.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!

(تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...) از این خبرها می باشند.

****شنيده ها حاکی است مهندس قهرماني قرار است در اولين چيدمان مديريتي خود آقايان مهندس بهبودي ودكتر خضرايي را به ترتيب بعنوان رييس روابط عمومي ومعاونت عمراني استانداري منصوب نمايد شايان ذكر است بهبودي در حال حاضر رييس روابط بين الملل پارك علم وفناوري گيلان ميباشد كه قهرماني نيز عضو عالي پارك ميباشد وخضرايي نيز استاد دانشگاه ومدير كل دفتر فني استانداري زمان مدیریت قهرماني بوده است وبرخی خبرها نیز حکایت از انتخاب محمود رنجبر بعنوان رئیس روابط عمومی و مهندس امینی مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی گیلان بعنوان معاون امور عمرانی استانداری دارد .

****شنیده ها حاکی است درلیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت برای انتخابات مجلس هشتم دکتر مظفر نامدار ، علی آقا زاده٬و دکتر تحریری نیک صفت قرار دارند.

****خبرها حاکی است اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان مشخص شده اند و آقایان کوچکی نژاد و حجت الا سلام پورعیسی از جبهه پیروان خط امام و رهبری ، محمد علی علومی و نریمان احمدی از رایحه خوش خدمت و صابر همیشگی و مهندس علیپور از جامعه اسلامی مهندسان انتخاب و به تهران معرفی شده اند اما گفته می شود این اعضاء مورد توافق کلیه گروههای اصولگرای استان نبوده و با اعتراضات برخی از احزاب و جریانات اصولگرای استان قرار گرفته است و شنیده ها حاکی است گروههای معترض در آینده نزدیک با نام جدید ی شروع به فعالیت خواهند کرد و در صورت عدم تجدید نظر در اعضای جبهه متحد اصولگرایان به صورت مستقل اقدام به ارائه لیست در انتخابات مجلس هشتم خواهند کرد.

**** شنیده ها حاکی است استاندار جدید گیلان تا کنون ملاقاتهایی را با جریانهای سیاسی و احزاب اصولگرا ی استان داشته است که از جمله جامعه اسلامی مهندسان ،جامعه بسیج مهندسان و... داشته است مهندس قهرمانی همچنین در مراسم افطاری نیز با حضور برخی از چهره های شاخص اصولگرای استان گیلان در شهرستان رودسر حضور یافته است.

**** شنیده ها حاکی است اعضای شورای فرهنگی اجتماعی دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان گیلان با استاندار جدید ملاقات داشته اند.

**** شنیده ها حاکی است فلاح شجاعی معاون اسبق فرماندار املش به سمت فرمانداری سیاهکل و باب الله زارع عضو علی البدل دومین دوره شورای شهر رشت به سمت فرمانداری لنگرود و برنجی مدیر سابق جهاد سازندگی رودسر بعنوان فرماندار املش منصوب خواهند شد و گفته می شود تغییر فرمانداران شهرستانهای رودسر ،تالش و آستارا نیز تقریبا قطعی می باشد و تاکنون جایگزین فرمانداران شهرستانهای لاهیجان و آستانه اشرفیه ،از سوی استاندار معاونان این فرمانداریها بعنوان سرپرست معرفی گردیده اند.

**** شنیده ها حاکی است بزودی رئیس دفتر جدید استاندار انتخاب خواهد شد و گزینه های مطرح برای ریاست دفتر استاندارآقایان خداد قنبرزاده شهردار فعلی چابکسر ، علی باباخانی فرماندار رامسر ،پورقاسم مسئول دفتر معاون استاندار و مهندس علی پور عضو جامعه اسلامی مهندسان استان می باشندگفته می شود در هرصورت از وجود علی باباخانی در یکی از پست های مدیریتی استان استفاده خواهد شد.

****شنیده ها حاکی است تغییرات در ستاد استانداری تا یک ماه آینده شروع خواهد شد و بر خلاف تصورات، اولین معاون استاندار که رفتنش قطعی شده معاون دوم خردادی امور عمرانی استانداری و همچنین معاون برنامه ریزی دکتر ظهیری است که به سمنان خواهد رفت و عاشوری رئیس اسبق حراست به سمت قبلی خویش بازگشته و همچنین در مورد تغییر در مدیریت آب منطقه ای ،اقتصاد و امور دارایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه پیام نور ، راه و ترابری استان،آب و فاضلاب روستایی،جهاد وکشاورزی ، صدا و سیما ،کار و امور اجتماعی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب شهری رایزنی های صورت گرفته است.

**** شنیده ها حاکی است در جبهه اصولگرایان مقرر شده همکاری و هماهنگی لازم با استاندار متخصص دولت نهم انجام گرفته و در تعاملات مداوم توافقات لازم صورت پذیرد و گفته می شود تمامی احزاب و گروه ها و چهره های اصولگرا قصد حمایت و همکاری جدی با استاندار جدید را دارند.

**** چندی پیش شایعه انتصاب دکتر تاولی مشاور امور صنایع استاندار به سمت ریاست پارک علم و فنآوری استان منتشر شده بود که شنیده شده با حمایت نمایندگان استان و گرو های علمی عضو پارک و استاندار جدید این قضیه منتفی شده است و متقی طلب همچنان ادامه فعالیت خواهد داد.

**** شنیده ها حاکی است حجت الا سلام مظفری امام جمعه دوم خردادی سابق املش در حال رایزنی با احزاب دوم خردادی جهت گنجاندن نام خود در لیست آنها از شهرستان رشت برای انتخابات مجلس هشتم است و گفته می شود تا کنون مجمع روحانیون مبارز و حزب اعتماد ملی بر روی وی به توافق رسیده اند اما گفته می شود وی همچنین در تلاش است تا بعنوان امام جمعه در یکی از شهرستانهای غرب گیلان منصوب گردد که مسئولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور زیر بار نرفته اند .

****شنیده ها حاکی است اعضای جبهه تازه تاسیس اتحاد ملی در گیلان مشخص گردیده اند و گفته می شود رئوفی دبیر این جبهه در گیلان است.

**** شنیده ها حاکی است مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان دستور عدم پخش اخبار مربوط به دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان را داده است و حدود دو سال کربلائی مسئول دفتر گیلان را تحریم کرده است و انبوه همایش ها ی دو سه ماهه اخیر دفاتر نظارتی شهرستانهای گیلان با حضور سخنرانان گوناگون و از همه مهمتر گذران یک انتخابات مهم مثل خبرگان رهبری با توجه به اینکه کربلایی ،سخنگوی هیئت نظارت استان بوده ،صدا و سیمای گیلان به خود اجازه نداد حتی یکبار مطلبی را از او نقل کرده و یا اجازه دهد مواضع هیئت نظارت بیان شود اما گفته می شود با توجه به نارضایتی های موجود از عملکرد مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان بزودی وی تغییر خواهد کرد .

****گفته می شود سلطانی فر استاندار دوم خردادی سابق گیلان که علاقه خاصی به گیلان دارد چندی پیش به اتفاق خانواده خود وارد زیباکنار شده و به استراحت پرداخته و جلساتی نیز با برخی مدیران اصلاح طلب سابق گیلان و سران احزاب اصلاح طلب گیلان داشته است .

****شنیده ها حاکی است چند تن از رقبای انتخاباتی نماینده فومن برای مجلس هشتم از کاندیداتوری خود منصرف شده و میدان را نه بنفع ایشان ،بلکه به نفع دیگر رقبای آقای عاشوری خالی کرده اند و به نظر می رسد آقای عاشوری با سختی مواجه است و با بعضی مواضع تند درباره دولت نهم ممکن است مابقی حمایتها را هم از دست بدهد.

****شنیده ها حاکی است جبهه مدافعان سوم تیرگیلان ،جبهه سبز سازندگی گیلان ،جبهه اصولگرایان تحول خواه ،جبهه اصولگرایان اصلاح طلب استان گیلان و مجمع جوانان پیشگام سازندگی گیلان در بیانیه ای مشترک اعلام کرده اند در انتخابات مجلس هشتم از لیست پیشنهادی حزب موتلفه اسلامی گیلان حمایت خواهند کرد.

**** شنیده ها حاکی است جمعی از مدیران سایتهای خبری ،روزنامه ها و هفته نامه های اصولگرای استان گیلان در خصوص انتخابات مجلس هشتم در صدد برگزاری جلسات منظم هم اندیشی هستند .

**** شنیده ها حاکی است اخیرا اعضای شورای اسلامی شهر املش نامه ای گلایه آمیز از مشکلات شهر املش خطاب به فرماندار شهرستان املش نوشته اند و ظاهراناصح فرماندار املش بجای بررسی و رسیدگی به مفاد این نامه ، از ارسال این نامه ناراحت بوده و آن رافراتر از اختیارات شورای شهر دانسته است .

****شنیده ها حاکی است اخیرا نیروی انتظامی گیلان در برخی از شهرستانهای استان در حال پرکردن فرم هایی از سوابق گذشته و حال کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس هشتم است .

****شنیده ها حاکی است از نظر فعالیت کاندیداهای احتمالی برای انتخابات مجلس هشتم شهرستان لنگرود از نظر تعداد کاندیداهای در حال فعالیت مقام نخست استان را دارد و رقابت تنگاتنگی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان در این شهرستان و جود دارد .

****شنیده ها حاکی است با توجه به نارضایتی از عملکرد مدیریت عالی کشاورزی در استان ،تغییر رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلات تقریبا قطعی است و از مهندس اردشیر روحی بعنوان یکی از جایگزین های احتمالی نامبرده می شود .

 ****با توجه به اینکه برخی از ادارات کل استان گیلان از جمله تعاون روستایی ،صنایع و معادن ،منابع طبیعی از ماهها پیش بصورت سرپرستی اداره می شوند شنیده ها حاکی است بزودی تکلیف مدیران این ادارات کل مشخص خواهد شد و گفته می شو.د مهندس اصغریان بعنوان رئیس سازمان صنایع و معادن و مهندس کازرونی مدیرکل سابق شیلات بعنوان مدیرکل منابع طبیعی منصوب خواهند شد.

****با توجه به اینکه یکی از اهداف دولت نهم احداث واحدهای مسکونی برای اقشار کم در آمد و فاقد مسکن است اما شنیده ها حاکی است در برخی از شهرستانهای استان گیلان افراد دارای واحد مسکونی در شرکت های تعاونی مسکن مهر کارگری ،کارمندی و آزاد ثبت نام نموده اند که دارای واحد مسکونی در سطح شهرها و یا روستاها بوده اند و گفته می شود این افراد حتی بعنوان عضو هیئت مدیره و یا مدیرعامل این شرکت های تعاونی نیز انتخاب شده اند.

 ****شنیده ها حاکی است در بین احزاب دوم خردادی و اصلاح طلب گیلان برای رسیدن به اجماع اختلاف شدیدی وجود دارد و برخی پادرمیانی ها برای حل و فصل این موضوع تاکنون نتیجه ای نداده است و گفته می شود یکی از عوامل اختلاف و به نتیجه نرسیدن کاندیداتوری اکثر چهر ه های اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس هشتم است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 مهر 1386
بسمه تعالي
مديريت محترم سايت شمال نيوز
با آرزوي طاعات و عبادات جنابعالي خواهشمند است خبرهاي كاذب و دروغ راجب به صدا و سيماي مركز گيلان در اين سايت درج نكنيد انصافا درست نيست در اين ماه مبارك جهت تخريب شخصيت مديران استان بپردازيد كساني كه اينگونه خبرها را براي شما ارسال مي كند اگر مرد هستند و شهامت دارند حضورا در مورد عملكرد صدا و سيما نظر بدهند ان كساني كه با مديركل محترم صدا و سيما مشكل دارند مشكل از خودشان است كساني دست شان از حيف ميل بيت المال كوتاه گريده اين چنين قضاوتها را مي كند حال بايد به حال اينگونه افراد تاسف خورد . از مديريت محترم سايت خواهشمند است عليه صدا و سيماي مركز گيلان اينگونه مطالب پوچ و بيهوده را درج نكند

كاركنان صدا و سيماي مركز گيلان
نا شناس 15 مهر 1386
بسمه تعالي
در مورد آقاي كربلايي بايد چند نكته را عرض كنيم وقتي كه ايشان در معاونت صداي مركز گيلان بودند هيچ كاري براي همكاران آن معاونت نكردند جز جوسازي و جمع كردن افرادي كه خود ايشان وارد صدا و سيما كرده بودند الان مشكل از خود آقاي كربلايي است مشكل را به گردن مديركل محترم عزيز و ارزشمند صدا و سيماي مركز گيلان مي اندازد .
جمعي از كاركنان صداي مركز گيلان
گيلان زاده 15 مهر 1386
ما كه مطلب داديم چاپ نكردند و لي اگر اين كار كرد كار بسيار بزرگي كرده و توانسته يك تنه به جنگ شير برود و آن بزرگواران كه نياز به تبليغ اين رسانه ندارند .
ینالی 17 مهر 1386
من نه کارمند صدا و سیما هستم و نه خصومتی با این اقایان کربلایی و حسینی دارم بلکه معتقدم عملکرد اقای کربلایی انقدر تند و دشمن ساز است که بسیاری از نیروهای اصول گرا از دور و بر ایشان دور شده اند به هر حال معتقدم اقای کربلایی کمی باید انصاف به خرج بدهد دوستان ایشان که این خبر ها را می دهند هم دنیا و اخرت خودشان را خراب نکنند
اتحاد ملي گيلان 18 مهر 1386
آقاي حسن كربلايي با حمايت از سايت املش نيوز و ديلم نيور و رودسر نيوز كه توسط فردي بنام املش اداره ميشود و از وي در خبرنامه تلنگر دائم ياد مي كند -مطالب خودش را پخش مي كند-كربلايي با تشكيل باندهاي مخوف و تخريب گر وحدت اصولگرايان را هدف قرار داده وي از بيت امال براي منافع و تبليغ خويش استفاده مي كند.وي بهتر است از گيلان به هر جايي برود كه او را قبول دارند.قم كه او را نمي پذيرند از بس كه خبر هاي دروغ در تلنگرش پخش ميكند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.