدام نظر مربوط به آقاي جعفري است ثانيا نويسنده اشاره به تماس تلفني اين دونر كرده ، ثالثاً نويسنده سردادن شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر را خلاف دستورات قرآن و فرامين آقا ميداند
نتيجه اينكه چنين نظراتي جز حسادت نويسنده چيز ديگري را در بر نداشت. و حسادت يكي از عوامل فتنه گري است
مدير محترم سايت شمال نيوز اين نظر را جهت تنوير افكار عمومي و پايان دادن به برخي جريان گيري ها و تخريب چهره ها تائيد نمايد - باتشكر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.