.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری حامیان احمدی نژاد و میرحسین در رامسر
تجمع انتخاباتی میرحسین موسوی در سادات شهر رامسر به درگیری کشیده شد.
درگیری حامیان احمدی نژاد و میرحسین در رامسر

تجمع انتخاباتی حامیان میرحسین موسوی در سادات شهر رامسر به درگیری کشیده شد.

به گزارش شمال نیوز ، شنیده ها حاکی از آن است که در تجمع و سخنرانی حامیان میرحسین موسوی که با سخنرانی مصطفی تاج زاده در مسجد جامع سادات شهر شهرستان رامسر برگزار شد به درگیری فیزیکی بین حامیان احمدی نژاد و میرحسین موسوی انجامید.
بر اساس خبرهای دریافتی شدت درگیری به حدی بود که منجر به حضور نیروی انتظامی شد. تاکنون خبری دقیقی در خصوص مسببان این درگیری و حادثه دیدگان احتمالی مخابره نشده است.
خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هادی 3 خرداد 1388
خبرنگار شما احتمالا خواسته سر کارتون بذاره یا اینکه حواسش نبوده، چون اصلا برنامه ستاد مهندس میرحسین بوده نه احمدی نژاد. از کی تا حالا مصطفی تاجزاده برای احمدی نژاد تبلیغ و سخنرانی می کنه. واقعا برای خبر رسانی شما متاسفم که هر دروغ دونگی رو به خورد مردم می دید. از جنس همون هایی نباشید که قصد برهم زدن برنامه رو داشتند و با تکبیر و شعار مردم از مسجد فرار کردند و همسر گرامی شهید رزاقی هم جواب کوبنده ای به آن‌ها داد. امیدوارم خداوند شما را هدایت کند!
نا شناس 4 خرداد 1388
خواننده محترم شما چرا ناراحت شدید.درسته حقیقت تلخه
نا شناس 4 خرداد 1388
حقیقت اینه که برخی ها نمی خواهند حرفی هیچکس رو بشنوند به همین خاطر جلسات رو به هم میزنند تا مبادا بعضی مسائل مطرح بشه
بله حقیقت تلخه و دوستان باید تحمل شنیدن داشته باشند
نا شناس 4 خرداد 1388
سلام. خواننده اي كه در ٥ سطر انتقاد كردي، مطمئن باش نظر دهنده دومي هم از بچه هاي شمال نيوز هستند كه اينطور مبهم جواب دادند...... اصلا عنوان ( شنيده ها) در سايت هاي خبري و نشريات يعني (نشر اكاذيب/ كه البته اخيرا هم معاون محترم مطبوعاتي وزارت ارشاد از انتشار اينگونه اخبار گلايه كرده)..................... از اين گذشته بحث شمال نيوز جداست كه نمونه اش نظري بود كه در مورد خبر ويژه سايت(جلوگیری ازاطلاع رسانی ستادمحسن رضایی در ساری) دادم و چون با دليل و برهان مطلبم را نوشتم و برايشان راه فراري باقي نگذاشتم، از درج آن امتناع كردند!!! گر چه اين نظر هم به همان سرنوشت مبتلا خواهد شد و از درج آن خودداري خواهند كرد، ولي بنده با صداقت تمام متنم را مي نويسم و كاري به نظر مدير سايت ندارم كه آيا از اين نظر خوشش خواهد آمد يا نه !!!!!!؟ قلم ها و نويسندگان در طول تاريخ وظيفه سنگيني داشته اند و چه بسا بزرگاني را در راه حفظ صداقت در گفتار و مكتوباتشان از دم تيغ گذرانيده اند اما به هوا و هوس و ارضاي نفسشان از حريم قلم عبور نكرده و باب طبع خودشان صفحه سپيد را سياه نكرده اند.... ولي امروز عده اي پس از صرف وقت، آرا و عقايد خود را مي نويسند و افرادي محدود، در پشت ميزي نشسته و به راحتي آن را سانسور مي كنند..................!!! اگر اين نظر نيز درج نشود و فقط مسئولين سايت آن را بخوانند نيز نتيجه آن براي نگارنده كافيست.



یک خبرنگار 4 خرداد 1388
سلام- درگیری لفظی اونم تو جریان انتخاباتی چیز عادی ایه! البته باید بدونین که آقای تاجزاده داشتن در خصوص صدا و سیمای میلی صحبت می کردن وانتقاد می کردن که یکی به تریج قباش برخورد و...!
kj 4 خرداد 1388
خيلي از رضايي طرفداري مي كنيد.
نا شناس 4 خرداد 1388
آقای تاج زاده اولا از برنامه های آقای موسوی حرف نزد و فقط به نقد دولت نهم پرداخت آیا این درست است که آقا به عنوان نمایده آقای موسوی برنامه های آقای موسوی را نگوید و فقط به دولت کنونی بتوپد
شهروند رامسری 5 خرداد 1388
با سلام
به عنوان کسی که در این جلسه حضور داشتم لازم است نکاتی را بیان کنم:
در اواسط صحبت آقای تاج زاده که مشخص است از آقای میر حسین موسوی حمایت می کند چون هم اصلاح طلب است و هم در دولت مهندس موسوی معاون مطبوعاتی اقای خاتمی وزیر ارشاد دولت مهندس موسوی بوده وی که در مقام بیان شاخصهای یک انتخابات رقابتی بوده و به جایی رسیده بود که بیان داشت رسانه ملی باید ملی باشد نه میلی و داور نیز باید بی طرف باشد جوانی در حدود 26 ساله به نام یاسر کاکویی که برادر شهید نیز می باشد سخنان آقای تاج زاده را قطع کرده و گفت که تخریب نکنیدکه همین امر باعث واکنش طرفداران موسوی شد که شعار دادند موسوی موسوی حمایتت می کنیم که پس از آرام شدن فضا و گفتن این جمله از تاج زاده که چنین حرکتهایی نشان می دهد پیروزی مهندس موسوی نزدیک است سخنرانی ادامه پیدا کرد که باز هم جوانی دیگر از اهالی کوی تعاونی رامسر و فرزند یکی از رفتگران زحمتکش شهرداری به نام :فرهاد بابیان این پرسش که آیا صحبتهای شما تخریب دولت نهم نیست باعث تنش در مجلس شد که در نهایت باتکرار شعار طرفداران موسوی و شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند این چند جوان حامی احمد ی نژاد خودشان از جا برخاسته و به سمت درب خروجی مسجد حرکت کردند که البته به دلیل توهین یاسر کاکویی با بکار بردن کلمه آشغال خطاب به دکتر تاج زاده با شدت بیشتری به سمت درب هدایت شدند که البته درگیری فیزیکی به آن شکلی که گفته شد مشاهده نگردید.نیروی انتظامی هم طبق سنوات گذشته در بیرون از محوطه مسجد صرفاًنظاره گر بوده است.خانم رزاقی همسر شهید رزاقی نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس سوم نیز ضمن صحبت با جوانهای یاد شده حمایت صریح خود را از مهندس موسوی اعلام نمود.یاد آور می شوم که در سال 76 سردمداران گروه فشار که برخی از آنان نیز نظامی بودند در چنین جلساتی شرکت و عرض اندام می نمودند اما اینک گویا چاره ای ندارند که جایگزین برای خود انتخاب کنند!
یک شهروند حاضر در جلسه 5 خرداد 1388
سلام هر دو - سه باری که بحث پیش آمد ( نه درگیری شدید ! ) عده ای از همشهریان عزیز عنوان کردند که آقای دکتر تاجزاده در حین تخریب دولت نهم است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نباید به تخریب یکدیگر پرداخت ، در صورتی که تا آنجایی که بنده حضور داشتم ( البته تا پایان برنامه بودم ) ایشان حرف های مقام معظم رهبری را نقض نکردند زیرا رهبری فرمودند که همدیگر را تخریب نکنید ( نقل به مضمون ) نفرمودند که" به بیان حقایق نپردازید " اینکه تفاوت فاحش بین قیمت نفت در اوایل انقلاب و دوره ی اخیر و وجود مشکلات اقتصادی فراوان حال حاضر با توجه به قیمت کنونی نفت و همچنین تبلیغات و طرفداری یک سویه تلویزیون این رسانه ملی از مدت ها پیش ( قبل از شروع انتخابات ) از یک کاندایداتور احتمالی خاص ( چون در آن زمان ها هنوز لیست کاندیداتورها قطعی نشده بود ) مسلما تخریب شخص یا حزب خاصی نیست و فقط بیان حقیقتی است تلخ . در پناه حق پیروز باشید
ایمان 9 خرداد 1388
زنده باد موسوی حقیقی است که بعضی ها نمی خواهند بپذیرند . هیچوقت نمی توان با به هم زدن محافل نور و روشنی را خاموش کنند پس همه با هم پای صندوق رای با رای سیز به میرحسین موسوی - از اصفهان رزمنده دفاع مقدس
نا شناس 15 خرداد 1388
با سلام درگیری و ضرب و شتم از ناحیه هرکس که باشد پسندیده نیست و این امر را رهبر فرزانه انقلاب بارها بخصوص در 14 خرداد88 در حرم امام راحل اعلام فرمودند.خداکند که همه نامزدهای ریاست جمهوری پاسدار خون شهدا و پیرو امام و رهبر باشند نه مانند افرادی که در دوران اصلاحات به نظام ضربه زدند و دست و پای دشمن را جهت سرنگونی نظام وارد کشورنمودن،که آن وقت باید حماسه محرم تکرار شده و از ارزشها انقلاب حمایت نمود .
نا شناس 4 مرداد 1388
حالا بعد از انتخابات هم من یه چیزی بگم هرگز فردی باتفکر موسوی در ایران رای نمیاره بی خود زور نزن چون مملکت امام زمان فکر کردین که هر خائنی کاندید بشه مردم بهش رای میدن باتشکر یکی از طرفداران موسوی تا دو روز قبل از انتخابات

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.