.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش يك پدر براي بيان حقايق
تلاش يك پدر براي بيان حقايق

پدري كه بر اثر تشخيص نادرست پزشكان در شيراز ، فرزند وي دچار عارضه‌هاي جانبي شد گفت: هدف از پيگيري من فقط بيان حقايق و جلوگيري از پديد آمدن وضعيتي مشابه براي ساير فرزاندان ايران زمين است. 

عليرضا فروزنده جهت پگيري وضعيت فرزند خود به شمال كشور سفر كرده بود به خبرنگار شمال‌نيوز گفت: پس از پيگيري هاي متعدد در مراجع قانوني و پزشكي متاسفانه تاكنون هيچ فردي مسئوليت اين كار را بر عهده نمي‌گيرد.

وي افزود: درمان فرزند من كه ناشي از سهل‌انگاري كادر پزشكي يكي از بيمارستان‌هاي شيراز بوده است حداقل 100 ميليون تومان هزينه دارد كه اميدوارم مسئولان وزارت بهداشت و درمان در اين زمينه ما را كمك كنند.

اين پدر دلسوز گفت: خودتان قضاوت کنید آیا مریضی که در آی سی یو بوده و خودش بدون دستگاه نفس میکشیده در اثر ایست قلبی باید اینچنین دچار کبودی و ورم شدید شود؟ تازه این عکس چند ساعت بعد میباشد در همان لحظه اول که صبا را دیدیم شدت تورم و کبودی بیشتر بود و عجیب اینکه صبا مانیتورینگ بود و کلیه دستگاههای هشداری به او وصل بود !؟ 

فروزنده ادامه داد: سوال من فقط از کادر درمان صبا این است که باید چه مدت زمان اکسیژن به مریضی نرسیده باشد که آثارش بعد از چند ساعت هنوز اینچنین وجود داشته باشد؟ پس معنی آِی سی یو در پزشکی چیست که مریض در آن اینچنین بشود؟ آیا به واقع آنچه را که ما دیدیم باز هم کتمان میکنید؟ سایلنت بودن آلارم دستگاه را کتمان میکنید؟ پس اگر دستگاه سایلنت نبوده وشما زود متوجه شدید چرا چهره صبا بعد از گذشت چند ساعت از ایست قلبی باز چنین است؟ آیا نبودن پزشک در آن زمان را که خود شاهد بودیم وخودتان نیز گفتید کتمان میکنید؟ مگر تمامی رزیدنتها در سر جلسه ارتقاء سطح سالیانه نبودند و تازه ظهر بعد ازپایان امتحان متوجه موضوع شدند؟ و جالب اینکه اون بیچاره کارمند آی سی یو که به تلفن من همان لحظه تماس گرفت و مشکل صبا را گفت و ما سریعا به داخل آی سی یو رفتیم را با شکایت ..... آی سی یو به ..... دانشگاه علوم پزشکی میکشانند که چرا تو در همان موقع که این اتفاق افتاد به پدر صبا و مادرش اطلاع دادی؟

فروزنده گفت: هیچ گاه نه من و نه خانواده ام نخواسته ایم از افکار عمومی جهت جلب حمایت مالی استفاده نمائیم زیرا اگر چنین بود بنده اقدام به فروش یکی از کلیه هایم در مورخ 21/2/1389 در تهران نمی نمودم و تمام تلاشم را در جهت جلب افکار عمومی مینمودم تا کمکهای بیشتری جلب نمایم نه اینکه یک عمر با یک کلیه زندگی کنم.

وي افزود: اميدواريم كه مسئولان جواب قانع‌كننده ‌اي براي من و افكار عمومي داشته باشند.

كاربران محترم جهت اطلاعات و كمك خانواده صبا مي‌توانند به آدرس http://www.sabayepedar.com/ مراجعه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.46 seconds.