.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يك ميليون و 915 هزار مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند
رئيس ستاد انتخابات مازندران در دومين جلسه ستاد انتخابات استان كه با حضور مسئولان كميته‌ها برگزار شد، با بيان اينكه تمام‌ زيرساخت‌هاي مخابراتي براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي در استان مهيا‌ست...
يك ميليون و 915 هزار مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند

رئيس ستاد انتخابات استان افراد واجد‌الشرايط براي راي دادن را كه سن آنها از 18 سال به بالا‌ست، يك ميليون و 915 هزار و 240 نفر اعلام كرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، جواد قناعت در دومين جلسه ستاد انتخابات استان كه با حضور مسئولان كميته‌ها برگزار شد، با بيان اينكه تاكنون در طول دوران پس از انقلاب اسلامي همواره شاهد انتخابات سالم و پر‌شوري بوديم، گفت: نخستين وظيفه ستاد انتخابات برگزاري انتخابات به دور از هر گونه تنش و حاشيه است.
وي به ترفندهاي آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي اشاره كرد و افزود: دشمنان نظام جمهوري اسلامي به دنبال اين هستند تا روند انتخابات را دچار ابهام كنند كه با هوشياري و اداي وظايف شرعي، جديت و اهتمام در برگزاري مطلوب انتخابات رياست جمهوري نقشه هاي آنان بي اثر مي‌شود.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران به اجراي تمام مفاد آيين‌نامه اجرايي انتخابات تاكيد و خاطر‌نشان كرد: با رعايت كامل مقررات و آيين‌نامه هر گونه ترفندي خنثي مي‌شود.
قناعت دومين وظيفه ستاد انتخابات را فراهم كردن شرايط لازم براي حضور حداكثري مردم با وجود توطئه‌هاي دشمن عنوان كرد و گفت: آمريكا و دشمنان نظام مي‌خواهند جمهوري اسلامي ايران پشتوانه مردمي خود را از دست بدهد.
معاون سياسي ـ امنيتي استانداري مازندران با بيان اينكه همواره در تمام‌ انتخابات حضور مردم بيشتر از 50 درصد بوده است، گفت: تشويق مردم و ايجاد نشاط براي شركت در انتخابات از الزام‌ها‌ست.
‌وي افزود: تمام‌ مسئولان شعب راي گيري بايد آموزش‌هاي لازم را در زمينه برگزاري مطلوب انتخابات ببينند.
قناعت به حضور يك نماينده از هر نامزد انتخاباتي در پاي صندوق براي بالابردن ضريب صيانت از آرا اشاره كرد و افزود: ‌از آنجا كه در هيئت بازرسي علاوه بر تني چند از مديران‌‌، دو تن از‌ خانواده معظم شهدا نيز حضور دارند، نظارت و كنترل جدي‌تري را شاهد خواهيم بود.
رئيس ستاد انتخابات استان گفت: در اين دوره انتخابات 2 هزار و 361 شعبه اخذ راي ثابت و 769 شعبه سيار و به تعداد شعبات نيز صندوق متحد الشكل پيش‌بيني مي‌شود.
قناعت تصريح كرد: تمام‌ زيرساخت‌هاي مخابراتي براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي در استان مهيا‌ست.
وي راه‌اندازي اتاق خبرنگاران براي تسريع در امر اطلاع‌رساني را از اقدامات سازنده و خوب ستاد انتخابات برشمرد.
رئيس ستاد انتخابات استان افراد واجد‌الشرايط براي راي دادن را كه سن آنها از 18 سال به بالا‌ست، يك ميليون و 915 هزار و 240 نفر اعلام كرد.
معاون سياسي ـ امنيتي بر برگزاري مانور انتخابات براي آزمايش شبكه‌ها و شعب اخذ راي در آينده نزديك خبر داد.
رئيس بازرسي ستاد انتخابات رياست جمهوري در مازندران با اشاره به اهميت بحث آموزش در انتخابات گفت: آموزش جزو جدا نشدني برگزاري انتخابات است.
داريوش سلمانيان افزود: در انتخاب افراد براي اخذ راي در پاي صندوق‌هاي راي دقت شود تا شبهه‌اي وارد نشود.
وي انتخاب هيئت بازرسي خارج از مجموعه مديران استانداري را نشانه تيزبيني و دور‌انديشي ستاد انتخابات استان دانست و گفت: مهم‌ترين امري كه بايد درانتخابات رعايت شود، حفظ امانت داري و رعايت تقوا است.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران در برنامه‌اي ديگر در جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان شركت كرد و گفت: توليدات ايراني بدون حمايت داخلي هويت خويش را از دست مي‌دهند.
‌قناعت با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري در خصوص حركت به سوي اصلاح الگوي مصرف گفت: اين شعار به موقع و از نگاهي عالمانه و كارشناسانه از سوي ايشان مطرح شد، زيرا اين موضوع يكي از مشكلات زيربنايي كشور است كه بايد با توجه ويژه و اهتمام همه‌ مسئولان نظام و مردم شريف به صورت جدي دنبال شود.
وي با اشاره به اين موضوع كه تمام برنامه‌ها و مصوبات اين جلسات بايد در راستاي پيام نوروزي مقام معظم رهبري باشد، اظهار داشت: اميد است با هماهنگي بيشتر بين دستگاه‌هاي مربوط با اين كميسيون، امسال شاهد تصويب مصوبات پرمحتوا و در عين حال اجراي سريع آنها باشيم.
وي گفت: جاي بسي خرسندي است كه فضاي كشور طوري فراهم شده كه با تعامل سه قوه و تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري با برطرف كردن بخشي از مشكلات جامعه زمينه براي توجه به بخش‌هاي زيربنايي كشور آماده شده است.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران با اشاره به ارتباط مستقيم مبارزه با قاچاق كالا و بحث اصلاح الگوي مصرف در جامعه اظهار داشت: مبارزه با قاچاق كالا و ارز در جامعه بايد به صورت جدي مانند هميشه پيگيري شود تا اين معضل ريشه كن شود، زيرا در غير اين صورت با به هم خوردن توازن بين عرضه و تقاضا و عرضه بدون نظارت جامعه دچار اسراف مي‌شود.
قناعت با اشاره به اعلام آمادگي صدا و سيما در خصوص تبليغات و حمايت از كالاهاي توليدي استان و مبارزه با قاچاق كالا و ارز با ارائه برنامه‌هاي متنوع با همكاري دستگاه‌هاي متولي امر افزود: رعايت الگوي مصرف از سوي آحاد ملت و مسئولان هويت‌ساز جامعه است و توليدات ايراني بدون حمايت داخلي هويت خويش را از دست مي‌دهند‌.
مدير كل امنيتي استانداري مازندران نيز با ارائه خلاصه گزارش عملكرد اين كميسيون در سال 87 گفت: اين كميسيون با تشكيل 18 جلسه در كميته‌هاي تخصصي در سه بخش اطلاعات و عمليات، فرهنگي، پيشگيري و ساماندهي 147 مصوبه را به تصويب رساند كه از اين تعداد 140 مصوبه اجرايي شده و هفت مورد ديگر در حال پيگيري است.
‌سيد‌قدير رضايي اظهار داشت‌: در سال گذشته 2 هزار و 400 فقره پرونده مبارزه با قاچاق كالا و ارز به مراجع قضايي ارسال شد.
وي با برشمردن فعاليت‌هاي اين ستاد در سال گذشته افزود: انعكاس 171 مورد خبر و گزارش، توليد 170 برنامه از طريق صدا و سيما در قالب كميته فرهنگي، اجراي 40 گشت عملياتي و بازديد از مراكز، تشكيل 13 كارگاه آموزشي، تصويب و هماهنگي با صدا و سيما در خصوص هزار و 560 دقيقه مستند گزارشي در قالب 52 برنامه تلويزيوني، پخش 560 دقيقه برنامه تلويزيوني در ماه، پخش 365 پيام به صورت زير نويس در جهت حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق كالااز جمله اقدامات و مصوبات اين ستاد در قالب كميته‌هاي تخصصي است.
وي با بيان اولويت‌ها و سياست‌هاي اين ستاد در سال جاري گفت: بحث مبارزه با قاچاق مواد سوختي با توجه به 2 هزار و 430 ميليارد تومان يارانه اختصاص يافته از سوي دولت به استان كه نتيجه انحراف در آن به شكل قاچاق جلوه‌گر مي‌شود، مبارزه با قاچاق مواد دخاني، كالاهاي بهداشتي و درماني،‌ برخورد شديد با وارد‌كنندگان مشروبات الكلي، فعال كردن كميته‌هاي كارشناسي، بازرسي فعال در سطح استان، تشكيل كارگاه‌هاي متعدد آموزشي، آشنايي و آموزش مديران با قوانين مربوطه، ارزيابي اعضا‌ و ارجاع پرونده‌هاي موجود به صورت كامل و مستند براي رسيدگي در مراجع قضايي را از جمله برنامه‌‌هاي اين ستاد در سال جاري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.