.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد قهری با اصحاب قلم؛
نماینده ای که نمره انضباطش در مجلس 20 است؟!
آقای نماینده! در این یک سال و اندی چه حرکت مهمی برای رشد و توسعه منطقه غرب مازندران انجام داده اید؟ تکلیف فرمانداری ویژه در تنکابن چه شد؟ چرا هیچ پیگیری خاصی در این زمینه صورت نمی گیرد؟ علت مخالفت شما با مهندس طاهایی و تهدید به استعفا در صورت ...
نماینده ای که نمره انضباطش در مجلس 20 است؟!

در جلسه ای که هر ماه با حضور همه پرسنل و کارکنان نشریه برگزار می شود تصمیم گرفتیم تا برای این شماره گفتگویی با نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی ترتیب دهیم.
نماینده ای که برای بار دوم منتخب مردم تنکابن و رامسر شد اما پس از یک سال و نیم حضور در خانه ملت منتقدان و مخالفان فراوانی را پیش روی خود می بیند.

بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان قرار مصاحبه با ابوالفتح نیکنام برای روز چهارشنبه راس ساعت 10 صبح تعیین می شود.

سوالات فراوانی در رابطه با مسائل مهم دو شهر تنکابن و رامسر طرح شده اند. سر ساعت در دفتر نشریه حاضر می شود و به قول خودش در حال پاسخگویی به سوالات است؛ اما پاسخ های او چندان ارتباطی به پرسشهای ما ندارد سراسر حاشیه و خاطره.

"مردم به نظام بدهکارند"حس طلبکاری در جامعه وجود دارد"از جمله گفته های نیکنام است 57 دقیقه از ساعت 10 صبح گذشته است و ما همچنان اندرخم سوال اولیم!!

جالب آنکه وقتی خواستار پاسخ جدی تر و تخصصی تر نیکنام می شویم، وی به تمسخر می گوید: شما دانشمند هستی...شما دانشمند هستی...نبوغ از سر و روت می بارد..و جدی تر می شود، جوون..تو جوون هستی..جوون تر از این حرفهایی تو اصلا بلد نیستند سوال بپرسی...و خداحافظ شما. و این گفتگو در همینجا به صورت یکطرفه به پایان رسید.

اما آقای نیکنام! مگر جوانی عیب است؟ مگر خود شما از روز اول یک انسان 60 ساله بوده اید؟ چگونه است که به محض افتخار آفرینی های جوانان این مرز و بوم پشت سر هم پیام تبریک می دهید و جوانان را مایه امید و افتخار میدانید اما وقتی همین جوانان شما را به مورد پرسشگری قرار می دهند جوانیشان را به رخشان می کشید؟

آقای نیکنام! ما جوان بودیم و شما ما را لایق پاسخگویی ندانستید، مدیر مسئول نشریه چطور؟ موهای سپید سر او خود گواه سن اوست. حتما او هم لایق ندانستید.آقای نیکنام! گفتید ما اصلا بلد نیستیم سوال بپرسیم اما چرا به این فکر نمی کنید که با پاسخ هایتان باعث درخواست ما مبنی بر جدی تر و تخصصی تر پاسخ دادن را شدید؟

آقای نیکنام شما سوالات ما و البته مردم تنکابن و رامسر را بی پاسخ گذاشتید، اما برای بزرگان و مسئولین تنکابن و رامسر جه پاسخی دارید؟

آقای نماینده! در این یک سال و اندی چه حرکت مهمی برای رشد و توسعه منطقه غرب مازندران انجام داده اید؟ تکلیف فرمانداری ویژه در تنکابن چه شد؟ چرا هیچ پیگیری خاصی در این زمینه صورت نمی گیرد؟ علت مخالفت شما با مهندس طاهایی و تهدید به استعفا در صورت استاندار شدن وی که بی شک یک مدیر موفق و نمونه از غرب استان است و بی شک می تواند موجبات رشد منطقه را فراهم آورد چه بود؟

تکلیف منطقه آزاد تجاری در تنکابن چه شد؟ برای تکمیل پل صفارود رامسر جه رایزنی هایی با مقامات ارشد صورت گرفته است؟ برای جلوگیری از واردات بی رویه برنج و مرکبات که طی این چند سال کمر کشاورزان منطقه را شکسته است چه اقدام و یا اقداماتی صورت دادید؟

آقای نیکنام! "مردم به نظام بدهکارند"این جمله ای است که در محافل مختلف فقط از زبان شما شنیده ایم؛ اما مگر همین مردم در مراسم های مختلف از جمله 13 آبان و 22 بهمن حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام نکرده و نمی کنند؟ منظور شما از بدهی چیست؟

آقای نیکنام! مردم تنکابن و رامسر نماینده ای نمی خواهند که نمره انضباطش در مجلس 20 باشد اما در یک گفتگو با نشریه شهر خود با عصبانیت ناگهان جلسه را ترک کند. براستی چه شد که چنین رفتاری از شما سر زد آقای نیکنام؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 6 آذر 1388
این نماینده ها و مسئولین رو تا می تونین زیر سوال ببرین تا بفهمن که مردم می فهمن.
ایران 7 آذر 1388
سلام. واقعا آدمای بی مسئولیتی مثل نیکنام فقط ... مردم از نظامن و نظام از مردمه... به عبارتی پیکره ی نظامو همین مردم تشکیل میدن. همین آقای نیکنام تا دیروز که نماینده نبود مثل خیلی های دیگه مردم عادی بود و حالا لقبی به خودش گرفته که واقعا لایقش نیست... انتقادات از شخص آقای نیکنام به حدی میتونه زیاد باشه که میشه در قالب یک کتاب منتشر کرد و اما از کارها و تلاشهای ایشان در طول عمر پر فروغ و پربار تنها شاید با زحمت و با حاشیه در حد یک صفحه دفتر نوشت و بیان کرد! نقل جالبی از نشریه بود... "آقای نیکنام! مردم تنکابن و رامسر نماینده ای نمی خواهند که نمره انضباطش در مجلس 20 باشد..." بله آقای نیکنام، مردم نماینده ای میخواهند که با دل و جان و شبانه روز به این فکر باشد که "من به مردم بدهکارم"! متاسفانه منطقه غرب با تمام استعدادهایی که دارد و دیده میشود با تلاش بیوقفه انسانهایی همچون مهندس نیکنام و بسیارند مسئولین حوزه غرب استانی که مردم از خاطرشان حذف و خود را فراتر از مردم میپندارند، میسوزد و میسوزد و میسوزد... یا علی...
پژمان 7 آذر 1388
این آقای نیکنام که فقط ادعا می کنه که مردم به نظام بدهکارن بهتره به این هم فکر کنه که اون هم به مردم منطقه بدهکاره.به رای های مرم تنکابن و رامسر . عباس آباد. و....بهتر بود صحبتهای نیکنامو هم منتشر می کردید تا ما هم می خوندیمشون.
رضا 7 آذر 1388
واقعا گفتن چنین جمله ای از طرف یک مسئول تاسف آوره.چنین برخوردی با رکن چهارم دموکراسی در جامعه امروز؟برای خودم متاسفم که به این آقا رای دادم.
شهسوار 7 آذر 1388
اعضای این نشریه فقط می خواستند این سوالات را از نیکنام بپرسند؟پس علت مخالفت ایشون با استان شدن غرب مازندران و وضعیت نا مناسب صنعت در غرب مازندران رو چه کسی از نیکنام باید بپرسه؟ هزار رحمت به آقای محسنی نماینده نوشهر و چالوس تو مجلس.
علیرضا 7 آذر 1388
مطلب واقعا بجایی بود.اسم آن نشریه رو هم می نوشتید تا بدانیم این آقا با کدام نشریه چنین برخوردی کرده است؟البته نیکنام واقعا انسان زرنگی هست که تا فهمید هوا پسه با اون بهانه عجیب و غریب در رفت.آیا جوانی طرف مقابل دلیل بر عدم پاسخگویی است؟ اگه راست میگید مطلب منو تو قسمت نظرات قرار بدید.
پراز 7 آذر 1388
خواهشمندم امکاناتی بگذارید تا بتوانیم موارد تخلف نمایندگان استان مازندران را با مدارک کافی در جهت سواستفاده از موقعیت خود برای عموم مطرح کنیم امیدوارم غیر شرعی بودن وغیر قانونی بودن را بهانه نیاورید
شهروند تنکابنی 7 آذر 1388
متاسفانه برخی با ایجاد حباب دانستن اطراف خود از واقعیات بی اطلاع وغرورشان اجازه قبول واقعیت را به آنها نمی دهد نماینده ای که سوابق خوبی ندارد ودر انتخاب بین بد وبدتر منتخب می شود حداقل تلاشی از خود لااقل جهت پیشرفت روستای خود نه 3شهرستان انجام نمی دهد ومردم حوزه انتخابیه حضور یا عدم حضور نماینده در مرکز قانونگذاری را یکی می دانند ، این خیانتی است که یک نماینده که توانائی دفاع از حقوق مردم یک منطقه وبه دنبال آن دفاع از منافع کشور را ندارد انجام می دهد ومردم را نسبت به نظام بدبین می کند ..... بنابراین نماینده محترم به گفته خود احترام گذاشته ،استعفا بدهید تا مردم بتوانند بدهی خود را به نظام (نه شما )ادا نمایند .
نا شناس 8 آذر 1388
این آقا کمر این منطقه رو شکست
استفا بده تا مردم یه نفس راحت بکشن
محمدرضا 10 آذر 1388
مطلب بالا را خواندم.بنده به عنوان یک تنکابنی از ایشان به جز دفاع از دولت در برابر مردم چیزی ندیدم.در حالی که طبق قانون اساسی از جمله وظایف نماینده مردم ذر خانه ملت دفاع از حق و حقوق و تصویب قوانین و لوایح در حمایت از آنهاست.جناب نیکنام نماینده ما اعتقاد دارذند این تنها مردم تنکابن و رامسرند که سهمی در تولید نا خالص ملی ندارند و در واقع به نظام بدهکارند،حال سوال ما از ایشان این است:آقای نماینده؟!در دوره ی گذشته که نماینده بودید چه پروزه ملی به این منطقه آوردید تا این مردم در تولید نا خالص ملی سهمی داشته باشند؟آیا همانطور که در تریبونهای این دو شهرستان با حرارت در خصوص موضوعات مطروحه از ذهنیت خودتان با حرارت سخن می گویی در مجلس هم چنین هستید؟!
محمدرضا 19 آذر 1388
نه عزيزم نمره انظباط اقاي نيكنام 21 است ايشان جانشين اقاي قلي راهب هستند و سمت فعلي ايشان "مسئول ابدارخانه مجلس:استاد زدن گل به خودي:فرزند برومند جناب لاريجاني:مدافع حقوق حيوانات رامسر تنكابن : نماينده دستمال كشي به ... احمدي نزاددر شهرستان تنكابن و رامسر و... است
نا شناس 22 آذر 1388
متاسفانه در انتخاب بین بد و بدتر جیزی بهتر عاید مردم نمی شود.
شهسواری 16 بهمن 1388
بی خودی دور گود نشنید نگید لنگش کن اگه راست میگید و میگفتید نمی گذاشتید اینچنین افراد توی تنکابن قد علم کننئ تا اینکه دومرحله به راحتی مردم ساده دل شهسوار وگول بزنند وهرکاری که برای منافع خودشان است انجام دهند . افسوس
رضا 24 فروردين 1389
به نظرم حق داشتند که جلسه رو ترک کردن.چون سوالات شما کاملا غیر کارشناسانه بوده.وقتی شما قصد دارید کسی رو به چالش بکشید یعنی شما فقط قصد تخریب دارید.که موفق هم نبودید.تمام مسائلی که مطرح کردید جواب داره ولی شما دنبال جواب نبودید.من از طرف ایشون صحبت نمی کنم ولی به عنوان کارشناس مسائل سیاسی که پیگیری میکنم می دونم که پاسخ دارند و هر انسان آگاه دیگه هم این پاسخ ها رو می دونه.موفق باشید
نا شناس 6 مرداد 1389
نیکنام با50 سال سابفه اجرایی نماینده خوبی نیست پس دیگه شما تو تنکابن کی رو دارید که بهتر باشه و بعد در تمام دوره ها همین بود در هیچ دوره همه راضی نیستند.3 شهرستان با اینهمه مشکل.دوستان روزنامه چی باسواد شهر از نظر اجرایی مشکل دارد
برزو 9 اسفند 1389
زیادناراحت نباش همشهری مگه بقیه شون چطورن !دریارو اسفالت میکنن. زمین فوتبالو پشت ورو میکنن رودخونه رو سربالایی میکنن وهزاران چیز دیگه ومتاسفانه مازندرانیش بیشتروبدتروحق ماست که درزمان انتخابات بابدو بیراه وبزن بزن دفاع ازاونها میکنیم
نا شناس 7 فروردين 1390
شمال نیوز احتمالا یک جای شما در گیر است. البته نیکنام نماینده موفق نیست. شما حتی نماینده خوب را معرفی نکردید. شاید از نظر شما هیچ کس مورد تائید نباشد.
نا شناس 29 فروردين 1390

استفا بده تا مردم یه نفس راحت بکشن نماينده خوبي براي غرب نيست


نا شناس 29 فروردين 1390
مردم تنکابن ورامسر درطی انتخاب نماینده همواره جوزده می شوند وباجبهه گیریهای نادرست وهیجانی دست به انتخاب نه جندان درخور مردم فهیم این منطقه می زنند واصلا به این فکرنیستند که (( ازیک سوراخ دوبار نیش خورده اند)) این حق مردمی است که چشم بسته درانتخاب سرنوشت سازشرکت می کنند.
نا شناس 29 فروردين 1390
ازحق نگذریم ایشان دردوراول نمایندگی کارخانه ترنج رابرای خود وخانواده خود به ارمغان آورد اما کو تا پایان دوره ایشان . بازهم منتظریم برای شهرمان کارخانه وامتیازاتی کسب کنند.
نا شناس 7 ارديبهشت 1390
آقای ابوالفتح!! نیکنام؟! :

هر که از مردم خود رای گرفت ، رفت نشست!...

عهد و پیمان خودش را ، همه یکباره شکست!...



نه غـم مـردم خود ، بلکه غـم خود را خورد!!...

بی خیــال ، از همه پیمــانی که با مـردم بست!...



قـــــول همگــــــامــــی بـا مـردم خود را داده!...

اول ره ، ز ره مـــــــردم خـــود نیز گسســـت!...



رای پُــــــر درد گرفت از دل پـــر درد همــــــه...

لیک بی غیرت و درد ، از سر بی دردی مست!...



تکیـــه بـر جـــای بلنــد ، از ســر لطــف مـردم...

پست گـردد و بخواهـد ، همــه مــردم را پست!...



آن قَــــدَر در ره نـامــــردمـــــــی اش گــام زنـد...

تا بـبیـنـی ، هر چه گفتم ، همه در واقـع هست!...



بر چنیـن آدم نالایــــــق و نامــــــرد و زبــــون...

بـدتــریـن حـکــم و لقــب داده شود باز کـم است.
هم ولایتی 7 فروردين 1391
متاسفم برای روزنامه منطقه مون که اگه آقای نیکنام رپرتاژ آگهی میداد بهشون جوردیگری رفتار میکردن و باز هم متاسفم برای مردم ناآگاه که لیاقت داشتن نماینده ای مثل آقای نیکنام را ندارند.
آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد و دهر بماند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.