.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دختر مخترع گلستانی که با رییس جمهور دست نداد
در مراسم اهداء جوائز ، رئيس جمهور که توزيع مدال طلا را برعهده داشت خواست به من دست بدهد که من از دست دادن خودداري کردم که اين مساله بسيار مورد ...

 آزاده اسدنژاد دانش آموز گلستاني چندی پیش برنده مدال طلاي جشنواره مخترعين کشور کره جنوبي به همراه سه تن از دوستان خود شد.

اختراع اين دانش آموز که به کمک دو تن ديگر از دوستان دانش آموزخود به ثبت رسانده است نوعي آسفالت است که وظيفه جذب گازهاي سمي و توليد اکسيژن و هواي پاک را برعهده دارد.


اسد نژاد در زمينه حضور خود درجشنواره مخترعين کره جنوبي به برنا گفت: خوشحالم که توانستم در اين جشنواره با ياري خداوند از ميان 600 مخترع از 50 کشور مدال طلا را به همراه دو ايراني ديگر کسب کنم و پرچم پرافتخار ايران را به اهتزاز درآورم و نماينده خوبي براي ايران باشم.

وي همچنين در خصوص مراسم اهداي جوايز گفت: در مراسم اهداء جوائز رئيس جمهور کره که توزيع مدال طلا را برعهده داشت خواست به من دست بدهد که من از دست دادن خودداري کردم که اين مساله بسيار مورد توجه خبرگزاري ها قرار گرفت.

وی در تشریح این ماجرا می گوید:

روز اهدای جوایز که مصادف با عید غدیر بود، هیچ امیدی نداشتم بین این همه آدم دست بالا، جایزه ویژه را دریافت کنم وقتی صدایم کردند اصلا باورم نمی شد. آن لحظه جمله ای از امام سجاد در ذهنم آمد؛ خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی دارم و تو چون خود نداری. وقتی خواستم بروم جایزه ام را دریافت کنم، از خدا خواستم که ظرفیت همچین موفقیتی را به من بدهد. زمانی که رییس جمهور کره دستش را دراز کرد که به من دست بدهد، شاید شعار گونه باشد، اما حضرت فاطمه در ذهنم آمد که جلوی یک نابینا خودش را پوشاند.
من آن لحظه تنها ادای احترام کردم، اما دست ندادم. بعد از مراسم از ایشان معذرت خواهی کردم و گفتم این اعتقاد قلبی من بود. من نمی توانستم خیلی راحت از اعتقاداتم بگذرم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يو سف محنت فر 15 اسفند 1388
درود بر تو كه بحق در عمل پيرو فاطمه ايد

تو بزرگتر از ان استاد دانشگاه هستيد كه عريان با ميتران رئيس جمهور فرانسه دست داد عقل و معرفت به سن و سال نيست به دينداري و حفظ آرمان ديني است
برود آن كسي كه خود را حقوق دان مي داند ولي رعايت قوانين ديني را به باد تمسخر گرفته است

درود بر تو اي فرزند ايران كه حافظ خون شهداي اين مرزو بوم هستيد
سیدمهدی احمدی 16 اسفند 1388
آفرین برتو دخترآزاده که آبروی اسلام و افتخار نظام هستی
نا شناس 16 اسفند 1388
احسنت.دعا ميكنم الهي برعقيده ات استواروپايداربماني
نا شناس 16 اسفند 1388
به نظر من خیلی بی فرهنگ هستی. کسانی که فکر مریض دارن فکر می کنن که دیگران قصد بدی از دست دادن دارن. حیف جایزه ای که به تو دادن.
نا شناس 16 اسفند 1388
بي فرهنگ كسي است كه فكر مي كنه ، دست دادن يك دختر مسلمان و با ايمان با فردي نامحرم ، براي انسان فرهنگ و شخصيت مياره !
درود بر شما خواهر گرامي !‌ شيرين عبادي ببينه و ايراني و مسلمان بودن را از شما دختر آزاده ايراني ياد بگيره !
بنده خدا 16 اسفند 1388
واقعا گند بزنن به رسانه های ایرانی که اینقدر می خوان احمدی نژادو بکوبن

مریض، میمردی بنویسی ((رئیس جمهور کره))
برادر دینی شما 16 اسفند 1388
برای شما دخترمومئنه وباایمان آرزوی موفقیت دارم انشاءالله اجر شما با خانم فاطمه زهراء(ص) باشد کور بشه چشم دشمنان اسلام که ما چنین خواهرانی داریم
نا شناس 16 اسفند 1388
آهاي تويي كه خودتو نابغه مي دوني اون جمله اي كه گفتي مال شريعتي هست.خانم باسواد
نا شناس 17 اسفند 1388
جمله شریعتی از صحیفه سجادیه بود آقای منتقد. هر جمله ای که از زبان کسی در می آید منعلق به آن نیست. با این که آن خانم وظیفه مسلمانی خود را عمل کرده ولی آفرین برغیرت مسلمانیش و ایرانیش. خواهشمند است موضوع خبر به طور کامل نوشته شود تا شبهه ایجاد نگردد
نا شناس 17 اسفند 1388
جهان سومي متحجر
رضا 17 اسفند 1388
آبرو ريزي كردي بچه جون. بزرگ كه شدي و عاقل شدي مي فهمي چه گندي زدي. جهان سومي متحجر
هموطن 17 اسفند 1388
ايراني ها متاسفانه علاقه زيادي به اين حرفها دارند اينروزها دنيا اصلا به اين چيزها فكر هم نميكند از اينكه نوابغ دنيا را يك گام به پيش ميبرند هيچ شكي نيست به تو و امثال تو افتخار ميكنيم اما فقط براي اختراع ،نه براي دست ندادن با يك نامحرم،فاطمه زهرا (س)صورت خود را هم از مرد نابينا پوشانده بود،ايا به عكس دلرباي خود در اين سايت توجه كرده اي؟پس لاف نزن .اسلام دين انسانهاي بزرگ است كه توانايي درك دقيق انرا دارند مثل علي (ع)،افلاطون،ملاصدرا،سهروردي،دانته
نا شناس 17 اسفند 1388
چرا عادت کرده ایم همیشه یکی مخالف خوان باشیم ودیگری موافق !شما که افتخار امروزی بودن میکنید دعوای بالای محل پایین محل ، این ور پل با آن ور پل را رها کنید . لا اقل ادبیات بهتری را به کار بگیرید....
نا شناس 17 اسفند 1388
آيا اين اختراع به توليد انبوه ميرسد؟
نا شناس 19 اسفند 1388
كار اين خانوم اصلاً هم صحيح نبود. به هر حال دين ما مي تونه بسته به شرايط كمي هم انعطاف داشته باشه. اين حركت يك تصوير متحجرانه از دين ما ايجاد مي كنه.
چو خواهي نشوي رسوا همرنگ جماعت شو.
جالب تر اينكه اين خانوم كه اينقدر دستورات اسلام رو خوب رعايت مي كنه، هنوز نمي دونه اون سخن معروف مال دكتر شريعتيه نه امام سجاد!!!!!!!!!!
نا شناس 22 اسفند 1388
با سلام
امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتان موفق باشید
تا کور شود هر آنکه نتواند دید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.