.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش امام جمعه بابلسر به پايتخت در دومين جمعه سال
امام جمعه بابلسر خطاب به مسئولين صدا و سيما گفت: ببينيد در اين سريال ها مردم چه آموخته اند؟ بجز تكيه كلام هايي كه با مسخره كردن لهجه اي از اقوام با اصالت، متدين، و با فرهنگ اين كشور ، فايده ديگري نداشت ...
واكنش امام جمعه بابلسر به پايتخت در دومين جمعه سال

امام جمعه شهرستان بابلسر با انتقاد از پخش سريال "پايتخت"  گفت: ببينيد در اين سريال ها مردم چه آموخته اند؟

به گزارش خبرنگار شمال نيوز از شهرستان بابلسر، حجت الاسلام طلابيان امام جمعه بابلسر در نخستين نمازجمعه سال جديد با انتقاد از محتواي سريال هاي تلويزيون گفت: امام راحل صدا و سيما را دانشگاه خواند و رهبري دانشگاه را محل اموزش دانسته اند و صدا وسيما بايد درپي ترقي فكر و انديشه مردم تلاش كند.

وي افزود: كدام قسمت از اين سريال هاي نوروزي نكته آموزشي دارد؟ و بجز به تمسخر گرفتن لهجه و زبان يك مردم با فرهنگ و علوي؟ آيا مي توان در آن مطلبي را آموزنده يافت؟

طلابيان خطاب به مسئولين صدا و سيما گفت: ببينيد در اين سريال ها مردم چه آموخته اند؟ بجز تكيه كلام هايي كه با مسخره كردن لهجه اي از اقوام با اصالت اين كشور ، فايده ديگري نداشت.

وي با اشاره به اينكه صدا وسيما براي توجيه كار خود ،شروع به مصاحبه كرده است افزود: انساهاي ساده را به تمسخر نمي گيرند و به نظر بنده در اين گونه سريال ها يك عده را هالو نشان مي دهند كه اين روش در شان صدا و سيماي جمهوري اسلامي نيست و بايد مسئولين اين رسانه ملي بيشتر به محتواي برنامه خود توجه داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

bahram nikkhah 12 فروردين 1390
حاجی دمت گرم.باید جلوی این رفتارهایی که به کشور آسیب میزنه رو گرفت.
نا شناس 12 فروردين 1390
امید ما به خدا و دست توانای شما نخبگان است
نا شناس 12 فروردين 1390
مگر شما نخبگان استان بتوانید صدای اعتراض مردم مازندران را به گوش آقای ضرغامی برسانید!
نا شناس 13 فروردين 1390
اصلا هم به فرهنگ مازندران توهین نشده .اتفاقا خانواده ای با فرهنگ و ساده و بی آلایش معرفی شده. شبکه استانی که زبان مازندرانی را با لودگی بازیگر به نمایش میده چرا مورد انتقاد نیست. انتخابات مجلس نزدیکه؟!
نا شناس 14 فروردين 1390
شما امامان جمعه كل استان به عنوان امين مردم يك اطلاعيه كلي بدهيد واينگونه حركات ضد فرهنگي را محكوم كنيد.
نا شناس 14 فروردين 1390
اين سرياب يکي ازبهترين هاي سيما در آغاز سال 90بود. اين سريال به من درس خانواده دوستي - محبت به خانواده - سادگي بين اعضاي خانواده صميميت دوستي ايثار از خودگذشتگي فداکاري بين خانواده و..را ياد داد . اين سريال توهين نبود. احترام ما با اين سر يال به مردم مازندران بيشتر شد. هموطن شما در تهران
نا شناس 14 فروردين 1390
اصلا هم به فرهنگ مازندران توهین نشده .اتفاقا خانواده ای با فرهنگ و ساده و بی آلایش معرفی شده. شبکه استانی که زبان مازندرانی را با لودگی بازیگر به نمایش میده چرا مورد انتقاد نیست. انتخابات مجلس نزدیکه؟
خاوری 14 فروردين 1390
خوب است که کمی عمقی تر به این مقوله نگریست و از ساده اندیشی و تجزیه تحلیل نا بخردانه پرهیز کرد و ریشه یابی کرد . کاش زبان اذری ,لری,کیلانی ووو مورد...... قرار نمیگرفت . و سالهاست که در جامعه بعنوان... مورد استفاده هر اگاه و نا اگاه قار گرفته و میگیرد و هیچ از ارزش این اقوام محترم کاسته نشد . مشک انست که خود ببوید ,نه که عطار بگوید. فلذا به نظر بنده حقیر و بی دانش و بی اطلاع , هرچه بیشتر بر این طبل تو خالی بکوبیم, جز نشاندادن ضعف و بیداری سود جویان حاصلی نخواهد بود ووو خاوری
نا شناس 15 فروردين 1390
ادامه داشتن پخش اين سريال بعد از بوق وكرنا كردن اكثر مسئولين استان توهيني دوباره به همه بود . به جاي اين همه انتقاد كمي هم با زبان هنر آشنا شيد آقايان!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.